پیام شما یکشنبه ۱۵ تیر

  • سلام از مسئولین خواهشمندم روی قیمت مرغ وتخم مرغ بیشتر نظارت کنن تا مردم طبقه متوسط قدرت خرید داشته باشند. با تشکر
  • با سلام لطفا در خصوص نصب انشعابات فاضلاب مهر شهر خصوصا میلانهایی که دارای شبکه فاضلاب هستند و به منازل وصل نشده اند اقدام نمایید. با تشکر
  • با سلام بنده ی راننده اسنپ هستم بارها مشاهده کردم که در شهر جایگاه های سی ان جی خرابه مخصوصا ساعت۱۴ به بعد ؛ همش میگن فشار افتاده خواهشا پیگیری کنید.
  • شهرداری محترم عابرین پیاده ای که همراه کالسکه فرزندشان در جاده سلامت حدفاصل تلاقی سپیده کاشانی تا فلکه مصلی طی طریق می کنند با موانع بلوکه و نبود پل بر روی جوی های آب مواجه می شوند با نصب سازه های مناسب عبور کالسکه و دوچرخه را تسهیل نمایید.
  • بحث آبرسانی که استاندار محترم در سفر آقای نوبخت مطرح نمودند واقعا موضوع مهمی است و نباید به آن صرفا نگاه خدماتی و عمرانی داشت چرا که آبرسانی به روستاهای استان باید با نگاه امنیتی برای نگهداشت جمعیت در روستاهای مرزی باشد.
  • آیا بر کار احداث پارک نشاط نظارتی هست ؟ از آقای شهردار می خواهیم تا قدمی در پارک نشاط بزنن و ببینن که چه نقیصه هایی در کار مشهود است. ما بین بعضی از آجر های پهن شده در پارک نشاط بند کشی با سیمان صورت نپذیرفته و آجر ها همگی مابینشان فاصله هست و در بارندگی های آتی این آجر های اسیب خواهند دید و جدا خواهند شد . همچنین المانهایی که تابلو پارک نشاط هم رویشان نصب گردیده است احتیاج به بند کشی با ملات سیمان را دارند که این کار هم انجام نپذیرفته است و بعضا نقیصه هایی دیگری هم مشهود است که از مردم حاضر در پارک
    می توانید نظر خواهی بکنید چرا که در قالب پیامک نمی گنجد .
  • وضعیت دامپزشکی خوسف اصلا مناسب نیست دامدار رو در مقابله با بیماری دامها یاری نمی کنند نه دارویی نه کمک تخصصی.
  • با سلام ستاد کرونا استانی لطفا فکری بحال برگزاری مراسم در روستاها بکنید ایا امکانش نیست طی یک دستورالعمل به دهیاری ها اعلام بشه که از برگزاری عروسی در روستاخودداری کنن و امکانات در اختیار برگزارکنندگان قرار ندهند حالا درخصوص عزا نمیشه متوفی رو رها کرد عروسی که میشه مانع شد.
  • لطفا بهداشت نظارت بیشتری بر نانوایی ها داشته باشه. فاصله اجتماعی گاها رعایت نمیشه و نان رو بدون سفره یا نایلون به مشتری با دست بدون دستکش میدن.کرونا رو دستگاهای نظارتی هم جدی بگیرند.
  • مدتی است که شاهد ترکی تازی و کورس گذاشتن موتور سواران و دوچرخه سواران در مسیر بولوار تازه تاسیس بند دره هستیم. به تبع این امر مخاطره آمیز امنیت روانی عابرین پیاده که بهمراه خانواده شون دارند پیاده روی می کنند در معرض آسیب جدی قرار گرفته است. با توجه به اینکه در اطراف و اکناف این بولوار زمین بلا استفاده زیاد هست از استانداری و شهرداری می خواهیم مسیرهایی را در کنار این بولوار خاص موتو سواران و خاص عابرین پیاده شبیه پارک نشاط طراحی و تعبیه نمایید تا مسیر کوهستان سرشار از امنیت خاطر جهت همه گردد.
  • اعضای شورای و استاندار عزیز خواهشا با افزودن محدوده شهر جلوی این گرانی مسکن رو در بیرجند بگیرید
  • سلام مسئولان مردم رعایت نمی کنن شما چرا ورودیهای شهر رو کنترل نمیکنین هر روزه از استان سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی و … چه قدر مسافر داریم کافیه یکی کرونا داشته باشه چند نفر رو میتونه مبتلا کنه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت