پیام شما

*سلام حدود چند روز شده به طور مکرر با سامانه بیمارستان شهید رحیمی برای نوبت اورتوپد تماس میگیرم یک روز که اورتوپد ندارد بعداز ۴ روز امیدواری در سامانه متخصص اورتوپد ثبت شده بعد از چند دقیقه انتظار اعلام نموده اند راس ساعت ۱۹ برای نوبت اقدام فرمائید مجدداً راس ساعت ۷و دو دقیقه تماس گرفتم بازهم بعد از چند دقیقه انتظار اعلام نمودند نوبت دهی متخصص به پایان رسیده! مسئولین محترم مربوطه با توجه به اینکه هزینه خدمات از بیمه ما کسر می شود این راه و روش صحیح هست یا خیر؟

*در ارتباط با تغییر اقلیم در استان ، اصولا چیزی که در کشور معنی نمی دهد و ندارد پیشگیری است، ابتدا باید بلا و مصیبت و مشکل ایجاد شود بعد تازه به فکر راه حل و درمان می گردند، مردم و مسئولان هشتشان گرو نهشان است و در تأمین ابتدایی ترین نیازها درگیریم شما توقع پیشبینی و برنامه ریزی بلند مدت داری؟

*در خصوص گرانی املاک در بیرجند دلیل اصلی دیوار است که متاسفانه مالکین بالاترین قیمت را برای ملک خودشان درج می کنند و دیوار شده معیار سنجش قیمت املاک متاسفانه اتحادیه املاک هم بی تقصیر نیست و بدون در نظر گرفتن هیچ گونه تخصصی به مشاورین املاک جواز فعالیت می دهند.

*چطور می شود همه جا اوضاع خوب است فقط استان ما سه تا شهر قرمز دارد حتما تست مشکل دارد الان با توجه به سرمای هوا سرماخوردگی معمولی هم زیاد است چرا تست اول مثبت می شود دوم منفی بعد اعلام می کنند آمار تست مثبت بالاست ما که اندازه استان های دیگر هم ماسک می زنیم هم رعایت می کنیم .

*یکسال شده مردم روستایی فریاد می زنند که مشکلات قنات را بیایند درست کنند مسئولی نیست که در کل استان دیگر از این جریان خبر نداشته باشد عین خیالشان هم نیست که آب زلال و گوارا هدر می رود خود شما آوا را ده ها بار خبر دادیم که صدای مردم باشید چه کردیدیک دفعه هم به درخواست های ما توجه نکردید فقط همش می آیید پست می گذارید حتما اهدافی دارید این ها را هم می گذارید همان های چسبیده به فولاد چندین چاه آب دارد و زیان به سفره های زیرزمینی وارد می کندتا بالا سر قنات بردیم به جای حل مشکلات قنات جلوگیر مطالبات مردم هستند و شاکی می باشند مسئولی که به فکر همان زمان خدمت خودش هست هیچ وقت برای آینده تصمیمی نخواهد گرفت. سر چاه موتور های کشاورزی کنتور نصب می شود برای خانه ها قبض نیمه یارانه صادر می شود چون برخی دلسوزان آینده نگران خشکسالی هستند نوبت ترمیم قنات که می رسد می فرمایند هزینه دارد دیگر دلسوزان آب و خشکسالی غیب می شوند اقلیم خودش تغییر پیدا نمی کند این همت و تلاش انسان ها است که برای در آمد تا قطره آخر آبها را از زمین می کشند بیرون نابودش می کنند.

*در خصوص گرانی املاک بیرجند ، متاسفانه ما هنوز دنبال کسی هستیم که بیاید و قیمت ها را کنترل کند. اما تا کی باید دنبال این طرز فکر غلط باشیم. چرا در کشورهای توسعه یافته سازمان تعزیرات و قیمت گذاری نیست. آقایان،خانمها،هموطنان عزیزم،ام الفساد در این کشور تورم هست و آن هم به دلیل بی ارزش شدن پول ملی و این هم به دلیل عدم ورود دلار و رابطه نا مناسب با اقتصاد جهانی و… همشهریان عزیز بزرگترین تجربه قیمت گذاری دستوری را امپراطوری شوروی داشت که همین سیاست آن را زمین زد. اگر تورم مهار شود همه اینها خود بخود بر طرف می شود پس دنبال قهرمان و دولت و.. برای کنترل قیمتها نباشید،بلکه دنبال روابط اقتصادی خوب،فعال و پویا با اقتصاد جهانی باشیم. قیمت گذاری دستوری در کشورهای کمونیستی امتحانش را پس داده و شکست مفتضحانه ای خورده. چرا ما از سرنوشت این کشورها عبرت نمی گیریم!؟؟؟فقط کافی است کره شمالی و جنوبی را مقایسه کنید وببینید یک اقتصاد کنترلی و یک اقتصاد آزاد چه تفاوتی در رفاه و توسعه یک کشور دارد.

*سلام لطفا فکری به حال ترافیک خیابان منتظری در غروب ها داشته باشید انسان واقعا کلافه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تامین زمین برای ۶۰ هزار و ۹۷۸ واحد

بیشتر

یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت