پیام شما یکشنبه ۲۳ آذر

  • سلام بنده را به جناب آقای رئیس جمهور و جناب آقای رئیس مجلس شورای اسلامی برسانید . عزیزان بزرگوار که تریبون دست شماست همه چیز را به اسم مردم عنوان و به نفع مسائل سیاسی خودتان تمام می کنید در حالی که مردم برایتان پشیزی ارزش ندارند. من … دختری از شهر بیرجند به شما یادآوری می کنم که بازی با مردم و جان آنها هم حدی دارد. وقتی با طعنه و کنایه در تلویزیون و اینستاگرام و … با هم بازی سیاسی می کنید یادتان باشد پدر من برای زنده ماندن بخاطر یک قرص دارد با مرگ دست و پنجه نرم می کند. آقای رئیس جمهور وقتی در گیر بازی های سیاسی خودتان هستید و دارید از برجامتان دفاع می کنید یادتان باشد که دختر وزیرتان و امثال آنها که به خاطر ضعف مدیریت شما ها خون مردم را به شیشه کرده اند باعث شده اند که امروز یک قرص ساده برای درمان پدرم در داروخانه ها پیدا نشود. آقای رئیس مجلس که به قوت طرح می دهید و می خواهید بزنید زیر میز برجام و همه چیز را به هم بریزید یادتان باشد برای شما نزدیکانتان بهترین داروهای درمانی وجود دارد و واکسن را اول برای مجلس شما می آورند اما پدر من از تامین یک قرص برای درمانش به خاطر تحریم های ظالمانه آمریکای پست دارد جان می دهد. یادتان باشد حرف هایتان دیگر رنگ و بوی دلسوزی ندارد وقتی نمی توانید برای مردم کاری کنید لطفا سکوت کنید شاید آرامش جامعه حداقل تسکین باشد.
  • سلام ضمن تشکر از شهرداری محترم از مسئولین محترم خدمات شهری انتظار می رود در جانمایی سطل های زباله در شهر تجدید نظر جدی نمایند . همکاران محترم شهرداری در بخش جمع آوری زباله ها هر شب رأس ساعت زحمت خود را می کشند اما انبوه زباله های تولید شده متاسفانه به دلیل کمبود سطل های زباله یا جانمایی نامناسب آن طوری شده که بسیاری از همین سطل ها به شدت پر و از اوایل صبح دیگر بوی بد اطراف آن را پر می کند . برخی نقاط نیاز به تقویت دارد که حالا که عزیزان زحمتشان را می کشند جلوه های زشت سطل های سرریز شده و اطراف پر از زباله آنها چهره شهر را خراب نکند.
  • فکر می کنم محدودیت ها دیگر تمام و مردم به خیال واکسن دیگر بی خیال شده اند. لطفا در پخش اخبار موفقیت محدودیت ها به بی خیال شدن برخی افراد هم توجه کنید به قول قدیمی ها تشویق و تنبه در کنار هم باشد چرا که وقتی اعلام می شود محدودیت ها نتیجه داده عده ای متاسفانه دیگر محدودیت ها را رعایت نمی کنند.
  • سلام از دانشگاه علوم پزشکی می خواهم در بحث درمان کرونا به طب سنتی و داروهای گیاهی هم توجه داشته باشد چند وقت پیش برای پدر و مادرم یک دمنوش گیاهی گرفتم که فوق العاده در درمان خانواده اثر داشت و اثرات مصرف آن برایمان کاملا محرز بود. کاش حالا که همچین امکانات و محصولات گیاهی داریم بیشتر به آن توجه کنیم که با داروهای شیمیایی یک جا را خوب نکنیم و ده جا را خراب.
  • سلام دیروز رفتم بازار برای دخترم که خواستگار آمده است قیمت لوازم خانگی برای جهیزیه را بپرسم خیلی جالب بود واقعا و جدی می گویم از ازدواج فرزندم پشیمان شدم چرا که نمی توانم حداقل نصف وسایل آبرومند را برایش بخرم. من کارمندم و نزدیک ۵ تومن حقوق می گیرم چقدرش را خرج زندگی روزمره کنم و چقدر نگه دارم که بتوانم بعد ۲ سال حداقل یک گاز برایش بخرم.
  • مصاحبه شما با مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص راه ها را خواندم هر چند که مدتهاست از ترس جان به جاده ها نرفته ام اما اگر این حرف ها صحت داشته باشد بدانند که دعای خیلی ها پشت سرش خواهد بود و تضمین آینده روشنش. در بحث جاده ها اگر انقلابی رخ داده لازم بوده چرا که وقتی حساب می کنید سرمایه های انسانی که کشور آنقدر برایش هزینه می دهد به چه راحتی در همین جاده ها پر پر می شوند هر جور حساب کنید به نفع مان هست که وضعیت را اصلاح کنیم. خدا مدیرانی که دغدغه مردم را دارند حفظ نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت