پیام شما ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • سلام. آقایان مسئول ظلم است که برای ما کسبه اگر ۵ تا تک تومنی قیمتی بالا و پایین بشود صد تا بازرس و ناظر است و برخوردهای قانونی که صد البته خوب است اما یک پراید یک دفعه ای تو بازار سر به فلک می گذارد هیچ کسی پاسخگو نیست.
  • با سلام و خسته نباشید از ماموران برخورد با سد معبر شهرداری که قاطعانه و با جدیت با دستفروشان میوه در خیابان جمهوری اسلامی بخصوص جمهوری ۱۲ “بازار سرپوش” برخورد می کنند و پاکیزگی و امنیت بهداشتی را به ارمغان آورده اند ممنون و سپاسگزاریم. امیدواریم برخورد با این دستفروشان که منافع مادی خود را به سلامت شهروندان ترجیح می دهند ادامه دار بوده و با دستفروشی که در جمهوری ۱۰ میوه ها را بصورت غیر بهداشتی عرضه می کند نیز برخورد جدی تری نمایند. باز هم مجدد از زحمات این عزیزان سپاسگزاری و تشکر می نماییم.
  • طرح کمک مومنانه عالی است ولی نمی تواند دایمی باشد بیایید در ادامه این طرح از کمک های مومنانه برای احداث کارگاه و یا کارخانه های تولیدی برای رفع محرومیت ها استفاده شود.
  • از جناب آقای استاندار تقاضا دارم حال که زدن بندهای خاکی و آب بندها نتیجه داده و اکثر روستاییان راضی هستند با دستور به منابع طبیعی طرح ضربتی مهار آبهای روان را برای سال آینده از همین الان اجرا نمایید تا ان شاا… از این طریق کشاورزی استان پس از سالها خشکسالی رونق گیرد ومحرومیت ها بر طرف گردد.
  • چرا آموزش و پرورش فکری به حال هزینه اینترنتی فضای مجازی نمی کند برای دو دانش آموز ۷۰۰ هزارتومان تا کنون هزینه کردم حالا مشکلات نرم افزار شاد به جای خود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت