پیام شما

*سلام آوا ممنون که سنگ صبور مردم هستی یک سوال از ستاد مبارزه با کرونا دارم : آیا موج ششم کرونا دروغی بزرگ است اگر اینچنین نیست بازگشایی مدارس یعنی بالا رفتن آمار فوتی ها، در صورت مرگ و میر معلمین و دانش آموزان آیا شما پاسخگو خواهید بود؟

*سلام خدمت مسئولین عزیز لطفا در مورد خاموشی فلکه ابن حسام یک کاری بکنید فلکه خیلی تاریک است هرروز تصادف می شود واقعا همه مقررات ها برای شهر خاموش ما باید باشد مشهد شهری به آن بزرگی فقط از روشنایی پارک ها کم کردند حالا شهر ما فلکه ومحل عبور ومرور راهم تاریک کردند.

*سلام ازمسئولین خواهشمندم شهر را گسترش دهند نه اینکه شهر رابسته نگه دارند از طرف امیرآباد شیبانی زمین های زیر رقویی را هم از مشاع در بیارند وجز شهر کنند چرا این زمین ها هنوز مشاع است چرا مسئولین می گویند زمین نداریم.

*سلام لطفا گزارشی در مورد دو پل شهر گزیک که در جریان سیل امسال خراب شدند تهیه کنید شاید مسئولان یادشان بیاید که باید درستشان کنند.

*خنده دارد در مهر شهر خیابانی که ده سال نشده ساخته شده را اینقدر کم عرض گرفتند که الان مجبورهستند یکطرفه کنند، عجب مهندسین و شهر سازهایی داریم، بازهم به مدیران پنجاه شصت سال قبل که با وجود نبود اینهمه خودرو بازهم عرض خیابان ها ره طوری ساختند که تا الان جواب داده.

*در خصوص جریمه ۸۰ میلیونی برای سگ گردانی ، اینکه این موضوع در این شرایط اجتماعی که گرانی بی برنامگی و روی هوا بودن کشور چقد مهم بوده که شده طرح نمایندگان بماند.مسئله دوم عقده گشایی برخی افراد است که به بهانه مبارزه با غرب و به قول خودشان عده ای غرب گرا پای سگ و گربه و… را به کامنت ها کشانده و توهین می کنند .اگر هدف جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای سایر افراد است می توان با وضع قانون از حقوق دیگران در برابر دارندگان حیوانات خانگی دفاع کرد نه اینکه با بگیرو ببند و جریمه و تهدید باعث بشویم که این حیوانات مورد اذیت قرار بگیرند .در پایان هر کس محبت حیوانات را درک نکرده نیمی از عمر او به هدر رفته است .

*سلام جا دارد که از دادگستری و اداره کل اوقاف استان که بعد از چندین سال لطف کردند در راه تکریم ارباب رجوع ( بقول بزرگواران ) در پرونده اراضی بنگاه آب لوله بالاخره بخشی از اراضی را تعیین تکلیف کردند تشکر کرد . چه خوب است در جهت رفع هرگونه تبعیض و بی عدالتی و شبه ای برای بقیه خریداران این اراضی که نه توان مالی در ساخت داشتن نه دنبال فروش و سود آوری بودند هم مشخص کنند تا ان شاا… بعد از گذشت بیش از ۴سال سکوت بلاتکلیفی و عدم پاسخگویی در این پرونده هم گشایشی شود.

*انتخاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی یک انتخاب بی نظیر است امیدواریم بقیه انتصابات هم به همین شکل باشد . ان شاء ا… ایشان هم مافیای حوزه پزشکی را با حمایت مردم نابود کند تا مردم بتوانند خدمات را ارزان، سریع و بدون زد و بندهای پشت صحنه دریافت کنند.

*لطفاً از طریق رسانه پیگیری کنید یک فاجعه زیست محیطی را، راه اندازی فولاد قاین مساویست با خشکسالی ونابودی کشاورزی ومحیط زیست….

*در ارتباط با خبر جریمه برای سگ گردانی اینها تصورات خام و باطل عدهای متوهم است لطفا با این گزارشها با روان مردم بازی نکنید. چنین طرحی در صورت اجرا نارضایتی فوقالعاده برای مردم درست نموده و این خارج از حقوق اجتماعی است. جامعه قابلیت ایده آل شدن برای گروهی تندرو نمیباشد. این تعاریف در همین حد باقی خواهند ماند.

*کاش یکی هم به فکر فاضلاب مهر شهر بود… نصب دو تابلو و یکطرفه کردن خیابان که هنر نیست… به فکر سلامتی ساکنان مهر شهر باشید… ساکنان هر روز شاهد فعالیت ماشین های تخلیه چاه و بوی بد فاضلاب هستند…مسئولین محترم بعد از ده سال و پرداخت هزینه های فاضلاب آیا وقتش نرسیده فکری به حال این معضل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت