پیام شما

*در ارتباط با حوادث رانندگی سطح شهر ، مقصر اصلی این دوگروه هستند یکی برخی مربیان تعلیمی ویکی افسران عزیزراهنمای ورانندگی که کارتکس گواهینامه تایید می کنند. اگر فشار و قانون گرفتن گواهینامه جدی تر گرفته شود وافراد کاربلد ودوره دیده برای تعلیمی انتخاب شوند وافسران جدی تر باشند حتما تاثیر گذار است ودر تصادفات خودروهایی که باسرعت زیاد باعث تصادفات می شوند به جای جریمه سرعت توقیف وبه پارکینگ انتقال داده شوند به مدت یک ماه یا یک هفته این جور جولان نمی دهند وهیچ وقت شاهد مرگ عزیزانمان در تصادفات نمی شویم ولی افسوس کو چشم بینا وکو گوش شنوا که عمل کند تا این موضوع برای عزیزان خودشان پیش نیاید انجام وقدام نمی کنند هرچند می سپارند به مراجع قضایی که حکم صادر کنند.

*در ارتباط با نارضایتی از کارکنان ادارات در استان ، جالب این است کارمندهای ادارات کسی غیر از ما مردم هستند ؟؟خودمان همدیگر را اذیت می کنیم و لذت می بریم و شاید تخلیه روانی می شویم چون نمی توانیم به مافوق خودمان گزارش خوبی بدهیم و این حس سرخوردگی را با حس قدرت نمایی جلوی ارباب جوعی که از خودمان است می خواهیم قایم کنیم.کاش بهم رحم کنیم و بعد منتظرباشیم که خدا هم بهمان رحم کند.

*اگر نظر سنجی کوچکی انجام دهید نتایج جالبی عایدتان خواهدشد که اکثرا خواهند گفت که تمام ایران را گشتیم و جریمه نشدیم اما وارد محدودهی خراسان جنوبی که شدیم جریمه الصاق گشت وتقدیم خواهند گفت که قانونی اگر در ذهن نمایندگان وقانون نویسان باشد در اینجا اجرایی می شود البته که در گوشه و کنار میادین ناگهان پلیس جوانی با سرعت ده کیلومتر جلویت را گرفته و جریمه ی کمربند را تقدیم کرده یا در کنار خیابان برای کاری توقف کردی وقراراست سیصد متر جلوتر هم توقف کنی حال درین فاصله که اتفاقا ترافیک هم هست بی خیال کمربند گشته ای که ناگهان پلیس مهربانی سررسیده وجریمه را تقدیمت می کند.

*بنده سه سال است الهیه زندگی می کنم ودرچهارراه الهیه تقاطع مجیدیه سه سال ۸ دفعه شاهد زیرگرفتن بچه هابودم و ۲۰دفعه تصادف موتور و ماشین را در یک نقطه دیدم و گزارش هم دادم ولی متاسفانه دریغ از یک خط کشی یا چراغ راهنما.

*برای لغو پروازها نوشتید پیگیری استاندار برای پرواز ها ، این که پروازها کنسل شود بعد کسی جویای کار شود که اسمش پیگیری نیست. جبران مافات است. پیگیری اضافه کردن خطوط هوایی بیشتر و افزایش ناوگان است. لطفا شان و جایگاه کلمات را حفظ کنید. اما به هر حال بازهم دستشان درد نکند.

*در خصوص نارضایتی ها و اینکه نماینده ولی فقیه فرموده اند که شورا انتخاب خوبی برای شهرداری کرده است من به آقای شهردار یا کس دیگری کارندارم، می خواهم خودتان بگویید به که رای دادید در شورای شهر که الان اظهار نظر می کنید، کار خودتان را نمی بینید بعد می آیید گله می کنید ، شورای شهر نماینده شماست خودتان انتخاب کردید پس الان هم باید به انتخاب خود افتخار کنید به نظرش احترام بگذارید.

*در ارتباط با موضوع کمبود برنج ، در استان کمبود هیچی نداریم همه چیز بیش از نیاز مردم هست ولی فقط باید نگاه کرد چون قدرت خرید نداریم.

*روزنامه آوا نارضایتی از مسکن ملی و اسناد و مدارکش را ارسال کردیم بخشی از نارضایتی ما به خود شما برمی گردداگر ادعای بازتاب صدای مردم را دارید چرا رسیدگی نمی کنید و بازتاب نمی دهید؟ نارضایتی از ادارات مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن که قیمت ساخت هر واحد مسکن اقدام ملی را ۸۰۰ میلیون اعلام کرده اند و درخواست پرداخت اقساط هر دو ماه ۶۰ میلیون را دارند مستند و دقیق مدارکش را هم ارسال کردیم برای شما اما دریغ از پیگیری و بازتاب شاید هم خبرها گزینشی است و نورچشمی و مصلحت اندیشی؟؟؟؟ این ظلم را چه کسی باید فریاد بزند؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


اصغری- حامد اکبرپور جانشین ستاد دیه استان اعلام نمود این مادر که بابت بدهی مالی

بیشتر

کاری- معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به دو اقدامات تحولی ویژه

بیشتر

نسرین کاری- اصفهک از روستاهای قدیمی شهرستان طبس است، که به روستای خشت و آب

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت