پیام شما

*ما سوراخ دعا را گم داریم. در این شرایطی که تولید برق با مشکل مواجه شده چرا  بانک ها، اصناف وادارات را موظف نمی کنند که تابلوها و نورپردازی در شب را قطع کنند تا با قطعی برق مواجه نشویم ؟

* با سلام و شب بخیر و خسته نباشید استاندار محترم به درستی فرمودید که کلید اقتصاد استان معادن هستند اما سوالی که پیش می آید بعد از فرآوری مواد معدنی را چه کنیم؟ پاسخ صادرات مواد معدنی از طریق ریل و قطار است. ریل از خراسان جنوبی تا بندر اقیانوسی چابهار. بدون ریل و قطار صادرات به صرفه نیست و عملا کار ابتر و بدون نتیجه خواهد ماند. لطفاً به فکر اتصال بیرجند به راه آهن زاهدان باشید.

* ضمن تشکر از خدمات ارزنده و کارگشای آقای حمیدی مدیر کل محترم دادگستری و آقای نسایی دادستان محترم بیرجند در این مدت اخیر، از شما حضرات عالی خواهشمندیم نسبت به اجرای فرمان رهبری عزیز در انتقال پادگان ها به خارج شهرها و تبدیل به فضای سبز، اقدام کرده و موضوع زمین های پادگان قدیم بیرجند  را پیگیری فرمایید.

* آقاى استاندار مردم روستاى چهکند چه گناهى کرده اند که هر اندک بارندگى که مىشود ماشین ها تاکمرزیرگل ولاى می روند و این ماجرا چند سال است که تکرار می شود. خواهشمند است نسبت به احداث یک زیرگذر و افتتاح کمربندى به نام شهیدفخرى زاده که بیشتر از این لایق ایشان است اقدام نمایید.

*سلام از ساکنین خیابان پاسداران۹ هستم. علیرغم تماس های  متعدد به شهرداری برای قطع یک درخت کاج بزرگ که چندین سال است خشک شده  هیچ گونه اقدامی  نکردند. قبل از افتادن کامل درخت که باعث خسارت مالی وجانی  شود و در رسانه ها اعلام شود به عنوان خبر روز خواهشا اقدام کنید فکر نمی کنم خرج چندانی داشته باشد.یک شاخه از همین درخت روی سر دختر خودم افتاده!!

* اگه همه پروژه های عمرانی شهرداری مثل سرعتگیر های خیابان ۱۷ شهریور باشه که خدا باید واقعأ به داد این شهروندان مظلوم برسد. آقای فرماندار زحمتکش که فکر کنیم از اتاقشان بیرون نمی آین دچون صدای مردم به گوششان  نمی رسد.

*با سلام به دست اندرکاران محترم آوا؛ می خواستم از اجرای طرح فضای سبز ورودی شهراز سمت پلیس راه و بهسازی میدان فرودگاه بپرسم که دقیقا کی توسط شهرداری استارت می خورد؟پیشنهاد می شود عمق درختکاری تا دیوار فرودگاه باشد.همچنین مشابه این طرح در حاشیه بلوار خلیج فارس از روبروی پمپ بنزین تا ورزشگاه غدیر در دو ضلع بلوار بجهت سر وسامان دا دن به ورودی شرقی شهر هم پیشنهاد می گردد.

*سلام من مشکلی دارم که فقط وفقط می خواهم به خود آقای عبادی نماینده ولی فقیه در استان بگویم چون فکرمی کنم باگفتن حرفم به ایشان آرام می شوم ولی به هردری می زنم نمی توانم در حد چند دقیقه ایشان را ببینم و حرف دلم را بزنم شما کمکم کنید لطفا.

* آیا کسی هست که در این گرانی ها به داد محرومین برسد؟ این اجاره خانه ها کمر مردم را شکسته است.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت