پیام شما

*سلام آوا من فکر می کنم اگر مسئولان محترم می خواهند که جلوی مهاجرت روستاییان به شهر را بگیرند بهترین کار باروری ابرهاست زیرا با این کم آبی کشاورزی امکان پذیر نیست و روستاییان عزیز مجبور به مهاجرت هستند.

*عاجزانه تقاضامندم این دستگاه هاى نظارتى ازقبیل سامانه ۱۱۱وتلفن گویاى ۱۵۸۰قوه قصائیه راجمع کنید با این همه تبلیغات وقتى مراجعه می کنى جزنا امیدی چیز دیگرى نصیب آدم نمی شود.

*سلام حالا که رئیس تامین اجتماعی کشور به شرط واگذاری زمین، قول ساخت درمانگاه در شمال بیرجند که منطقه کم برخورداری است را داده از مسئولان مسکن
و شهرسازی و تامین اجتماعی استان خواهشمندیم پیگیر اختصاص زمین جهت احداث این محل باشند. از خبرنگاران کوشا و پرتلاش شما نیز خواهشمندیم این مهم را از مسئولان پیگیری فرمایند.

*آیا محور رود کاج به مزار شاه سلیمان علی که مربوط به شهرستان خوسف می باشد و ۲۵ سال است که درحال احداث می باشد و به اتمام نمی رسد را چه کسی باید انجام دهد غیر از مسئولین همین استان؟اینکه در روزنامه ها اعلام می شود اعتبارات راه های خراسان جنوبی ۴ برابر شده را باید باور کنیم ؟به خدا مردم این منطقه هم از همین کشور هستند.

*روزی وارد اداره … شدم نگهبان با برخورد بدی شماره ملی خواست هیچ جا ندیدم اینطور نیست .قبلا خوب بود اما این شخص به دور از ادب وتربیت خانوادگی با لحن بدی آزرده ام کرد لطفا رسیدگی نماییدخواستم ببینم تمام ادارات با ارباب رجوع با احترام برخورد دارند ؟

*شهردارمحترم شما را به خدا با توجه به موج ششم کرونا و وضعیت قرمز بیرجند این چهارشنبه بازار را تعطیل کنید این شلوغی بعدازظهرخیلی نگران کننده است فقط بروید و از نزدیک خودتان ببیند چطوری میوه وخیلی موادغذایی دیگر عرضه می شود مثل اینکه هیچ مسئولی ازچهارشنبه بازارخریدنمی کند که وضعیت راببیند.

*سلام.قابل توجه مسئولانی که از همین خون شهیدان دارای پست هستند .چرا زمینهایی که در سراب واقع است ومربوط به خانواده های شهدا است وبیش از ۲۰ سال از واگذاری آنها می گذرد را تغییر کابری نمی دهند و به مادران و همسران و فرزندان شهدا تحویل نمی دهند.خدا نگذرد از کسانی که سنگ اندازی می کنند.

*سلام نکند مسئولین فکرمی کنندگرانی اجناس درکشورقانون است وبایداجناس روزانه بالابرود و مسئولین هم دکوری هستند و اگر یک روز اجناس گران نشود برای مسئولین نگران می شویم نکند برای مسئولین اتفاقی افتاده که امروز اجناس ثابت مانده.

*مدت ۳ماه شده شبکه بهداشت شهر سربیشه دکتر دندانپزشک ندارد مسئولان فکری به حال این مردم بکنند که برای کشیدن دندان مردم مجبورنباشند به مرکزاستان مراجعه کنند.

*از مسئولین محترم آموزش و پرورش خواهشمندیم نظارتی بر عملکرد برخی معلمین که در ایام کرونا همکاری لازم را ندارند داشته باشند معلم فرزند من به هیچ وجه تکالیف آنها را کنترل نمی کند و می گوید من وقت نمی کنم آیا این پاسخ صحیحی است اگر هست تا ما به فکر معلم خصوصی برای فرزندانمان باشیم و از معلم مدرسه قطع امید کنیم.

*سلام هر دم از این باغ بری می رسد آمار زندانی خراسان جنوبی در رتبه اول کشوری است این یعنی چی ؟

*سلام در دولت آقای روحانی طرح مسکن ملی را گذاشتند و جسارتا چون من به ایشان و تیم کاری آنها هیچ اعتمادی نداشتم ثبت نام نکردم و گفتم در دولت بعد و در طرح های مسکن آنها مشارکت می کنم حالا که دولت آقای رئیسی شکل گرفته می گویند ثبت نامی های قدیم مد نظر هستند لطفا فراموش نکنید دولت عوض شده و مردم نگاه و نظرشان هم عوض شده و این کار خوبی نیست که در بر همان پاشنه بچرخد. ضمن اینکه واقعا فاجعه است که در ولایت خود آقای رئیسی ما مشکل ثبت نام برای مسکن ملی را داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت