پیام شما یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • سلام من نمی دونم پشت صحنه این مخالفت ها با سریال بچه مهندس چی هست اما هر کسی هر کاری می کنه لطفا آبروی بیرجندی رو نبره این نوع واکنش هایی که من می بینم بعضی افراد نسبت به این سریال دارن از سرسختی نشون داده شده یک بچه روستایی بیرجندی در فیلم هم بیشتره و واقعا با خودم فکر می کردم که همین کارها رو انجام می دیم که هیچکی اسم ما رو نمی بره و ما رو با بجنورد و بروجرد اشتباه می گیرن.
  • آقای استاندار عزیز ممنون که اینقدر به فکر مردمید و به محلات قدیمی سر می زنید و مشکلات را حل می کنید ۲ نوبت شده در خبرها می خوانیم به محله خیرآباد و ۱۷ شهریور رفتین اما لطفا شما که رئیس همه کمیته های مهم استان هستین به دستگاه هایی مثل راه و شهرسازی و شهرداری دستور بدین برای مناطق تازه تاسیس همین دغدغه هایی که برای محله های قدیمی مطرح می کنند را رعایت کنند. در محلات جدید نقشه های شهرداری طوری است که آپارتمان های سر به فلک کشیده در کوچه های باریک که خدای نکرده اگر بحرانی پیش بیاد قابل امدادرسانی نخواهد بود لطفا برای پیشگیری هم وقت لازم را بگذارید ما مردم قدر شما رو خوب می دانیم سربلند و پیروز باشید.
  • سلام آوا چرا تامین اجتماعی با این اوضاع کرونا و بیماری، افرادی که مثلا ۶ ماه تا پایان خدمتشون باقی مونده رو بازنشست نمی کنه میتونن پول ۶ ماه حق بیمه رو هم بگیرن.
  • خسته نباشید خدمت شهردار محترم و پرسنل شهرداری، تشکر بابت روکش آسفالت معابر و کوچه های شهر.فقط درخواست دارم که فقط این کار با ارزش معطوف به جنوب شهر نباشه،کوچه ها شمال شهر اوضاعش خیلی داغونه.ممنون
  • امسال به افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی هیچ کمکی نشده از اول کرونا تا کنون این افراد چکار کنند.
  • سلام مراتب تقدیر و تشکر خالصانه خود را از فرماندهی محترم آگاهی و همکاران سخت کوش دایره مبارزه با سرقت که در کمترین زمان ممکن موجب دستگیری سارقان واحد مسکونی اینجانب در خیابان نیرو هوایی بیرجند شده اند را اعلام می دارم.
  • با سلام شنیدم استاندار محترم گفتن قراره برنامه های محله خیرآباد عملی شود بازم مثل همیشه ذوق کردیم خدا کنه اینم مثل بقیه کاراتون به موقع انجام بشه که دعای خیر خیلی ها به ویژه پدران و مادران سالمندی که تو این محلند و با صدای هر رعد دلشون به لرزه در میاد و در دل تاریکی شب هاشون هزاران بار احساس بی امنیتی می کنند و دعای زنان و دختران جوانی که حتی روز روشن باید لرزان لرزان از دل این خرابه ها عبور کنند تا برن دنبال یک لقمه نان حلال پشت سر شما خواهد بود هر چند افتتاح بلوار گام بسیار بزرگی بود اما انصافا نفع چندانی برای اهالی این محل که تنها مرکب شان پاهای فرتوت و خسته است نیست . اینجا هنوز آبادانی نیست.
  • سلام آقای استاندار و مسئولین محترم از یک طرف بوی بسیار بد فاضلاب و از طرف دیگر بوی بسیار بد کشتارگاه امان اهالی ساکنین حسین آباد سادات را بریده است.
  • سازمان اتوبوسرانی سلام ، همه کارها به رویه قبلی خود درآمد فقط اتوبوس ها درست کار نمی کنن دیروز یک ساعت کامل منتظر اتوبوس توحید – مدرس بودم آخرم نیامد لطفا رسیدگی کنین مردم تا کی باید وقتشون رو توی ایستگاه های اتوبوس بگذرونن.
  • ازشهرداری محترم که در سال گذشته قول مساعد داده بودند وتاکنون اجرایی نشده درخواست داریم درخصوص نصب تابلوی نام و نشان برای کوچه های اکبریه همچنین اصلاح مسیر ورود و خروج جنوب اکبریه به بلوار ۱۵ خرداد تسریع فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت