یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما

*سلام به عنوان یک دبیر از شما خواهش می کنم نسبت به سرعت اینترنت در مرکز یک استان نیز مطلب بنویسید، نصف دانش آموزان ما که دسترسی به وای فای ندارند ، در کلاس های درس نیستند ، بارها به مسئولان آموزش و پرورش گفتم ، ولی امان از پیگیری.

*در خصوص به خطر افتادن جان مردم با برگزاری عروسی ها ، دقیقا به همین دلیل است که کمتر از یکماه از وضعیت زرد و نارنجی به قرمز تبدیل شدیم ، متاسفانه خیلی از همان افرادی که عزیزی را بخاطر کرونا از دست دادند پروتکل ها را رعایت نمی کنند چه رسد به آنهایی که طی این دو سال هیچ کسی را از دست ندادند و مبتلا هم نشدن و به همین دلیل اعتقادی به کرونا ندارند و اصول بهداشتی را ابدا رعایت نمی کنند و باید قبول کنیم که این کروناست که ما را شکست داده است.

*سلام شما که در مورد کاهش فرزندآوری صحبت می کنید بهتراست بدانید اصلا حمایت عملی از فرزندآوری نمی شود الان نزدیک به دوماه از تولد فرزند چهارم من می گذرد روزهای اول تولد با ستاد اجرایی فرمان امام تماس گرفتم در مورد طرح حمایتی +3که از برج 5 اجرایی شده است ولی متاسفانه گفتند سهمیه تمام شده است چند سوال ذهنم رامشغول کرده 1.چرا باید سهمیه باشد و اینقدر زود تمام شود مگر چند نفرمتولد شدند دراستان 2. من کارمند جزء با حداقل حقوق چگونه از پس مشکلات برآیم 3 . من که ساکن شهر هستم از این طرح خبردار شدم سایت پرشده یک روستایی و… چگونه می تواند از مزایای طرح استفاده کند وموجب افزایش فرزندآوری شود. خواهشاًمسئولین درعمل هم حامی باشند.

*بیرجند چون زمین برای ساخت مسکن ندارد در سایت ثبت نام دولت نیست، همه زمین های خالی را که بنیاد و اوقاف تابلو زدند و زمینی نمانده دیگر.

*همه اگر در جریان این ویروس منحوس کرونا زیان دیدند راهنمایی ورانندگی خوب سود برد میترسم کرونا هم تمام شود منع تردد شبانه برداشته نشود وقانون شود.

*رسانه محترم درباره خطرات جلسات عروسی نوشتید لطفا از دیگر مجالسی هم که در ماه های قبل گرفته شد بنویس جهت اطلاعتان مراسم عروسی در زمان کرونا و بسته بودن تالارها هم گرفته شد در محیط های خیلی کوچک مثل باغ هاو خانه ها متاسفانه این هارا نمی بینید فقط انگار ویروس عاقل است و می پرد توی مراسم عروسی خیلی از این تجمعات به مراتب بیشتر بر گزار شد حال اینکه عده زیادی دارند از این راه نان می خورند و یک چرخه هست که بخواهد کارشان تعطیل شود از کرونا نابود نشوند از مسائل جانبی فقر حاصل از تعطیلی نابود می شوند. بحث تعطیلی باشد باید اتوبوسرانی تعطیل شود بازار تعطیل شود و خیلی جاهای دیگر و تجمعات دیگر حالا چرا گیرتان روی عروسی است ا… اعلم و اگر فقط یک ماه کار شما را ببندند و حقوقتان قطع شودمطمئنا دوباره از این تبلیغات علیه جامعه بزرگ برگزار کنندگان مجالس که منبع در آمدشون همین است نمی کنید التماس تفکر.

*در خصوص خبر درآمد 450 میلیاردی دولت از جریمه منع تردد کرونایی ، ایکاش حداقل با این پول واکسن و دارو می خریدند برای درمان مریض هایاحداقل قبرمتوفیان را در این ایام که ازدولت سهم نبردن رایگان می شدوپول قبرشان به شهرداری پرداخت می شد.

*در خصوص افزایش تصادفات در شهر ، خیابان های اصلی شهر اصلا مناسب نیست خیابان های کوچک مربوط به پنجاه سال قبل همینطور با افزایش جمعیت و افزایش خودرو شهردار هیچ برنامه ای برای خیابان ها نداشته است حداقل از شهر های بزرگ یاد می گرفتند خیابانها را بزرگ نقشه کشی می کردند. بعضی خیابان ها شیب و ناهنجاری مهندسی زیادی دارد. می دانید برج آزادی تهران با آن میدان عظیم پنجاه سال قبل که یک دهم الان خودرو نبوده یک مهندس جوان بیست و چهار ساله طراحی و اجرا کرده است.؟ کجا یند مهندسین خوشفکر آن زمان؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت