پیام شما

*سلام بر کارکنان آوا خروج دام های پرواری از استان به سمت کرمان سخت و دشوار شده و موانع زیادی سر راه عشایر ایجاد شده و بی رحمانه دامها را مصادره وجریمه های سنگین می کنند. دام های پروار رو دست مردم مانده اند چرا باید در این شرایط آذوغه اضافی مصرف کنیم .دراین شرایط دشوار چه کسی باید این موانع را بردارد؟چرا در قوانین تجدید نظر نمی کنند متولیان امور دام کشور.

*با سلام .خدمت شهردار محترم جناب آقای دکتر بهترین. ما اهلالی ظفر ۱۸و ۲۰ تاکی باید منتظر آسفالت این دو کوچه باشیم در مرکز شهر قرار داریم و از کوچکترین نعمت آسفالت بی بهره ایم از سال ۹۶ هی شش ماه شش ماه می کنید ۱۰ تا شش ماه گذشت ولی خبری از آسفالت نشد دیگر از این حجم گرد و خاک امانمان را بریده . آیا کسی هست به داد ما برسد . در ضمن دادستان بیرجند که به تمام نقاط سرکشی می کنید لطفا یک سری هم به این منطقه بزنند .ماهم جزو همین مملکت هستیم. با تشکر یکی از اهالی خسته از وعده ها.

*یکطرفه نمودن برخی خیابان ها فقط به سرگردانی بیشتر مردم و طولانی تر شدن و عدم دسترسی به برخی مراکز منجر می شود. چاره کار کاهش ترافیک در بیرجند، ایجاد آیلند در خیابان هاست.

*آوای عزیز یک بام ودوهوا که نمی شود تاکید مسئولین بر زدن واکسن و ماسک است که همه رعایت می کنند آخر همین دو مورد که کفایت نمی کند. آیا نظارت بر مکان های عمومی و تالارهای پذیرایی باشگاه ها و سرویس های حمل ونقل عمومی جلسات و همایش ها و اخیرا هم که بازگشایی مدارس می شود؟ شما را به خدا توپ را در زمین مردم نیندازید ضمن اینکه واقعا مردم دیگر خسته شده اند مگر چند پیک راباید پشت سر بگذارند. کشورهای اروپایی چکار کردند که ما باید بنشینیم و با حسرت تماشگر استادیوم های مملو از جمعیت آنها باشیم از کشور دوست چین بپرسند چکار کرد که با جمعیت چند میلیاردی آمار مرگ ومیر به صفر رسیده!!! وقتی نظارت در شهر تعطیل باشد باید به این موج سواری تا چند سال دیگر ادامه بدهیم تنها راه این است یک جوری با کرونا راه دوستی ومذاکره را در پیش گیریم.

*درخصوص مطلب سختی های گرفتن گواهینامه ، اینکه سختی نیست مقیم شهر بودید. من برای گواهینامه پایه دوم یک هفته در بیرجند توی ماشین می خوابیدم که کلاس می رفتم وبعدهم آزمون اگر قبول نمی شدم باز دوهفته تایک ماه طول می کشید که نوبتم شود . باز کلاس عملی از نهبندان بیا و چندروز دیگر آواره ، رفتیم تپه رد شدیم باز برگردد وهفته بعد ساعت ۵حرکت کن که ۷ محل امتحان باشی که افسر بیاید و اسمت را بخوند نباشی برای هفته بعد میفتی. بیخیال برا ما شهرستانی ها خیلی سخت تر است خیلی.

*در ارتباط با وضعیت فوتبال ، استان ما به دلیل اینکه صنعتی نیست هیچ وقت تیم منسجمی نخواهد داشت. همین تیمی هم که هست از ۰۴ بوده. اسپانسرهای استان ما همین دوسه تا کارخانه که می دانند به کجا کمک کنند که مالیاتشان کم شودیا با توصیه نامه فلان مسئول و رئیس بانک بهشان تسهیلات یا وام های بلاعوض بدهند.فوتبال و ورزش های دیگر برایشان مهم نیست . همین دو سه تا ورزشکار ملی هم ندیدیم کارخانه جات استان بهشان هدیه ای بدهد. فوتبال که خندق بلاست و عابر بانک می خواهد.

*بی توجهی مردم به پروتکل ها نتیجه بی توجهی مسئولین محترم است. به عنوان مثال اوضاع کرونا در شهر بیرجند الان قرمز است ولی کدام اقدام در جهت پیشگیری و انجام پروتکل ها از سوی مسئولین انجام می شود؟ تعطیلی اماکن ؟ توزیع مواد ضدعفونی کننده در ادارات؟ تعطیلی مدارس و … ؟دورکاری کارکنان؟ و .. کدام یکی؟ ماموریت ها و جلسات و توزیع پذیرایی هم همچنان برقرار است. یک کلمه با” رعایت پروتکل های بهداشتی “ می چسبانند به هر کاری که می خواهند انجام بدهند و … و در عمل هیچ رعایتی نیست! در پمپ بنزین ها قبلا حداقل یک دستکش پلاستیکی یکبار مصرف بود که همان حتی نیست.خلاصه هیچ چیز رعایت نمی شود.هیچ نظارتی نیست. فقط مردم مقصر نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت