پیام شما یکشنبه ۹ آذر

  • از بنیاد مستضعفان خواهشمندیم نسبت به واگذاری زمین های اطراف دیوار یخی خیابان محلاتی جهت احداث پارک در مجاورت این بنای تاریخی اقدام فرمایند.
  • از اداره ی کل بازرسی می خواهیم با تبعیت از سیاستهای ریاست قوه قضائیه جلوی بی عدالتی ؛ در واگذاری زمین های
    مسکن ملی بیرجند قبل از گروه بندی همه ی کسانی که پرداختی کامل داشته اند را بگیرد.درست بود تعداد افرادی که گروه تشکیل دادند و کسانی که پرداختی کامل داشتند را فعلا هر پنج نفر یک شماره گروه بدهند و بعد زمینها را قرعه کشی کنند.به حتم هیچ مصلحتی بالاتر از رعایت عدالت نیست.
  • پیشنهاد دارم اکنون که تعطیلی اصناف درجه ۲و۳و۴ و ادارات و بانک ها و موسسات تعطیل ویا با یک سوم ودوسوم…..فعالیت دارند درواقع شهر تعطیل است حال وقت ضد عفونی کردن کوچه ها خیابانها بلوارها ومیادین بعدازساعت ۹ شب فراهم است اقدام به موقع وهما هنگ این مهم تاثیر بسیار بالایی همزمان با تصمیمات اتخاذ شده خواهد داشت.
  • با توجه به شرایط سخت اقتصادی چرا دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نسبت به پرداخت حق و حقوق نیروهای شرکتی و…. اقدامی انجام نمی‌دهد و روابط شخصی برخی افراد بر ضوابط حاکم شده است؟ چه کسی پاسخگو حق و حقوق پرسنل خواهد بود؟
  • سلام میشه از مسئولین پیگیری کنید تا مشخص بشه مراکز معاینه فنی خودرو هم این دو هفته باید تعطیل باشن یا نه؟؟ چون اسمشون توی هیچ یک از گروه‌های ۴گانه مشاغل نیست. بخدا یکی از مراکز تبادل کرونا همین مراکز هست با اون صف های شلوغ و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی مشکل اینجاست که این کمکها در دسترس واطلاع همه قرار نمی گیرد
  • هفته گذشته به علت نیاز مبرم به کپسول اکسیژن برای مادرم مجبوربه خریداری کپسول شدم چون نتوانستم کپسول کرایه ای گیر بیاورم.
  • با سلام الان بیشترین آلودگی و درگیری کرونا بعد از مراکز بهداشتی در بانک ها هست. الان اگر یک سری به بانک ها بزنید خواهید دید که تراکم جمعیت و اینکه توی هر شعبه حداقل یک یا دو نفر درگیر شدند. من فکر می کنم استاندار محترم و فرمانداران بیشتر روی این موضوع تمرکز کنند تا هم کار مردم روی زمین نماند و هم اینکه از تراکم جمعیت در شعب کاسته شود .
  • سلام ، به نظر آب و فاضلاب بدلیل تغییر پیمانکارشون یادشان رفته در ابن سینا ۹ مهرشهر یکساله فقط خط اصلی فاضلاب اجراشده و شهرداری مثل مردم منتظر اجرای خطوط فرعی هست تا آسفالت معبری را که ۲سال پیش زیرسازی کردند را اجرا کنند.
  • مصوبه ستاد مبارزه با کرونادر خصوص حضور یک دوم پرسنل در شعب توسط مدیر شعب بانک … رعایت نمی گردد .
  • سلام با عنایت به تغییر شماره تلفن های فرمانداری متاسفانه هنوز شماره قبلی در سامانه ۱۱۸ ثبت می باشد می طلبد به جهت عدم سردرگمی مردم مسئولین نسبت به تغییر ان در سامانه ۱۱۸ وبه روزرسانی اقدام نمایند.

*اتصال میدان سفیر امید به بلوار خلیج فارس یکی از راه های کاهش ترافیک در چهارراه غفاری و اتصال بلوار شعبانیه به الهیه باعث کاهش ترافیک در کارگران و جوادیه می شود از شهرداری بیرجند خواهشمندیم نسبت به تکمیل این مسیرها اقدام فرمایند.

  • با توجه به اعمال محدودیت ها آیا مسئولین نمیخوان فکری بحال مسدود نمودن راههای بند دره و…بردارند البته تا زمانی که خودمون نخوایم وضعیت کرونا همین خواهد بود اخه در این وضعیت رفتن به بند … چه معنایی داره ؟
  • اینهمه کمک مومنانه به کی میدهند من مریض خاصم وسه فرزندمحصل که ازاول سال یک گوشی نمی توانم تهیه کنم بچه هام از درس عقب افتادندحداقل یک گوشی امانت به ما بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت