پیام شما یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹

  • از آقای شهردار خواهش می کنم فکری هم به حال فضای سبز شهرک امام علی(ع) فاز ارتش کنند.
  • این چه وضع کشور است آخر تا کی گرانی الان تمام دنیا همه چیز نصف قیمت شده کسی نمی خره ولی ایران ما که قربونش برم بزودی از کرونابمیریم بهتره شاید اینهمه به خاطر قیمت ها هر روز نمیریم و زنده بشیم.
  • یه روزی افتتاح بخش مراقبت های ویژه خبر خوبی بود اما وای به حال ما که رعایت نکردن ما، بخش دوم مراقبت ها را ایجاد کرد و جان خیلی ها
    به خطر افتاد مردم پیشگیری از ابتلا حق فردی نیست حق الناس است رعایت کنید تا شیوع پیدا نکند.
  • مهر شهر فراموش شده با میادین بی نام و نشان و پارک خطی
  • هم استاندار و هم رئیس دانشگاه علوم پزشکی از اول تیر طبق اختیاراتشون می توانند آمار کرونا را لااقل استانی اعلام کنند. فعلا آمار تاثیرگذارتر از توصیه هاست.
  • با توجه به پیامک ها در مورد کرونا باید گفت وقتی خودمان به خود اهمیت نمی دهیم نباید انتظار از بقیه داشته باشیم. من یک کارمندم که هر روز سوار اتوبوس می شوم چند روزی که دقت می کنم از هر ۵تا۶ نفر فقط یک نفر ماسک داره حتی راننده ها
    رعایت نمی کنند.آیا به نظر شما مسئولین باید برای مردم ماسک بزنند. ترحیم، عروسی، دورهمی دعوت می شوید مسئولین شما را به زور می برند! پس با یک عذرخواهی ساده شرکت نکنید چه بهتر که اصلا برگزار نشه.
  • مسئولین محترم لطف کنید قبل از اینکه تصمیمی رو اجرایی کنین عواقب اونو هم در نظر بگیرن باز کردن تالارها اشتباه بود و تاوانشو مردم و پرستارها دارن پس میدن لیاقت این مردم خیلی بیشتر از اینهاست …
  • با سلام خدمت استاندار خستگی ناپذیر،بلوار امام حسین(ع) مهرشهر از هیچ امکانات فضای سبز و درختکاری بلوار خبری نیست. این در حالی است که در طول سال چندین مرتبه با مسئولین شهرداری تماس گرفته ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته است. از آن مقام عالی تقاضامندیم نسبت به رفع محرومیت این منطقه پیگیری بفرمایید.
  • با این اوضاع افزایش آمار مبتلایان به کرونا لطفا فکری به حال مراسم عروسی و عزا و تفرجگاه ها و پارکها بکنید اصلا انگار کرونایی وجود نداره و بیرجند پرخطر نیست خواهشا همه را تعطیل کنید.
  • تو این وضعیت بیماری واقعا لازمه مسئول فضای سبز شهرداری یک سر تا پارک توحید و پارکهای دیگه شهر بزنن. پارک توحید سرویس بهداشتی فاقد مایع دستشویی و مسئول پارک هم درب بیشتر سرویس ها رو با سیم بسته و اون چند تایی هم که باز به شدت کثیفه خواهشا نظارت کنید که بیشتر باعث بیماری مردم نشوند.
  • ۲ شهر از ۱۱شهرستان سفید هستند چرا کمیته استانی کرونا لااقل در مناطق قرمز برگزاری مراسم را منع نمی کنند؟
  • من دو روز پیش رفتم مرغ خریدم هر کیلو ۱۷۵۰۰تومان. مردم تا کی باید زیر این همه فشار و سختی زندگی کنند.لیاقت مردم ایران آسایش و رفاه است.به فکر مردم کشور باشید!!!!
  • مسئولین اگه قراره برای خیرآباد و طرح فرزان کاری نکنن کوچه ها رو آسفالت و نامگذاری کنن. وقتی اتفاقی می افته بشه آدرس داد. لوله گاز در یکی از کوچه ها ترکید واقعا نمی دونستیم چطور آدرس بدیم که ماموران گاز متوجه بشن ، البته از ماموران گاز تشکر می کنیم با اون آدرس های سخت خیلی زود به محل حادثه آمدن و از یک حادثه بزرگ جلوگیری کردن ، کاش دیگر مسئولین هم مانند مامورین محترم شرکت گاز کمی برای جان مردم ارزش قائل می شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت