پیام شما

*باسلام استفاده از موبایل موقع رانندگی عدم روشنایی کافی عدم جنبه فرهنگ رانندگی برا ی بعضی افراد که فکر می کنند یک پرایدسوارشدند دیگر کل بیرجند مال آنها شده و هر طور می خواهند رانندگی می کنند. بخدا من مسیرم هر روز عصر ساعت ۴تا ۵ از خیابان جمهوری است موقعی که برای عبور یک سالمند از خیابان کمی صبرمیکنی پشت سرت دیگر بوق بوق و سر وصدای راننده آخر برادرمن احترام به سالمند برای رد شدن از خیابان خیلی بالاست و باید یک نفر صبر کند که این بنده خدا رد شود. متاسفانه فرهنگ رانندگی در بیرجندخیلی ضعیف است.

*زمزمه هاییست که می خواهند استاندار عزیز و فعال راعوض کنند آخر آیه نازل شده که رئیس جمهورکه عوض شدحتما استاندار و مدیران را عوض کنند؟

*سلام وقت بخیر به نمایندگی از جمعی از خانواده های شهدا مزاحم شما می شوم. .قصه این است که حدود ۲۰سال پیش یک نامه بنیاد شهید فرستاد که فروشگاه شاهد می خواهد به خانواده ها زمین واگذار کند و تعداد زیادی رفتند پول واریز کردند به امید اینکه بنیادمی خواهد از طریق تعاونی بهشان زمین بدهد .خلاصه این که بعد ۲۰سال فقط پول راگرفتند و الان هیچ کسی جوابگو نیست .اگر امکانش هست یک خبر کار کنید شاید یکی پیدا شود بعد این همه سال جواب این بنده های خدا را بدهد .ممنون می شوم لطفا پیگیری کنید.

*حدفاصل میدان فرودگاه تا پایانه بار بیرجند و ورودی فرودگاه بیرجند تمامی چراغ های مسیر خاموش هستند. با توجه به حجم بالای تردد وسایل سنگین و سبک تاریکی این محل بسیار خطرناک است. اداره حمل و نقل و اداره برق نسبت به روشنایی این مسیر اقدام فرمایند.

*سلام چرامسئولین اتوبوس های ابوذر سجادشهر را اضافه نمی کنند فرزندم ساعت یک ازکلاس تعطیل می شود نزدیک به چند ساعت منتظر بوده آقایان مسئول فکری کنند که مردم اینقد منتظرنمانند.

*هر کس با هر شرایطی از جایی رسیده با پولش یک ماشین خارجی انداخته زیر پای خودش و بچه هایش و فکر می کندخیابان ارث پدرش است که هرجور دلش خواست رانندگی کند . قانون هم که نوکر پولداراست پول داشته باش ، آدم بکش …

*سلام ضمن عرض تبریک به شهردار جدید خواهش می کنم با عنایت به وضعیت خشکسالی از آبیاری فضاهای سبز شهر با آب شرب جلوگیری نمایید.

*سلام لطف کنید .برنامه ارزیابی IBM بدن دانش آموزان را که پارسال به شدت پیگیر بودند بررسی کنید… آیا نتایج به کاربرد رسید؟ آیا اگر دانش آموزی از حد مجاز بالاتر بود برنامه مداخله ایی ارائه شد؟؟؟. یا فقط جمع آوری آمار بود… امسال هم یک طرح جدید برای درس تربیت بدنی ابتدایی ارائه دادند…طرح ها همه عالی ولی مهم نتایج است…لطفا مقید به پیگیری باشید.

*چراغ قرمز چهارراه ۱۵ خرداد را باید چهار زمانه کنند. آدم با ترس و لرز از عرض خیابان رد می شود. در هفته چندین بار تصادف می شود و بعضی از تصادفات هم منجر به مرگ و متاسفانه مسئولین پیگیر نیستند چون برایشان عادی شده این مسائل و جالب طرف با ماشین می زند به یکی فقط تنها کاری که انجام می دهند ماشین را توقیف می کنند فقط همین. بعضی ها هم خیابان مدرس را با پیست اتومبیل رانی اشتباه گرفتند. دوربین را هم فقط برای خوشکلی خیابان گذاشتند.

*اینهمه هیاهو و انتقاد کردین از ورزشگاه غدیر آخرش چه شد ؟ حتی یک تذکر به مسئولین مربوطه دادند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت