پیام شما یکشنبه ۶ مهر

  • سلام به آقای نصیرایی نماینده خوش فکر و فهیم مردم استان در مجلس به موضوعات مهمی در سخنرانی با فعالان گردشگری گفته اند. وضعیت کشور ما الان ایجاب نمی کند که در هر حوزه ای افراد غیر مسئول دیگر بخواهد اظهار نظر و تعیین تکلیف کنند به نظرم از ظرفیت حضور خود در شورای عالی گردشگری استفاده کنید و در مجلس و ستاد امر به معروف و نهی از منکر و بالاخره برای یکبار هم شده تکلیف گردشگر را مشخص کنید تا برخی جریانات داغ داخلی هم بدانند که گردشگر نه جاسوس است، نه عامل ضد انقلاب و ضد فرهنگ. گردشگر منبع درآمد بومیان هر منطقه است که با برخی حرکات که دل دلسوزان فرهنگی جامعه را می سوزاند دارد کم می شود. باور کنید وقتی افکار برخی از این دوستان در خصوص گردشگری را می بینم یاد صحبت های پدر مرحومم می افتم که می گفت اوایل انقلاب اهالی روستای … اجازه نمی دادند جاده از کنار روستایشان رد شود که خطرناک است و حالا کسی باید بگوید گردشگری همان جاده توسعه است که باید افکار برخی انسان ها عوض شود.

*موضوع زمین های معصومیه جنب فنی و حرفه ای حق الناس بر ذمه شما مسئولین می باشد چرا بعد از گذشت حداقل۲۰ سال هنوز جواب لازم داده نمی شود تمام زمین ها ششدانگ به نام افراد طرح مصوب با پلان نقشه کشی کامل وتمامی تاسیسات شهری در طرح لحاظ شده است ولی افسوس از مسئولین که درد افراد را متوجه نیستند و هر روز هم با بروکراسی اداری جواب قانع کننده به افراد نمی دهند شما روزنامه استان هم با پیگیری و انجام گزارش این دغدغه را پیگیری نمایید. از استاندار پر تلاش
و متعهد خواستارم نسبت به بررسی موضوع و درخواست گزارش و جلسه با شهرداری و اداره راه و شهرسازی جهت حل این مشکل اساسی اقدام تا افراد نسبت به ساخت یک سرپناه برای خانواده بنمایند.

  • با سلام. لطفا راهنمایی و رانندگی یا شهرداری پیگیری کند بر چه اساس ثانیه شمار تمام چراغ راهنماهای داخل شهر را قطع کردن حتما میخوان راحت مردم را جریمه کنن خودم هر موقع میرم اگه سبز باشه شاید تا وسط که برم زرد بشه چون نمیدونم کی قرمز میشه اگه وصل باشه دیگه مشخصه واقعا روی اعصاب مردم راه نرید.

*سلام. آوای غمخوار من ، لطفا از نبود کنسانتره و کاه برای دام هایمان گزارش تهیه فرمایید از جهاد کشاورزی سوال کنید چرا داخل استان کنسانتره نیست؟

  • آهای مسئولین آهای خیرین عزیز برای مناطق محروم بیشتر خدمت کنید مطالبی که می نویسم فقط بخشی از مشکلات در حوزه فرهنگ و تحصیل دانش آموزان می باشد. مشکلات دیگری هم هست که در اینجا اشاره می کنم: یک پیر زن ناراحت از وضعیت تحصیل فرزندش که چرا معلم ها منظم نمی آیند ما نه گوشی داریم نه سواد ، شبکه آموزش هم اینجا نمی گیرد پس بچه های ما چه گناهی دارند. یک پدر برای این که پول ندارد برای پسرش لباس بخرد ناراحت است. نوجوانی به خاطر تامین خرج و مخارج تحصیلش بنایی می کند. پدر و مادر یک دانش آموز سوم ابتدایی با چه مشقتی پول قرض می گیرند تا تنها دانش آموز روستا بتواند به مدرسه برود و هر روز مبلغ ۲۰ هزار تومان کرایه را هم به زحمت جور می کنند تا فرزندشان مسیر ۱۰ کیلومتری را به اولین مدرسه نزدیک روستایشان برود. مادری با چهره ناراحت می گوید لباس مدرسه نداریم دخترم لباس مدرسه می خواهد دست دوم هم باشد خوب است. مادر دیگری گفت خداوند خیرتان دهد من شوهرم فوت کرده ۳ تا دختر یتیم دارم دیشب دخترانم گریه می کردند و کیف نو می خواستند نمی دانستم چه کنم این بهترین لطفی بود که به ما کردید و … خواهشمندیم کمی بیشتر به اطراف خود بنگریم به امید روزی که مشکلات کوچک این چنینی نداشته باشیم و کمتر پدر و مادری به خاطر تامین امکانات اولیه شرمنده فرزندان خود باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت