پیام شما یکشنبه ۳۰ شهریور

  • سلام فکر کنم همه ما در زندگیمون با افرادی مثل اون خانمی که تو ستون پیام های مردمی گفته بودند بند دره رو خراب کنین مسجد بسازین برخوردیم من به عنوان یک شهروند که دغدغه آینده دختر بچه ۳ ساله م رو دارم
    نمی تونم تفکرات این آدم هارو هضم کنم با یک مشاور صحبت می کردم می گفت در کودکی مراقب رفتارهاتون باشین که در بزرگسالی همون عقده های تو دل مانده کودکی شخصیت آدماها رو می سازه و الان فکر می کنم یه حسی شبیه حسادت یا نگاهی شبیه اینکه وقتی من نشاط نداشتم بقیه هم حق ندارند داشته باشند بر ذهن این افراد سلطه پیدا کرده که باید این مسائل به زمان بگذرد. روزی این افراد به نتیجه درست خواهند رسید که همه اطرافیان خودشون را قربانی تفکرات خود (با کمال احترام تفکرات داعش گونه خود ) کنند و چه فایده که آن زمان پشیمانی فایده ای نخواهد داشت. از مسئولین فرهنگی تقاضا دارم با داعش داخلی که دارد تفکرات خودش را به اسم اسلام ناب محمدی (ص)ترویج می دهد برخورد کند.
  • در ۲۰ کیلومتری بیرجند از مسیر آسفالته روستای میاباد سدی وجود دارد به نام پامرغ، این سد خاکی در سال های اخیر با آبگیری مناسب فضای بسیار دلنشینی را مهیا کرده است،حتی در این موقع از سال نیز آب بسیار خوبی دارد ، پیشنهاد می شود متولیان دولتی یا بخش خصوصی برای تبدیل کردن آن به یک تفرجگاه اقدام نمایند. حجم آب موجود حتی قابلیت ایجاد اسکله قایق رکابی را دارد.واقعا باید از این مکان های طبیعی و زیبا برای رونق گردشگری که بسیار ناچیز است نهایت استفاده را نمود.
  • آقای معتمدیان استاندار محترم و مدیر کل محترم میراث فرهنگی بابت پروژه بند دره خسته نباشید وقتی دیکته
    می نویسید غلط هم هست یادمان باشه وقتی ساکن و در حال سکون هستی تقدیر و تعظیم هست به محض اینکه حرکت کردی سنگ و دشنام نثارتان خواهد شد باز هم بی نهایت متشکریم.
  • سلام گویا روزنامه آوا از مخالفین دو آتیشه احمدی نژاده هرچی دوست دارن بذار بکنن احمدی نژاد تو قلب ماست.
  • ارگ بهارستان و ارگ کلاه فرنگی بیرجند در پاسکاری بین ادارات دچار فراموشی شده و هیچگونه رسیدگی به آنها نمی شود. اینها سمبل گردشگری اند. از شهرداری و استاندار محترم خواهشمندیم به این مشکل هم رسیدگی فرمایند.

*شهرداری تعریض و بهسازی بلوار خلیج فارس را کلا به فراموشی سپرده و اقدامی در این زمینه انجام نداده است. در این زمینه تقاضای رسیدگی داریم.

  • بیمارستان … بیمار رو که تب و لرز داشت بستری کردنش تو بخش عمومی. با وجود تمام علائم کرونا و معاینه ۳ پزشک تازه بعد یک هفته تست کرونا گرفتن و مثبت شد. تو این‌ مدت تمام خانواده، پرسنل، مریضای بخش در معرض بودن. آمار اینطوری ‌میره بالا اگه نمی دونستین حالا خوب بدونین.
  • شهرداری فکری برای سطل زباله خیابان فاطمیه ۸ و مهر ۲ بردارد پدرمون درآمد از بس ۳ کوچه بالا و پایین رفتیم.
  • استاندار عزیز و محترم می دونم شما فهیم تر از این حرفها هستین که بخواین بی انگیزه بشین با حرف های چند آدم مغرض. فکر کنم درست کردن بند دره به منافع بعضی ها آسیب زده که برخلاف میل مردم دارن بهش تاخت و تاز
    می کنن به افراد بی انصاف کاری ندارم ولی به روزنامه آوا توصیه می کنم حواستون به شرایط جامعه بعد از انتشار مطالبتون که یک حق الناس است باشه می دونم که آوا اینطوری نیست اما امیدوارم هیچ رسانه و هیچ انسان عاقلی برای خوشی های سیاسی جمعی که به دنیا محدود می شه اخلاق اسلامی و چیزی که اسلام بر پایه همون بنیان شده را به گند نکشد یه بار احمدی نژاد ( علیرغم همه نکات مثبتش ) با نوع حرف زدنش اخلاق رو در مطالبه گری از بین برد و حالا هم عده ای در استان ما با رفتارهای دور از شأن خودشون دارن اخلاق و مرام مردم استان را زیر سوال می برن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت