پیام شما یکشنبه ۲۰ مهر

  • خدا آقای رئیسی و استاندار و نمایندگان را حفظ کند این عزیزان در سه قوه فعالیت می کنند و همه هم به مشکل زمین های منابع طبیعی اذعان دارند و همدردی می کنند اما این مشکل چه جوری باید حل شود آقای استاندار مدیران شما مردم را به عنوان متصرف زمین های ملی به دادگاه معرفی
    می کنند و قضات قوه قضائیه حکم تخلیه و تخریب و رفع تصرف برای مردم صادر می کنند و قضات هم بر اساس قوانین قوانین مجلسی که نمایندگان ما در آن عضو هستند این احکام را صادر می کنند پس لطفا خودتان بین خودت به یک جمع بندی برسید.
  • با سلام بر آوا با توجه به دستور اکید استاندار محترم : “خدمات شهرداری ها بر اساس مطالبات مردم باشد”. خواهشمند است شورای شهر و شهرداری با عنایت به آخر سال خدمت ایشان، نسبت به درخواست مکرر و همیشگی همشهریان عزیز که برداشتن پیاده روهای بزرگ بدون کارایی دو طرف خیابان امامت و توسعه و اتصال آن به بلوار محلاتی و اتصال بلوار سجاد به بلوار سپیده می باشد را هر چه سریعتر ترتیب اثر دهند تا یادگاری ارزشمند از آنها باقی بماند.
  • سلام نمی دانم با این اوضاع که نفت گاز فروش ندارد باز این خاله بازیهای اینترنتی و ثبت نام چیست؟
  • آوای همراه سلام اگر آقای وزیر جهاد کشاورزی مانند خیلی از همکارانشان حس ناسیونالیستی به استان شان داشته باشند در همین مدت باقیمانده عمر دولت می توانند گامهای موثری در خصوص مهار قیمت گوشت بردارند .
  • درحالیکه بازار روز مکانی شلوغ و پرمشتری است اغلب فروشندگان غرفه ها بدون ماسک میوه می فروشند.
  • با عرض سلام و احترام ، صبح جمعه ( حدود ساعت ۷ ) به اتفاق یکی از دوستان غیربیرجندی به گلزار شهدای شماره یک رفتیم مشاهده کردیم چند جوان در حال استعمال مواد مخدر می باشند و منصرف شدیم سپس به پارک دکتر گنجی آمده آنجا هم به لحاظ ظاهری و بهداشتی و هم به لحاظ حضور چند جوان دیگر در حال استعمال سیگار وضعیت بدتری داشت ای کاش دستگاه دلسوزی پیدا میشد در این خصوص اقدام موثری میکرد بیرجند مدعی پاکیزه ترین شهر و شهر فرهنگی و دانشگاهی هست.
  • از اقدامات انجام شده در مورد ارگ بهارستان و ارگ کلاه فرنگی در صورت امکان لطفأ گزارشی تهیه فرمایید. این دو مکان تاریخی و دیدنی در انزوا قرار گرفته و ناشناخته باقی مانده اند.

*کوره های آجرپزی در بلوار پیامبر اعظم پتانسیل بالایی در جذب گردشگر و تهیه آجر در زمان گذشته دارد و برای نسل جدید بسیار جذاب است.میراث فرهنگی به این مکان رسیدگی فرماید. در صورت امکان گزارشی از این موضوع تهیه فرمایید . متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت