پیام شما

*در خصوص سرمقاله صدای بلند یک سیلی ، چه خوب بود اگر امکانش برای همه مردم فراهم می شد . به دولت جدید کاری نداریم .به خصومت شخصی هم کاری نداریم . ولی اگر می شد دوستان دولت قبل از رئیس جمهور و وزرا و حتی برخی نمایندگان بی مصرف مجلس را یکی یکی می آوردند جلوی تریبون پخش زنده و یک نفر به نمایندگی از عموم مردم مظلوم ایران دانه به دانه حضرات را نوازش می کرد شاید کمی دلمان خنک می شد و آرام می گیرفتیم . کاش می شد . واین تکرار می شد برای همه دولت های بی مصرف که در حق مردمکم کاری کردند و یا ممکن است بکنند.

*اهالی روستای دهمیر از توابع بخش مرکزی شهرستان قائنات از طریق آنتن مرکزی شبکه های تلویزیونی را دریافت می کنند که حدود یک ماه شده تلوزیون در این روستا قطع می باشد و علی رغم پیگیری ها تاکنون نتیجه ای حاصل نگردیده و هیچ کس جهت رفع این معضل به روستا مراجعه نداشته لطفا پیگیری کنید ا وضاع روستای دهمیر از توابع بخش مرکزی شهرستان قائنات خیلی دردناک است آب شرب .جاده آسفالت .پوشش شبکه همراه.غسالخانه هنوز ندارند لطفا پیگیری کنید.

*می خواستم از شرکت ایران خودرو تشکر کنم بعد یک سال و۳ ماه هم تاخیر خودرو هنوز خودرو به من ندادند به لطف آنها الان کلا سینوزیت سرماخوردگی پادرد گرفتم و یک راننده موتور سوار ماهر شدم .

*سلام درخصوص تامین زمین برای طرح جهش مسکن چرا و به چه دلیل زمین برای بیرجند تامین نشده؟آیابیرجند زمین ندارد یاکسی کم کاری کرده مسئولین پاسخگو باشید.

*امروز رفتم مرغ گرم گرفتم وقتی آوردم خانه خانم خرد می کرد از هر پلاستیک مرغ ۲کیلویی بیشتر از۲۰۰گرم خون آبه درآمد یعنی خون آبه کیلویی۲۹هزار تومن شرعا خوردن دارد؟ کدام ارگان پاسخگوست نسبت به حقو ق حق الناس.

*واقعا متاسفم برای خودمان بچه کلاس اولی دارم هیچی یاد نمی گیرد. سوال علوم دادند بچه حل کند درس ها سخت بچه بی سواد. یک فکری بحال این بچه های بی سواد بکنید دلیلی نمی بینم بی سواد باشند لطفا مدارس را حضوری کنید از عروسی ۱۰۰۰ نفری مریضی نیست یک ماه حضوری بود مدارس کدام معلم مریض شد پس اینا بهانه کرووونا است.

*کاش همه واکسن بزنند. آمار ها بیاید پایین فوتی ها صفر شود مدرسه ها باز شوند. زندگی دوباره به جریان بیفتد. اگر پیکی هم باشد باید آنهایی که نزدندنگران باشند.

*متاسفانه بازارزرشک دست چندکاسب در بازار مصلای مشهد تعیین تکلیف می شود . بقیه فقط درحد حرف و سخنرانی است و برای من کشاورز هیچ دردی دوا نمی کند.

*جاده های کویری خیلی داغان شده وکی دو بانده شود خداداند. کاش نمایندگان این مهم را بیشتر پیگیری کنند وبودجه به استان بیاورند تا بشود کاری کرد.

*در خصوص اجازه حضور در کلاس دانشگاه فقط با کارت واکسن ، چه قانون مزخرفی ..شاید یکی مشکل داشته باشد مریض باشد نتواند واکسن بزند. اصلا آزادی مان کجاست؟چرا اجبار می کنند؟

*سلام لطفا هوشمند سازی کشور را واگذار کنند به متولیان حوزه بازار چون پنج شنبه رفتم مرغ بخرم در شهر ساعت ۱۱ هیچ جا مرغ نداشتند قیمت هم ۲۴ تومان بود شنبه همه جا داشتند قیمت ۲۹ تومان بود. وقتی ارتباطات در بازار به این سرعت برقرار می شود هنوز چیزی مشخص نشده کم یاب می شود و بعد به سرعت هنوز ابلاغیه نیامده گران می گردد این نشان می دهد تکنولوژی برتر از فیبر نوری در این حوزه فعال است و روستائیان عزیزی که همیشه از نبود ارتباطات گلایه دارند می توانند از این ظرفیت استفاده کنند . سلام بنده را به ناظران سخت کوش حوزه تامین و توزیع کالاهای اساسی مردم برسانید.

*باسلام.بی زحمت گزارشی از نحوه نوبت دهی ام ار ای در بیرجند تهیه بفرماییدبرای یک نوبت باید نزدیک به ۳ تا ۴ ماه در نوبت ماند کی می خواهد بیرجند به عنوان مرکز استان خدمات درمانی درست و حسابی داشته باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت