پیام شما یکشنبه ۲۳ شهریور

  • سلام وقتی می گن دولت فکرهای دیگری توی سرش هست نگین دارن تخریب می کنن برای مردم بالغ و جوانان هیئت ها رو اختیاری نکردند زیر سقف رو ممنوع کردند و اما برای دانش آموزان و کودکان که به بلوغ نرسیده و رعایت پروتکل ها را حتی درک نمی کنند رفتن به مدرسه و کانون خطر و کلاس های مسقف با فاصله گذاری های متاسفانه کمتر از نیم متر اختیاری است. هر چه وزیر بهداشت برای ستاد کرونا ادعای کار کارشناسی کرد سر موضوع عزاداری وزیر آموزش و پرورش فاتحه ش رو خوند.
  • از شهرداری چه خبر مشخص است دقیقا دارند چیکار می کنند و پروژه هایشان چیست نمی دانم کاری انجام می شود یا نه ولی اگر کاری می کنن به اطلاع مردم هم برسانند .
  • خبر قطعی شدن ماندن استاندار بعد تقسیم استان شیرین ترین خبر آوا بود که شنیدم بعد تمام حرص و جوشی که وزارت کشور مردم را داد بازهم ممنونیم.
  • به نظر میاد دانشگاه علوم پزشکی نظارتش بر مطب پزشکان یا داروخانه ها از جهت ضدعفونی تجهیزات قبل از استفاده هر مریض از تجهیزات تشخیص یا حفظ دما مناسب برای داروها انجام نمی شود و فقط شاید روی کاغذ گزارشی ثبت شود. خصوصا در این شرایط همگیری باید ابزار کنترلی قوی در نظر گرفته شود.
  • سلام قابل توجه شهرداری بیرجند حدفاصل دادگستری استان و اداره کل جهادکشاورزی درحاشیه خیابان شهدای عبادی زمین خاکی وجود دارد که قبلا مراجعه کنندگان به دادگستری ماشین های خود را پارک می کردند جدیدا تابلویی
    نصب کردند که زمین وقف می باشد و با تراکتور زمین را چاله کرده اند تا کسی نتواند آنجا پارک کند. لذا مردم مجبورند در خیابان های اطرف پارک کنند پیشنهاد می شود شهرداری تا زمانی که زمین ساخته نشده به پارکینگ تبدیل کند و یا اداره اوقاف اطراف ان را دیوار کند تا گرد و خاک
    انجا برای دادگستری وجهاد کشاورزی مزاحمت ایجاد نکند .
  • سلام روزنامه آوای خراسان جنوبی. توزیع گاز دراستان به معضل بزرگی برای مردم تبدیل شده ومسئولین محترم راهکارهایی ارایه می کنند که صد سال قبل کسی ارایه نمی کرد. یادمان باشد که ایران دومین منابع گازی جهان را دارد.گاز در ایران نه به کرونا ربط دارد و نه به تحریم های آمریکا. فقط باید مدیریت شود تا با تانکر از شهر های دیگر به استان منتقل شود. مسئولین محترم به فکر حمل بیشتر گاز به استان باشند. گاز را نمی شود ذخیره کرد نه قاچاق می شود و نه احتکار. قطعا مردم نیاز دارند باید تأمین شود .
  • سلام آوای عزیز پیشنهاد میکنم شما هم ارزش خدمات روزنامه تون رو مثل لبنیات ۹۰درصد گران کنید حساب کتابی نیست واقعابعنوان یک شهروند احساس خطر می کنم وقتی نظم و قانونی درجامعه حاکم نباشدچه توقع دارید مقصر مسئولین زیربط هستندیک حکم شلاق در ملاعام مساویست با نظم.
  • سلام از تردّد هواپیما در طول شبانه روز و ارتفاع خیلی پایین آن اهالی شمال شهر واقعاً معذّب هستند . آیا تغییر مسیر ورود و خروج هواپیما امکانپذیر نمی باشد؟ باتغییر مسیر هواپیما، مسئولین دعای خیرمردم را بدرقه راهشان نمایند.

*این را نمی دونستم که اگر بخوای تسهیلات در روستا دریافت کنی و یا خساراتی را بگیری ملاک همه پاسخ ها خانه بهداشت باید باشد. به عنوان مثال خیلی جاله مردم رو به وسیله رسانه ها امیدوار می کنند که تمام منازل روستایی بیمه حوادث گردید ولی وقتی خدای نکرده حادثه ای رخ میده اگر ۲۰ واحد در روستای ۱۰۰ خانواری دچار خسارت می گردد دو خانوار را بیشتر تایید نمی کنند وقتی سوال میشه میگن برای اطلاعات خانه بهداشت پرداخت می کنیم! سوال اینجاست که بر اساس کدام قانون اگر بخواد هر روستایی تسهیلات یا خسارتی را مطالبه کند باید حتما اطلاعتش از خانه بهداشت دریافت کند لذا خواهشمند است در اطلاع رسانی به مردم دقت لازم و کافی انجام که بعدش مردم دچار سردرگمی نشوند که درست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون عمرانی استاندار گفت: اجرای هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند

بیشتر

امین جم – جلسه گرامیداشت هفته کار و گارکر و تجلیل از کارگران نمونه زنجیره

بیشتر

بهروزی فر – شمارش معکوس لحظه های برزخی دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت