پیام شما

*سلام به آوای عزیز. واقعا باید به این مردم شریف دست مریزاد گفت که با تمام دلخوری ها پای کار آمدند. حالا نوبت مسئولین است که ببینیم چه گلی به سر مردم خواهند زد.

*در این هوای گرم واقعاً لازم است برای جلوگیری از مصرف بیش از حد برق مردم با رعایت فاصله و پروتکل ها تا  ساعت۱۱یا ۱۲شب در پارک ها به سرببرند لذا محدودیت تردد را فعلاً  اگر بردارند دعای  خیر بدرقه راهشان خواهد شد . مردم  ما مگر هوشیار نیستند؟

* درود بر آوا ضمن تبریک به مردم ولایت مدار بیرجند در انتخاب سید عدالت گستر باید به اطلاع مردم ایران برسانیم ما انتخابمان را سال ها پیش انجام داده ایم و افتخار داریم در چند دوره نماینده مجلس خبرگان استان هستند.

* در خصوص تعطیلی پیست اتومبیل رانی مشکل اصلی نیروی راهنمایی رانندگی و نیرو انتظامی است. وقتی یک همایش ساده بهانه ای می شود برایشان برای جریمه کردن دوستان و پارکینگ بردن ماشین ها. این کارها زرنگی نیست، فردا که همان جوان به هر راه خلافی کشیده شد آه مادرش دامن باعث بانی این وضعیت را  می گیرد.

* اعضای جدید شوراهای شهر تغییری در شهرها ایجاد نمی کنند.چراکه بازهم آن که باید می شد نشد.به امید اینکه ذره ای از مشکلات اهالی شهرها را رفع و رسیدگی کنید که نمی کنید.این چینش بعد از گذشت چهارسال دیگر بازهم حرفی برای گفتن ندارد. شهر امروز را که خسته از تصمیم گیری های غلط چهارسال گذشته است را به قبرستان تاریخ تبدیل نکنید. و شهری بانشاط را برای نسل آینده مایی که امروز انتخاب کردیم  بسازید.

* در خصوص برخی حوادث جاده ای باید گفت خدا لعنتشان کند با این خودروهای چینی که به قیمت خون مردم کشورتان بدون کیفیت وارد می کنید.

* یک نمونه از اتفاقاتی که توسط شوراها می افتد حضور در کمیسیون ها هست مثلا اعضای شورای شهر می نشینند و در کمیسیون ماده صد مردم را نقره داغ می کنند و یا در کمیسیونی که قیمت منطقه ای را مشخص می کند به خاطر بالا بردن درآمد شهرداری ها ، تعرفه ها را بالا می برند و یا قیمت آب شهر را در شورای شهر تعیین می کنند ، نرخ عوارض را سال گذشته چند برابر کردند کاش در میان این همه مصوبه یکی هم به نفع مردم دربیاید که مردم حس خوب داشتن نماینده در پارلمان های شهری را حس کنند . باور کنید ما در شهر گران زندگی می کنیم و عوارض اصلا متناسب با خدمات نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت