پیام شما یکشنبه ۲۲ تیر

  • با سلام از راه اندازی فواره های پارک توحید که نشاط تازه ای برای ورزش صبحگاهی ایجاد کرده از شهردار منطقه ی ۲ کمال تشکر را دارم.
  • سلام وضعیت آسفالت های شهر بیرجند داغونه شهردار بیرجند و استاندار مگه تو شهر رفت و آمد نمی کنند شهرداری پول خوب بلده بگیره هزینه آماده سازی زمین و همچنین عوارض نوسازی ساختمان رو می گیره ولی بودجه ها رو چه جایی صرف می کنند.
  • سلام مدیر مخابرات بیرجند لطفا بصورت شفاف توضیح دهید. برای خرابی وقطع تلفن که مدت حدود یک هفته قطع می باشد و قبلا دچار اختلال بوده در خیابان فهمیده ۱۵ چندین باربه شماره خرابی تلفن تماس حاصل عنوان پیگیری می شه.که بلافاصله ازطریق پیامک اعلام که خرابی تلفن شما برطرف گردید در صورتی که اصلا تلفن قطع بوده و وصل نشد و خرابی هم برطرف نشد . لطفا پیگیری شود.
  • با توجه به اینکه ۱۵تا ۲۱ تیرماه هفته عفاف و حجاب هستش و ۲۶ دستگاه براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در این خصوص وظیفه دارند. متاسفانه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اقدامات نظارتی در دستگاه های دولتی و فعال سازی نهادهای مردمی و گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بسیار ضعیف است.
  • جناب شهردار لطفا ًیکی از خیابانهای بیرجند را نام ببرید که فاقد دست انداز باشه و آسفالت مرغوبی داشته باشه. چرا رسیدگی نمی کنید . مسئولین بایدگاهی با ماشین شخصی در سطح شهر رفت و آمد کنند تا کیفیت پایین آسفالت روخودشان حس کنند.
  • شصت درصدگرانى املاک بابت زمین هست زمین که وارداتی نیست و نیاز به دلار و ارز نیست چرا دولت اقدام به واگذارى زمین به قیمت تعاونى نمى کند تا قیمت ها بیاد پایین.
  • از سرمایه گذاری کلان شستا آیا چیزی نصیب بیرجند هم شده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت