پیام شما یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹

سلام آوا جان خواستم بگم از غم جامعه از درآمد های کم شاید باید گفت در بعضی از جاها درآمد به صفر رسیده و ممکنه پدر و مادر کارگر برای کار بیرون برن تو این وضع کرونا هیچ کس پذیرای حضور آنها نباشد پس بیان یک کاری بکنیم برای استان برای در آمدهای صفر خانواده ها و کودکان کار به این فکر کنیم که ما می تونیستم جای آنها باشیم بچه های ما شاید بچه های کار بودن حالا بیان همه دست به دست هم بدیم و یک خانواده رو هر چند خیلی ناچیز برعهده بگیریم و در این روزهای سخت آزمایش پروردگار همه سربلند بیرون بیایم به امید شادی برای همه خانواده های استانمون.
۰۳۹ … ۹۱۰
با سلام خدمت مدیرکل محترم امور روستایی مدت دو سال است راه مواصلاتی روستای نوغاب درمیان به دلیل ساخت پل بر روی رودخانه فصلی نوغاب توسط اداره راه و شهرسازی درمیان که متولی آن می باشد تخریب شده است با پیشرفت فیزیکی هشتاد درصد مدت شش ماه است پیمانکار کار را تعطیل و رها کرده است به دلیل تامین اعتبار از اول اسفند ۹۸ ارتباط پنج هزار نفر با مرکز شهرستان و استان هر روز بابت سیل قطع می شود از قصور اداره راه و شهرسازی شهرستان گلایه مندیم درخواست پیگیری این مشکل هستیم هزار و صدخانوار با خطر سیل روبرو هستیم.
۴۶۸ … ۹۱۵
آوای عزیز به مسئولین صدا و سیما خراسان جنوبی اطلاع بده روستاهای زادنبه علیا و سفلی و هویگان از توابع شهرستان خوسف از نعمت پوشش شبکه رسانه ملی صدا و سیما برخوردار نیستند یه فکری به حال این روستاییان محروم بکنید.
۹۸۵ …. ۹۱۵
آوا اگر از کرونا و خبرهای آن فارغ شدی سری به قیمت ها بزن که پای تورم روی خرخره مردم دارد فشار می آورد.
۵۲۴ … ۹۳۰
مسئولین طبق قانون و شرع مقدس اسلام و قواعد مدیریتی باید کنار کارکنان محیطی جهت حتی همکاری و دیدن صحت و درک مشکلات حضور داشته باشند. ما منکر بعضی تلاشهای رئیس و همکارانشان در دانشگاه علوم پزشکی نیستیم. اما راه راست سریعتر ما را به مقصد می رساند
۶۷۳ ….۹۱۰
راهنمایی و رانندگی و شهرداری بیرجند چهارراه خیابان نبوت ۱ همیشه تصادف می شود که مامورین راهنمایی و رانندگی شاهد و آمار دارند چه جرحی و چه مالی ما اهالی نبوت تا کی بایستی شاهد اینگونه حوادث باشیم گزارش و صورتجلسه درست کردیم و تحویل راهنمایی و رانندگی داده ایم اما هیچ اقدامی نشده است.
۰۹۲ …. ۹۱۵
روزنامه آوا ، آقایان شورا و شهرداری فکر کنم همه شما یک وظیفه اطلاع رسانی هم دارید به مردم. چرا کسی نمی گوید این میدان اجتماعات و ملی که می گویند و هر روز در خبرها هست قضیه اش چیست؟ جزئیاتش چگونه است؟ تا کی اجرا می شود؟ باور کنید قصد متهم کردن ندارم ولی فکر نمی کنید با این مدل اطلاع رسانی به مردم شائبه پشت صحنه هایی برای جامعه مطرح شود که شاید داشتن این اطلاعات قرار است برای عده ای خاص رانت ایجاد کند ؟ نمونه اش چند وقت پیش یک اداره ای مزایده زمینش را بدون اطلاع رسانی به مردم با یک پارچه و بنر در محل اعلام کرده بود واقعا اگر برنده مزایده از قبل مشخص نبوده و خبری از این اتفاقات نیست چرا اجازه نمی دهند همه مردم بفهمند و خودشان یک بنر می زنند و روز بعد آن را پاره می کنند که کسی نبیند و خودشان برنده انتخاب می کنند. خدا نکند که خودشان هم در سود برنده شریک باشند و وای به حال جامعه ما اگر قرار باشد مسئولین به این شکل با سرمایه های مردمی بازی کنند.
ارسالی به تلگرام آوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت