دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما یکشنبه 18 خرداد

  • جناب آقای استاندار، برخلاف آقای شفیعی فرماندار خوسف متاسفانه برخی فرمانداران شما دچار روزمرگی هستن وفقط از صبح تا ظهر اسم فرماندار را یدک می کشند .
  • *جناب آقای استاندار! متاسفانه علیرغم پیام ها و پیگیری های مکرر وعدم پاسخگویی در خصوص تعیین وتکیف اسناد مالکیت مسکن مهر واقع در سایت اداری توسط دستگاه های ذیربط، انتظار میرود همچنانکه روحیه جهادی شما زبانزد هست، شاهد دستور پیگیری مجدانه باشیم چراکه قریب به ۱۰ سال از واگذاری میگذرد، تا کی باید صبر وانتظار داشت.
  • سلام آوای عزیز .. لطفا گزارشی از وضعیت محوطه درخت کاری ورودی شوکت آباد جلوی سفره خانه و باغ تالار عمارت شوکت آباد که مردم بیرجند روزهای تعطیل را برای تفریح و سرگرمی آنجا میگذارند تهیه و وضعیت تاسف بار ریختن زباله و بسیار نامناسب سرویسهای بهداشتی آنجا را بررسی نمائید. خواهشمند است دهیاری شوکت آباد و سازمانها و نهادهای زیربط نیز بررسی و مدیریت نموده و جوابگوی این بی نظمی محرز در این منطقه تاریخی و گردشگری باشند، تا مردم از حداقل امکانات در این منطقه محروم نباشند. متشکرم.
  • چه خوب بود جناب شهردار محترم بیرجند بازدیدی از پارک دکتر گنجی و کوچه های اطراف هم می داشتند و برای نظافت و پاکسازی محل به عوامل ذیربط اوامر لازم را مبذول  می فرمودند روز گذشته به اتفاق مهمانی از تهران به پارک مذکور رفتیم از اینکه بیرجند را به عنوان پاکیزه ترین شهر بهش معرفی کرده بودم شرمنده شدم.
  • با سلام و خسته نباشید. به نظر من آبدارخانه های ادارات استان مرکز پخش انواع بیماریها از جمله کرونا هستند. ما که این همه رعایت می کنیم.از بعضی از مکانهای اصلی پخش انواع بیماریها کاملا غافلیم. واین بسیار خطرناک و فاجعه بار وغیر قابل جبران خواهد بود .
  • شهردارمحترم، آیا نصب تابلو نام ونشان برای کوچه های اکبریه (پشت بیمارستان ایران مهرغفاری) سخت است؟ چندین بار مراجعه حضوری به شهرداری، چندین گزارش و قولهای بی عمل مکررتا به کی ادامه دارد؟ ما برای آدرس دادن مشکل داریم! اگر اجازه داده بودند خودمان تاکنون تابلوها را به نحو احسن نصب میکردیم لطفأ تسریع فرمایید.
  • سلام آوای عزیز لطفا پیگیری بفرمائید چرا همه ورودی و خروجی هایی که به خاطر کرونا بسته بودند را باز کردند ولی ورودی و خروجی مهرشهر ( اول خیابان ولی عصرعج)رابطورکامل بازنمی کنند. حتما ًباید حادثه ای پیش بیاد که به فکر بیفتند.
  • آیا هیچ فکر کرده اید که چرا سقف افراد ثبت نام کننده ی خودروهای جدید به پنچ میلیون نفر رسیده است؟ فرآیند ثبت نام خودرو هنوز به مرحله ثبات و غربالگری منطقی نرسیده که مصرف کننده اصلی بتونه از خودرو تولیدی بهره مند بشه.چگونه؟ خانواده هایی راشاهد هستیم که الان دو تا خودروی سواری دارند ولی پلاک خودروی مورد استفاده بنامشون نیست و لذا  می شنویم که مادر و فرزند این خانواده مجددا برا سوداگری و فروش برا خودروهای جدید ثبت نام کرده اند.به نظر شما مصرف کننده واقعی اینها هستند.؟خودمان داریم به خودمان و به حق همنوع خودمان جفا می کنیم.
  • درختان بسیاری در باغ شوکت آباد در حال خشک شدن هستند. اداره اوقاف یا میراث فرهنگی هیچ نظارتی روی آب چاه شوکت آباد دارند تا به درختان زبان بسته هم آب برسد؟
  • واقعا جای تآسف است که بعد از دوسال که از ثبت نام کارت هوشمند میگذره هنوز خبری نیست، خواهشا اینقدر ضعیف عمل نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – همین چند روز قبل بود که معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان

بیشتر

در گذشته دفاتر ازدواج و طلاق از هم جدا بودند یعنی یک دفترخانه ازدواج و

بیشتر

میرکلانی – ۴۱۵ هزار نهال از ابتدای سال تاکنون در سربیشه تولید شده است.محمودی سرپرست

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت