یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما

*فکر کنم عده ای هستند که دارند نفوذ کلام بزرگان استان را زیر سوال می برند گفته شد در مسائل … دخالت نشود اما افرادی هستند که گویا دست بردار نیستند و حرف بزرگان برایشان ارزشی ندارد.

*آوا برای انتقاد از عملکرد چند نفر از کارکنان بیمارستان با حراست دانشگاه علوم پزشکی تماس گرفتم فرمودند ما کار زیاد داریم نمی توانیم به این موارد رسیدگی کنیم. آیا مرجع دیگری برای رسیدگی وجود دارد و آیا تکریم ارباب رجوع مال کاغذهای روی دیوار و صندوق ها است ؟ کارمندان دقیقا کارشان چیست؟

*برای زمین های فنی و حرفه ای به بهانه شهرک خوب کاری یاد گرفتید امکاناتی به مردم نمی دهید.به عنوان مثال همین شهرک چهکند چه امکاناتی به آن دادید؟ یک فضای سبز دارد؟یک کمربندی قرار بود بزنید هشت سال است تمامش نکردید. چرا اهالی شهر را تفکیک می کنید به شهرک ؟ فقط مسئولیت را با این کار از روی دوش خودتان بر می دارید بعد هم می گویید اینجا مربوط به ما نیست جزو بودجه های استانی است بودجه نداریم.فقط صورت مسئله را پاک می کنید.

*با سلام حالا که شهرداری کارگاه آسفالت راه اندازی نموده و قراراست با الویت کار کنند نسبت به خیابان 15 خرداد حد فاصل پاسداران توحید و خیابان قدس که واقعا آسفالتش داغان است و برای دیگر پروژه های نیمه تمام که به خاطر بلاتکلیفی رها شده اقدام کنند مانند میدان شهدای عبادی و
فلکه ابوذر و باغ پشت شهرداری.

*آقای شهردار از اظهار نظرتان در خصوص زمین های معصومیه ممنون مگر مالکان این زمینها شهروند نیستند خدا به شما انصاف ودید مثبت وبارویکرد گره گشایی از مشکل 40 ساله مردم مستضعف بدهد که از راه نرسیده متاسفانه نظریه ناباورانه وناامید کنندهای دادید. این مردم چه گناهی مرتکب شدند که هیچ کس به دادشان نمی رسد. چطور به ساخت وسازهای تپههای گچی بلوار شهید ناصری روی گسل زلزله که چندین متر خاک برداری میکنند و باز هم به زمین بکر نمی رسند می توانید خدمات بدهید ولی به زمینهای غرب فنی وحرفه ای که سند مالکیت تفکیکی دارد نمی توانید خدمات بدهید. شما می توانید برای خدمات مورد نظر از مالکین حسب مورد هزینه مربوطه را به موقع دریافت کنید اگر تصمیمات برای رضای خدا ومنصفانه باشد کما اینکه زمین برای همه خدمات در طرح دیده شده ونیازی به هزینه شهرداری ندارد.

*در بحث زباله گردی گفتید کرامت ایرانی؟ مگر کرامتی هم مانده برای ایرانی ها؟؟از بدبختی است که توی سرمای آخر شب تا کمر می رود در سطل زباله و روز به روزهم به تعداد این افراد افزوده می شود.جلوی این افراد را هم بگیرید و صدقه بگیرشان کنید آیا مشکل برطرف می شود؟آن کار دیگری نمی تواند بکند.جلوی آن کار را هم بگیرید باید برود دزدی کند چون واقعا راه دیگری نمی ماند.

*حالا که هشت تا معبر شناسایی شده به عنوان معابر حادثه خیز واقعا جای تقدیر دارد… منتها سوالی که پیش می آید این است که دیگر جز این هشت تا معبر بازهم تو بیرجند معبری ماند؟؟؟؟

*مسئولین محترم امثال ماها که پولمان به خرید زمین یا خانه در مرکز شهر نمی رسد و به حاشیه شهر (شهرک چهکند شهرک معصومیه حاجی آباد آمیراباد)آمدیم نباید امکانات داشته باشیم چون در حاشیه هستیم؟ما یک جاده مناسب نباید داشته باشیم چون در حاشیه هستیم؟ما با مهر شهر چه فرقی داریم؟

*در ارتباط با الزام واکسیناسیون اصناف هرچه زوراست برای اصناف است بهداشت برای اصناف.مالیات برای اصناف.تعزیرات برای اصناف .کالای قاچاق برای اصناف.دیرکرد بیمه برای اصناف.تعطیلی برای اصناف. وقت انصاف برای اصناف نیست. آیا موقع تعطیلی اصناف یک بانک آمد دیرکرد نگیرد از ما که گرفتند شما چطور. از بزرگ مردان استان خواهشمندم بزرگ واری کنند قوه قضاییه.استاندار.فرماندار.که زحمتکش این استان هستند.شهر شده شهر مهاجرت .شهرک صنعتی از صنعت افتاده شده انبار شرکت پخش ها شده.پول اقتصاد چرخش استان رفته است توی حساب بانک های سود ده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت