پیام شما

*اگر اعضای شهر بیرجند را بگذارند یک کلان شهر را اداره کنند چه می کنند، از پس مدیریت یک شهر کوچک مثل بیرجند برنمی آیند، کلان شهرها روز به روز به لحاظ وسعت از دورو بر دارند توسعه پیدا می کنند، ولی شهر بیرجند که اندازه یک محله شهرهای بزرگ هم نیست را نمی توانند توسعه بدهند و سال هاست همینطور مانده و موجب افزایش بی منطق قیمت زمین شده، انگار دست و دلشان از بابت تامین زیرساخت ها می لرزد.

*مرکز تفکیک زباله که می خواستند دوماه پیش راه بیندازند به کجا رسید؟! اگر این کار انجام شود و تفکیک از مبدا انجام شود و زباله گردی جرم حساب شود هیچ وقت شاهد این صحنه های تکان دهنده نخواهیم بود! و البته نتیجه و خروجی اش هزینه همان محله و فضای سبز و زیبا سازی اطراف هر آپارتمان و ساختمان و خیابان گردد مردم خودشان در طرح جمع آوری و تفکیک در مبدا مشارکت می کنند.

*در خصوص مخالفت شهرداری با افزایش محدوده شهری ، در شهر دیگر جایی نیست که مردم زندگی کنند.یعنی چی همش آپارتمان آپارتمان..همش رو به هوا..چه فرقی می کند ..بخدا بیرجند گنجایش انبوه سازی ندارد … خواهشا شهرداری برود به سمت افزایش محدوده …واقعا سری بعد کسی به این شورای شهر با این نگاه رای نخواهد داد.

*در خصوص زباله گردان شیک متاسفانه با ماشینی که در آژانس کار می کند ،راننده اش می آید زباله گردی و تمام ماشین را روی صندلی ها و صندوق عقب پر از کارتن و پلاستیک کثیف می کند،بعدهم بدبختانه ما مردم سوار همان ماشین می شویم در صورتی که از هیچی خبر نداریم.

*چرا از محله خیرآباد گزارش تهیه نمی کنید؟ خاونه ها را خراب کردند که آپارتمان سازی کنند ولی ….

*خبر زدید از تعداد زباله گردها ! فقط ۲۹۲ نفر!!! عمرا آنهایی که نه گاری دارندو نه وانت و با کیسه گونی زباله گردی می کنند چی؟؟؟!! شهرداری بیرجند فقط به فکر گرفتن حق حساب از زباله گردهای بیچاره است. چرا به جای اینکه به هر کدومشان یه پلاک دادید که جلوی گاری هایشان بچسبانندبرایشان تولید اشتغال نکردید!!! یعنی شهرداری با آن همه پولی که از مردم می گیرد نمی توانست یک کارگاه بزند و این قشر محروم و مظلوم را از زباله گردی رها کند؟

*تمام زندگی من بابت خرید زمین های موسوم به اراضی موسوی هزینه شد تمام این سال ها هم پیگیر از دادگستری، امام جمعه و استاندار بودم اما فرجی نشد که نشد۴۰سال در انتظار زمین موسوی بچه هایی که پیر شدند و هنوز نتوانستند زمینی که پدرشان وعده ساختش را داد ببینند.

*در خصوص زمین های خالی شهر ، از زمین های شیبانی چه خبر ؟ پانزده سال پیش ما پول یک خانه را دادیم ولی تا الان هیچ خبری نیست خواهشا یک فکر اساسی برای تمامی زمین هایی بردارید که به مردم فروخته شده ولی امکان ساختش محیا نیست.

*چرا خانه های سنتی و قدیمی در مرکزشهر (خیرآباد) به عنوان طرح فرزان را خریداری کردند و خراب کردندکه انبوه سازی کنند فکری به حالش نمی کنند؟ آن همه زمین خالی… که قبلا محله ای بود و یک آبادی… تکلیف زمین ها را با این کمبود مسکن می توانند در بهترین موقعییت شهر(مرکز) حل کنند .

*درجواب دوستی که گلایه مند برخورد نامناسب مامورین راهنمایی رانندگی بودند. این موضوع از گذشته بوده. ظاهرا بزرگواران آموزش بدو خدمت نداشتن که با مردم چه طور برخورد کنند و خانم و آقا نمی شناسند. من هم اخیرا و برای دفعه چندم برخورد زننده ای ازسوی راهنمایی رانندگی داشتم با سامانه ۳ رقمیشان تماس گرفتم خوب برخورد نکردند و قطع کردند، نه تنها به برخورد مامور قبلی راضی شدم بلکه امیدم کلا از این سامانه نا امیدشد البته درمقابل دعای خیر داریم برای نیروهای انتظامی که توی نیروهای پلیس واقعا صبور و مهربانند.

*خدایا به داد مردم برس من یک کارگاه کوچک دارم و مواد اولیه من تقریبا در یک سال گذشته ۳ برابر شده امیدوارم غرور ملی ما به بدبختی منتهی نشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت