پیام شما

* شورای شهر جدید بیرجند برای ساماندهی زمین های خاکی که اکثرا متعلق به ادرات و سازمان های دولتی نظیر اوقاف و بنیاد مستضعفان هستند و اجبار این سازمان ها برای سرمایه گذاری در شهر چه برنامه ای دارد؟

* سلام  صبح  ساعت ۷:۳۵ دقیقه به اداره … مراجعه کردم در حالی که خودشان اظهار نمودند ساعت کاری ۶:۳۰ دقیقه می‌باشد هیچ یک از مدیران استان نبودند پرسیدم کجا هستند گفتند کوهپیمایی صبحگاهی رفتند بنشینید یک ساعت دیگر می آیند . متاسفم مدیران ما در تایم کاریشان به کوه می روند ودر مقابل خواسته های ارباب رجوع همانند کوه مقاومت می کنند.

*خدمات اجباری که معاونت بهداشتی وزارت بهداشت توسط دانشگاه ها از نیروهای مراقب سلامت و ماماها  می خواهد که بسیار بیشتر از توان آنهاست و به حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری هم توجه نمی کند، یک جور بردگی است  در حالی که با روش های علمی می تواند میزان کار موثر این نیروها را محاسبه کند. و حتی با وضع دستورالعمل هایی جلوی ستم واحدهای استانی و شهرستانی را بگیرد و به جای بالا بردن کمیت خدمات و حتی خدمات توام با اذیت کردن مردم به حفظ سلامتی مردم بدون سیاسی کاری فکر کند.

* باسلام چرا هیچکس نیست این کلاهبردارای توی سایت های خرید و فروش و رهن و اجاره اینترنتی را بگیرد حالا بگیرم مردم ساده باشند گول بخورند قانون کجا رفته پس وظیفه چه کسی هست که جلوی ضرر مردم را بگیرد ؟؟؟

* در رابطه با پیامک نظرسنجی کارکرد و برخورد در ادارات باید بگویم برخورد با ارباب رجوع در بعضی ادارات مثل ارباب با رعیت است برای کاری که وظیفه آنهاست باید التماس کنیم که انجام بدهند، نظارت مدیران هم صفر است.

* در خصوص سرمقاله صرفه جویی در شب در منزل که اکثرا تعدا خانوار هم از سه فرزند بیشتر نمی شود یک روشنایی آن هم از نوع کم مصرف جواب گو هست در دین هم صرفه جویی از ایمان است که دینی هم نمانده فرهنگ مصرف هم نمانده بخشی فرهنگ دوگانه هیچ چیز سر جای خود نیست.

* می خواهم از همین جا از یکی از بهترین مدیران شهری،آقای جاوید ، شهردار بسیار  خوب شهرمان تشکر کنم،مدیری که هیچ وقت خسته و پشت میز نشین تنها نیست ،دیشب با خانواده پارک کاجستان بودیم ،جناب شهردار ساعت ۱۱شب بدون هیچ تشریفات خاصی همراه چند تن از کارکنان،مثل مردم عادی، برای بازدید آمده بودند،خیلی از مردم نمی شناختشان ،برایش مهم نبود ،برایش کار مهم بود این را می گویند مرد میدان.

* در خبرها آمد که جناب آقای استاندار فرمودند که هواپیمایی ماهان قرار است در بحث کشاورزی استان سرمایه گذاری کند!! مگر منابع آبی استان غنی است و سرمایه گذار در استان نیست از باب متقاضی در بخش کشاورزی ..که از کرمان بخواهند دعوت به سرمایه گذاری شوند…البته ناگفته نماند تیم اقتصادی ماهان دوسال است که دور خیز کردند که در بحث پرورش شتر و کشت خار شتر چند منطقه را در استان مستقر شوند..بالخصوص زمین های زیر پای سد منطقه چاهک و…که قبلا آقای مدیر عامل ماهان سفری و بازدید و بررسی داشته اند
که در این بحث اگر قصد واگذاری باشد جوانان نخبه .تحصیل کرده و سرمایه گذاران بومی آمادگی دارند…چون جزو طرح هایی با توجیه بالا است …

* در خصوص بحث بومی و غیر بومی ، شهردار از پیش تعیین شده و مشخص هست.ائتلاف ها قبل از حضور نهایی در شورا حتما به شهردار فکر کردند و حتی باشهردار جدید قرار هم گذاشتند.باز یک سرگرمی تازه برای مردم… شهردار تعیین کننده نیست کابینه شهرداری تصمیم گیرنده نهایی هستند و تنها در شرایطی شهردار اهمیت دارد که شخصیتی مثل نخعی داشته باشد نه این شهرداران دیگر اوستا بله نباشند در اینصورت به درد شهر می خورد وگرنه هیچی نمی شود گفت خانه از پای بست ویران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت