پیام شما

*مسئولین معزز آوا لطف بفرمایید گزارشی از عملکرد یک روز برخی قسمت های راهنمایی رانندگی درچهارراه ها میادین و خیابان های بیرجند تهیه بفرمایید خواهید دید که در این گزارش راهنمایی و رانندگی وجود خارجی ندارد فقط سر صحنه تصادف حاضر می شود آنهم با تاخیر فراوان یا در کیوسک های سر چهار راه ها حضور دارند بدون کنترل چهار راه . سال ها شده است ثانیه شمارهای سر چهارراه ها غیرفعال است کسی توجه نمی کند چه مسئولی در شهر عملکرد راهنمایی و رانندگی را تحت نظر دارد خدا می داند.

*با سلام سرویس های بهداشتی مزار شهدا چرا بسته است نکند این هم تاثیرات تحریم ها، یا تقصیر آمریکاست. وقتی که ۵۰۰ نفر مرده ی تازه دارند و باید بیایند حداقل وظیفه ی شهرداری است که به مردم خدمات بدهد . اگر هم بهانه کروناست که واقعاً به این مدیریت باید مدال داد.

*در خصوص گلایه ها از پلیس در مسائل رانندگی ، نصب تابلو و علائم ترافیکی و تعمیر و نگهداری آنها از وظایف شهرداری‌های است نه پلیس،متاسفانه من این موضوع رادنبال کردم به دلیل کم کاری شهرداری بیرجند تنها مرکز استانی هست که کنترل ترافیک آن هوشمند نشده،یزد دویست دوربین هوشمند کنترل و ثبت تخلفات دارد و لی شما هنوز به فکر حضور پلیس هستید،آخر جالب است پلیس هم که زیاد می آید باز ملت می گویند بیرجند گیر زیاد می دهند!!!!!

*موضوع خیلی خیلی مهم پایین بودن نرخ زاد و ولد در کشور و استان را در روزنامه آوا خواندم . متاسفانه بحث تک فرزندی در بین قشر کارمند رواج است . بخصوص کارمندان عزیز شبکه بهداشت و درمان که مردم را تشویق به فرزندآوری می کنند اما خودشان حداکثر یک فرزند دارند. ولی عامه مردم غیر کارمند و روستائیان عزیز اولاد دار می شوند و بار دغدغه رهبری عزیز انقلاب (فرزند آوری) را به دوش می کشند . در صورتی که خیر و برکت این نظام بیشتر نصیب کارمندان می شود.

*سلام ازسازما نهای نظارتی خواهش می کنیم یک سری به تامین اجتماعی بزنند و تحقیق کنند ببینند چه بلاهایی سر پیمانکارها می آورند ببیند چند درصد رضایت دارند. به خداقسم برخوردها و اذیت ها و سنگ اندازی هایی که با ارباب رجوع ها و پیمانکاران می کنند دل خدا به درد می آید بخدا ماپیمانکاریم کارآفرینیم دشمن شما نیستیم که برای صدور یک مفاصاحساب پدر ما رو در می آورید و یا جریمه ها و مبالغ بیمه ای که به ناحق ازمامی گیرید باید پیش خدا جوابگو باشید لطفا عاجزن به دادمردم برسید.

*سلام تعدادی تیر چراغ برق در طالقانی ۱۳ مقابل درب پشتی فرمانداری،یک و نیم متر در حریم خیابان تجاوز کرده اند و موجب خسارت به مردم شده اند. من خودم یکی از افرادی هستم که ماشینم آنجا صدمه دید و از اداره برق شکایت کردم که آنها گردن شهرداری انداختند و شهرداری گردن اداره برق از آخر هم من دیگر خسته شدم و پیگیری نکردم.

*مسئولان پلیس راهور لطف کنید با توجه به اینکه چهارشنبه ها ترافیک خیلی سنگینی بعد از ظهرها در بلوار مسافر بخاطر چهارشنبه بازار بوجود میاد و باعث تصادف
جرحی و خسارتی می شود دستورات لازم رامبذول بفرمایید.

*تاکنون هیچ نهادی چه راهنمایی رانندگی چه بیمه ها و چه پزشکی قانونی و سایر سازمان ها کار تحقیقی نکردند و دلایل تصادفات روبه افزایش را آسیب شناسی نکردند که چرا اکثر تصادفات مربوط به جوانهاست؟ چرا میانگین سرعت نسبت به گذشته افزایش داشته؟ چرا تعداد فوتی ها بیشتر شده؟ و هزاران سوال را باید با کار تحقیقی و میدانی پاسخ داد.اینکه هر روز راهنمایی رانندگی گزارش بدهد تاثیری در کم شدن تصادفات ندارد.

*ریاست شبکه بهداشت درمیان مدت دوهفته شده است مرکز جامع سلامت روستایی نوغاب درمیان پزشک ندارد ما خانواده های بی بضاعت توان هزینه ۱۵۰ هزار تومان کرایه مسافت راه شهرستان را نداریم تدبیری بیندیشید.

*آوا لطفا ننویس باران می آید یا نه وقتی می گویی باران نمی آید سیل می آید وقتی می گویی بارندگی است هوا آفتابی می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

بصیرت – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از ابلاغ مصوبه وزیر نیرو در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت