پیام شما

* آوای محترم لطفا هنوز تنور انتخابات سرد نشده و منتخبین شورای شهر وعده ها را فراموش نکرده اند این بزرگواران را سر حرف هایشان بگیرید تا ان شاا… عمل کنند . یکی از همین بزرگواران حضوری چند تا مشکل را که گفتم به ایشان فرمودند من هم با نظر شما موافقم و دیگر اجازه این کار را نخواهیم داد و از بالا بودن عوارض و فشار به مردم برای تامین بودجه ها گلایه داشت . حالا که عزیزان شورا تقریبا یک دست و از یک گروه شده اند امیدوارم این مشکل حل شود.

*واقعا چهار زمانه کردن چند عدد از چهارراه های شلوغ بیرجند(نظیر تقاطع پاسداران و طهماسبی) برای راهنمایی رانندگی و شهرداری چقدر زمان می برد؟ آیا کار سختی است تا از حوادث و تنش ها بین شهروندان جلوگیری کرد؟

*روز جمعه که روز رای گیری هم بود آب روستای ما اصلا قطع نشد و تانکر آب به کمک مخزن آمده بود در حالی که روزهای عادی حداکثر در ۲۴ ساعت فقط دو ساعت آب وصل است!امیدوارم مسئولین همیشه به اندازه روز جمعه دلسوز مردم باشند.

*باسلام . شرکت مخابرات کابل تلفن را از روی علمک برق درب منزل ما و با ارتفاع پایین ازعرض کوچه ده متری عبور داده بود با مخابرات تماس گرفتم که قبل از برخورد ماشین با کابل تلفن وقطعی کابل برق وتلفن کابل را اصلاح کنید و قول دادند که درست می شود ولی نشد و با برخورد ماشین هم کابل برق و هم کابل تلفن قطع شد.برای پیگیری به بازرسی مخابرات رفتم گفتند اولا چرا ماشین سنگین از کوچه رد شده دوما برو ماشین را پیدا کن تا کابل برقت را درست کند.واقعا خسته نباشید.

*شهرداری لطفا نسبت به روشنایی پیاده رو در ضلع غربی بلوار طبیعت (لاین رفت به بند دره) اقدام فرماید.

*آوای عزیز لطفا یک نظرسنجی انجام بدید ببینید چند درصد مردم از کارکرد و برخورد ادارات رضایت دارند؟رئیسان ومدیران ادارات یک تکانی به خودشان بدهند ببیند دوروبرشان چه خبر است.

* بانک ها وموسسات  از قانون تبعیت نمی کنند و دربعضى قراردادهاى فیمابین سرمشترى ها کلاه می گذارند و بدتراین که وقتى به دادگاه هاشکایت می کنى دادگاه به صراحت ازاین قراردادهاى غیرقانونى دفاع ومردم را محکوم می کند واقعا نهاد نظارتى واقعى کجاست ؟

* از آنجایی که وضعیت حضوری بودن مدارس درمهرماه هنوز قطعی نیست بهتراست مدارس برای لباس فرم تعجیل نکنند. سال گذشته هزینه لباس ازطرف اولیاء انجام شدولی لباس های فرم بلااستفاده ماندفقط پول ووقت اولیاءمحترم هدررفت.

* با سلام و عرض خسته نباشید لطفا مسئولین شهرداری وسط خیابان امامت سجادشهر را جدول کشی نمایند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.

*وضعیت خدمات دهی ۱۱۸ رضایت بخش نیست مسولان پاسخ گو باشد.

* سرمقاله آوا به قلم آقای هرم پور در خصوص شورای شهر را خواندم و نقدی به یکی از بندهای آن دارم ایشان نوشته اند  که تجربه این انتخابات نشان داد که مردم لیستی رای نمی دهند من حرف ایشان را قبول دارم مردم دنبال لیست نیستند ولی جاهایی هستند که دنبال به لیست کردن مردم برای رای آوری لیست شان هستند و در انتخابات قبل و این دوره هم اگر دقت بفرمائید اکثریت به همین شکل رای آورده بودند که البته به قول نویسنده محترم اقبال در این دوره به جوانان بیشتر شده بود . من نمی دانم نویسنده محترم متوجه لیست های سیاسی نبوده اند یا آوا هم در صف مدافعان آرای تضمین شده برای افراد خاص است که سرمقاله ها را به این شکل می نویسد . به هر حال تجربه این انتخابات نشان داد هر دوره که می گذرد لیست پدرخوانده های سیاسی شهر کمرنگ تر می شود و دیگر اقبالی به آن نخواهد بود .  همین که جوانان مستقل  و خوش فکر به شورا راه پیدا کردند نشانه خوبی برای فعالان اجتماعی بیرجند است که تلاش هایشان اثر گذار بوده و مردم کم کم به میدان می آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار گفت: از بانک‌های استان به دلیل تاخیر در پرداخت تسهیلات ازدواج گلایه‌ داریم و

بیشتر

کاری – در سال ۱۴۰۰ ویدئوی حیوان آزاری در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی در فضای مجازی

بیشتر

با سلام شهر بیرجند به عنوان یک مرکز استان شهری توسعه نیافته است. قطعا با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت