پیام شما

* در خصوص خبر استقبال سرد سالمندان برای زدن واکسن زنگ بزنید خانه بهداشت متوجه می شوید کمبود واکسنه یا استقبال دوما حالا ۷۵ساله هارا شروع کنید به بقیه مسن ترها اگر آمدن واکسن بزنید.

* جناب استاندار . آیا با این بروکراسی اداری می شود کار تولیدی کرد . یک سال  است در این ادارات دوندگی داریم ولی آخرش هیچ.کارمندان بسیار تنبل و حسود هستند که یک نفر کار تولیدی کند.

* در خصوص کنترل گرانی نان راهکار زیاد است شهرداری و مسکن و شهرسازی می‌توانند زمان‌های مشخص درگوشه ای از پارک های محله یا روی کانال های آب مغازه درست کنند از خدمات آب و برق  وگاز پارک ها استفاده و در اختیار نانواها بذارند به شرط کیفیت نان و هزینه نان که قوت غالب مردم هست گران نشود.

* خواهشمندیم بابت آب لوله کشی شهر گزیک فکری بردارید مسئولین محترم هر زمان تعطیلاتی بود ما شاهد قطعی آب  بودیم اکثراً در بافت مرکزی شهر مدت ۴ یا ۵ ساعت قطعی آب برای یک شهر واقعا تاسف دارد .

* در خصوص احیای کارخانه قند قهستان برداشت محصول چغندر قند !!! از کجا .! با کدام آب ! مگر چند روستا در استان با تانکر آبرسانی می شود…؟ هر کیلو چغندر چقدر آب مصرف می کند.؟. گفته مسئولین در این شرایط خشکسالی علمی نیست … به سرمایه گذار مشاوره درست بدهید.

* در ارتباط با گرانی نان ، سفره های قشر محروم ومتوسط جامعه را یواش یواش کوچک الان هم کلا جمع کرد ند.خدا کند هوا را گران نکنند! آیا نظارتی صورت می گیرد که سهمیه ها کامل پخت می شود ؟وزن چانه ها واقعی است ؟روغن وسبزی که به نان ها زده می شود بهداشتی است ؟ دولت نگذارید قیمت نان گران شود چون تبعات خوبی نخواهد داشت.

* نوبتی هم باشد نوبت بهسازی بلوار صیاد شیرازی است درختکاری و زیبا سازی و نورپردازی بعضی از کارها بی سلیقگی است مثلا شهرداری ابتدای بلوار ناصری را با پرچم زیبا سازی کرد بعد از چند سال آن را باز کردند با این که ورودی شهر است ولی در عوض پل پیامبر اعظم آن قدر پرچم نصب شده که بی معنی است همین کار در بلوار صیاد شد پرچم نصب کردند چقدر زیبا شده بود بعد آن را باز کردند اگر به خاطر وزش شدید باد در منطقه هست که باز شده حداقل با پرچم های ثابت با بنرچسبیده روی فلز آن را تزیین می کردید که نیازی به تعویض هم نبود مثل بعضی بانک ها که از همین جور پرچم ها استفاده می کنند.

* در ارتباط با گرانی نان ، ای کاش هرگز یارانه ای داده نمی شد و سوبسیدها را دولت خودش می داد و این همه فشار بر مردم تحمیل نمی شد ، کمر مردم له شده و متاسفانه هیییییییچ پاسخگویی وجود ندارد و همیشه همه چی تقصیر مردم است ، آقا نمی شود واکسن ضد گرسنگی درست کنید تا دیگر گرسنه نشویم و جیب دوستان پرتر شود.

* آوای محترم از شما ممنونم که حرف های مارا چاپ می کنی و آرام می شویم و الا مسئولین گوش کر خود را به سمت مردم گرفته اند و بی خیالند.

* در خصوص عقب ماندن استان ما از واکسیناسیون کشوری،  مدیران علوم پزشکی جوابگو باشند اگر واقعا توان مدیریت ندارند استعفا بدهند. لطفاً پیگیری کنید دوره های قبل علوم پزشکی خیلی پیشرفته تر بود توان بیشتر در جذب اعتبارات داشت الان استان ما در بحث عمل به قانون ها فقط اول کشور است اما در بحث های دیگر که به نفع مردم هست هیچ.  حرف های مسئولین دانشگاه را در صدا و سیما گوش کنید  صریحا ناتوانی خودشان را می گویند.

* اورژانس بیرجند از بالگرد اجاره ای متعلق به نیروی انتظامی استفاده می کند که ماهانه متحمل هزینه سنگین می گرددپیگیر بالگرد اختصاصی و آشیانه باشید.

*خواهشمندیم نسبت به خط واحد ۹دی یک فکری بردارید ساعتش را دقیق بیاید حداقل دیر به سر کار نرسیم بچه ها یمان امتحان حضوری دارند یک  خط واحد دارد.خواهش می کنیم یک واحد جدید بزارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر- عصر شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبری تلخ، مردم ایران و جهان را در

بیشتر

خبر شهادت آیت الله رئیسی همه ما را شوکه کرد.رئیس جمهوری که الحق مردمی بود

بیشتر

در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت