پیام شما

*عرض تبریک خدمت رئیس جمهور مردمی ؛ زندگی بازنشسته ها به سختی میرگذرد لطفا پرداختی های تامین اجتماعی را کنترل کنید با سابقه های یکسان اختلاف حقوق خیلی زیاد است. انتظار کمک از جنابعالی داریم خدا خیرتان بدهد چرا  که حقوق بازنشستگی تامین اجتماعی کفاف داروهایمان را نمی دهد چه برسد به زندگیمان با این گرانی ها خدا به دادمان برسد لطفا کمک حال ما باشید.

*سلام آوا واقعا اگرپیام رسانی به مسئولین راهور بفرمایید که چرا با خودروهایی که با صداهای هنجارشکنانه شان آسایش و آرامش مردم را سلب کرده برخورد نمی شود مخصوصا مسیر بند امیرشاه آرامش را از مردم حاشیه ی جاده روستای امیرآباد گرفتند حتی با آخرین سرعت هم عبور می کنند مسئولین امر چرا تردد و یا یک کانکس پلیس یا دوربین در این محل نصب نمی کنند حتما باید کسی فوت کندکه مسئولین ازخواب بیدارشوند آخرچقدر برخی مردم آزارهستند ؟

*چرا خراسان جنوبی همیشه بالاترین مشارکت را دارد ولی همیشه جزو استان های محروم است. انشاا… با حضور آقای  رئیسی این مشکل هم حل شود.

*آوا سلام ، هدف نهایی منع تردد شبانه پرهیز مردم از دور همی خانوادگی می باشد، در شب جشن پیروزی مردم در انتخابات متاسفانه به محض پایان ساعت ۱۰ شب ماموریت محترم راهرو در میدان ها خیابان مدرس اقدام به نوشتن پلاک خودرو ها می کردند، سوال اینجا است که مگر داخل خودرو که همه یک خانواده هستند تجمع محسوب می شود، چرا بعد از چندین سال درگیری کرونا و محدودیت های اعمال شده یک شب شادی مردم را  با نوشتن پلاک خودرو و جریمه تلخ می کنند، جالب است که در مراکز استان های کشور تا نیمه شب مردم خوشحالی می کردند و همه در این جشن شریک بودند ولی در اینجا فراتر از همه جاهای کشور مانع از شادی مردم شدند،خواهشا موضوع را بررسی و به فرماندهی پلیس راهور اطلاع دهید تا در این خصوص تجدید  نظر شود.

*ضمن تبریک به منتخب مردم جناب آقای سید ابراهیم رئیسی،امیدواریم  در این دولت راه آهن بیرجند به مشهد متصل شود. از دولت های احمدی نژاد و روحانی با آن همه وعده آبی گرم نشد.

*ضمن تبریک به اعضای جدید شورای شهر بیرجند انشاا… در این دوره میدان سفیر امید (خبرنگار) به بلوار خلیج فارس متصل گردد تا هم حلقه بلوار پیامبر اعظم تکمیل گردد و هم از ترافیک چهارراه غفاری کاسته شود.

* بر خلاف برخی عزیزانی که می گویند آقای رئیسی مشکلات عدیده ای برای مدیریت کشور خواهد داشت من معتقدم بزرگترین مشکل کشور ناکارآمدی مدیران است که اگر جریانات سیاسی داخل کشور بگذارند و آقای رئیسی هم واقعا انسان های توانمند را فارغ از نگاه حزبی و به قول خودشان مستقل انتخاب کنند حتما این مشکلات حل خواهد شد .بعضی وقت ها می بینیم یک سری مشکلات سر راه توسعه در زیرساخت ها یا تولید در بخش خصوصی هست که فقط زایده تنگ نظری و ناکارآمدی مدیران تصمیم گیر است که با سابقه ای که آقای رئیسی در قوه قضائیه نشان دادند  حتما در این مسیر هم موفق خواهند بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت