پیام شما یکشنبه ۲ شهریور

*بهتر نیست قبل از اجرای طرح های اقتصادی جدید به عواقب آن بیشتر فکر شود. عرضه مسکن در بورس بازار سوداگری را رونق می دهد که در نهایت منجر به افزایش سرسام آور قیمت ها خواهد شد. از این کار جز ملاکین چه کسی سود خواهد برد؟

*روز چهارشنبه دو مغازه در بازار مورد دستبرد شبانه قرار گرفت و خساراتی به بازاریان وارد شد بنظر شما صلاح نیست مثل سایر مراکز استان بازار مرکزی شهر برای جلوگیری از اقدامات مجرمانه به دوربین مدار بسته مجهز شود نه از بودجه نیروی انتظامی یا شهرداری بلکه از همین مالیاتی که الان در حال گرفتنش هستند.

  • سلام آب حاجی آباد در این وضعیت بیماری هر روز بعد از ظهر قطع می شود. چون افراد حاشیه نشین هستندکسی به دادشان نمی رسد.
  • در خصوص دیدگاه زمان نشناسی مدیران خدمت آوا عرض کنم گفتن این مشکلات در واقع تایید سایر عملکردها می باشد …. برادر من هزار برابر اینها که فرمودید مشکل هست.اصلا کار مملکت شده امروز و فردا کردند ۲۴ ساعت که بگذرد و اتفاقی نیفتد آقایان افتخار میکنند همه ترسو همه محافظه‌کار همه کارمند بدون ریسک همه با نگاه کوچک همه حسود با این جماعت به جهنم هم بروی میگویند چرا آتش او کمتر هست متاسفانه هنوز درک نگاه اجتماعی را ندارند و نمی‌دانند شهر ثروتمند از مردم ثروتمند به وجود می‌آید نمیدانند شهر بدون مردم از قبرستان ترسناک‌تر است من اگر مسئولیت داشتم مدیران بیرجندی را مفت به استانهای دیگر میدادم ۲۰ تا مدیر غیر بومی می‌آوردم.
  • با سلام و خسته نباشید، چند وقتی هست استانداری و شهرداری،راهنمایی رانندگی محترم دست به دست هم دیگه قرار است تمام میلان های ورودی صنعت ومعدن راببندند و فقط یک ورودی بیست متری باز باشد به بهانه کاهش ترافیک !!!! که با این روش به وضوح مشخص است اوضاع بدتر می شود ، و این قضیه در جواب فروش خیابان های ورودی میلان به تعدادی سودجو هست که حاضرند به خاطر منافع خود حق تعداد زیادی از اهالی که در عرض ۳۰/۴۰ یا حداقل ۱۰سال ساکن اینجاهستن و باکمک همدیگر هزینه آسفالت و زیرساخت داده اند اکنون به افراد شخصی فروخته و کل منازل دچار افت شده است از شما آوای عزیز عاجزانه دراین ماه حق و خونخواهی حسین خواهشمندیم نگذارید حق مااهالی ضایع شود.
  • با سلام و عرض ادب و تسلیت ایام عزاداری اباعبد ا… می خواستم خدمت شما عرض کنم که با گران شدن بنزین مردم به گازسوز کردن ماشین بخصوص باگازال پی جی رو آوردند. که مسئولین ما متاسفانه کاری کردند که همین چشمه امید مردم را هم آسفالت کردند. حال سوال این است اگر واقعا به جان مردم علاقه مندیدکه گازسی ان جی خیلی خطرناکتراست. پس می فهمیم که مساله جان نیست بلکه مساله جیب بالا دستی هاست . با تشکر از روزنامه خوب آوا
  • چند هفته بود که بین دفاتر خدمات قضایی و شورای حل اختلاف برای توقیف پلاک خودرویی که ۲ سال پیش! فروختمش سرگردان بودم که با درایت رئیس محترم پلیس راهور استان موضوع ظرف ۲ دقیقه به نتیجه رسید. جا دارد از این طریق از این تصمیم شجاعانه ایشان تشکر کنم.
  • وزیر راه فرمودند که خانه های خالی را بدهید زمین مرغوب بگیرید احتمالا منظورشان از زمین های مرغوب دهلکوه است والا در بیرجند زمین های مرغوب دست نهادهای مرغوب است و دست مردم به آن نمی رسد.

*سلام به آوای خراسان جنوبی از شما که واقعا به فکرمردم هستید عاجزانه تقاضادارم درددل ما اهالی چهکند روبه گوش مسئولین برسونید تا یه فکری به حال کمربندی چهکند بکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت