یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما

*آوای عزیز به علت کمردرد شدید با نسخه اورژانسی پزشک متخصص جهت اخذ ام آر ای به مرکز تصویر برداری مربوطه در بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند رفتم گفتند برای اسفندماه 4 ماه دیگر به شما نوبت می دهیم به نظر شما تا 4 ماه دیگر چگونه باید تحمل کنم اینهم مرکز استان و خدمت رسانی به بیماران و قابل توجه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی.

*چطور بیشتر از 50 سال پیش در ریگ عمرانی پوشش گیاهی ایجاد شده اما الان توان اجرایش را در کویر مرکزی نداریم!

*باسلام خدمت مسئولین انتقال خون با توجه به اینکه درتمام نقاط ایران درخواست خون می کنند مکرر مراجعه کردم بادرب قفل شده کانکس ابوذر مواجه شدم اگر ممکن است دوباره بازشود.

*خواهشمندم از خیابان ظفر گزارشی تهیه کنید. شهرداری مشغول بلوارکشی می باشد و سر تمامی کوچه ها جهت رفتن به مسیر مخالف را بسته است. با توجه به ساخت و ساز زیاد منطقه چند وقت دیگر ترافیک زیادی در سر هر دو چهار راه بالا و پایین ایجاد خواهد شد.

*زباله گردی نه دزدی است نه غیرقانونی و شرعی. بلکه نان یک خانواده را تامین می کند و تنها اشکالش جلوه زشت و قبیح است. دیدن این صحنه ها زجر دارد اما بهتر از دیدن دزدی و اعتیاد وبدتر از این است. اگر مسئولین به فکر کار جوان ها باشند دیگر این صحنه ها هم نخواهد بود. همین تفکیک زباله اگر به قول شما در خیابان جرم محسوب شودولی مکانی به آن اختصاص بدهند می تواند جلوی بسیاری از مشکلات را بگیرد افراد با رعایت بهداشت وارد محوطه و تفکیک را انجام بدهند . دیگر آنها هم سرگردان خیابان ها نمی شوند. درست است بازهم کار جلوه درستی ندارد اما از این حالت بهتر است.

*در ارتباط با سرمقاله لزوم تغییر فرهنگ اقتصادی ، متاسفانه مردم بیرجند قدرت ریسک بسیار پایین دارند و در زمینه توسعه اقتصادی هیچ تمایلی به سرمایهگذاری و ایجاد شغل ندارند و دلیل آن مسئله هم وجود بسیار بالای بانک در این شهر می باشد و این فرهنگ شده وبه این راحتی هم قابل تغییر نیست.

*آوای عزیز ،پیرو مباحث هفته گذشته در خصوص افزایش تصادفات که به خوبی در روزنامه مطرح شد حاکی از این هست که مردم تنها مقصر نیستند ، خواهشم از پلیس این است و شما پیگیر باشید ، نام دستگاه هایی که کم کاری می کنند در رفع نقاط حادثه خیز و…را اعلام کنند تا مردم ببینند واقعا من خودم تا هفته پیش فکر می کردم همه چی وظیفه پلیس است اما با مطالبی که شما مطرح کردید جستجویی کردم مشخص شد کم کاری سایر سازمان ها هم در تصادفات نقش دارد.

*طراحی خیابان های بافت مرکزی شهر بیرجند مربوط به پنجاه سال پیش است با گسترش روز افزون خودرو متاسفانه مسئولین مربوطه میادین ورودی مرکز استان چون میادین شهدای عبادی . شهید سلیمانی و شوکت آباد که امکان طراحی بر اساس استانداردهای شهرسازی وجود داره را بروز رسانی نمی کنند .

*مطمئن باشید که بیرجند از وضعیت قرمز خارج نمی شود از هیچ جا مردم کرونا نگیرند از آرامستان حتما کرونا پخش می شود بهتر است خودتان یک سری به آنجا بزنید وروزهای پنجشنبه وجمعه ببینید چه خبراست .امیدوارم این مسئله را با مسئولین شهر در میان بگذارید وبرای اینکه پیک ششم از بیرجند شروع نشود جلوی این قضیه را بگیرید ومثل قبل ورودی ها را ببندند چون مردم خیلی راحت با این قضیه کنار آمدند.

*مسئولین تاثیرگذار شهر همیشه از سمت شرق شهر بوده اند و فقط سیاست های خود را بر گسترش شهر به شرق پایه ریزی کرده اند . احداث فاضلاب در غرب بیرجند خود به معنی بن بست ساخت و ساز بود … نمایشگاه،علی آباد لوله ، زمین های ارتش همه و همه برای گسترش شهر به شرق کافی است.

*ضمن تشکر از مسئولین محترم شهری خواستم بدانم عزیزانی که سرعت گیر نصب می کنند خصومتی با مردم دارند یا با تعمیرگاه جلوبندی احیانا قراردادی دارند که اینگونه عمل می کنند والا اینها قصد تخریب دارند نه کاهش سرعت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت