پیام شما یکشنبه ۱۶ شهریور

  • احسنت به آوا و آقای هرم پور با سرمقاله جانانه شان. من به عنوان یک پدر اجازه حضور فرزندم در مدرسه را نمی دهم چون قدرت ریسکش را ندارم.

*سلام آوای جان از فرماندهی محترم جدید الورود انتظامی خواهشمندم با لباس شخصی به اکثر خیابانها و اماکن گذری داشته باشند تا از نزدیک هم تخلفات رانندگی و هم اذیت های اراذل را لمس کنند مثلا اکثر موتورسیکلتها با پلاک تا شده و یا تعدادی بدون پلاک تردد می کنند اگر کنترلی درکار باشد علاج واقعه قبل از وقوع است حضور نیرو در شهر باعث امنیت پشتوانه و دلگرمی مردم و موجب وحشت و ترس مجرمان است لطفا موضوع را جدی تلقی بفرمایید خدمات جان برکفان نیروی انتظامی در همه سطوح قابل تقدیر است.

  • کشور مثل احمدی نژاد می خواد تا دیگه آقای نوبخت نفرمایند یک قطره نفت هم نمی توانند بفروشند باید افراد متخصص بیایند که بتوانند نفت را با دکل یکجا بفروشند.
  • شهرداری لطفأ نسبت به نورپردازی میدان امام سجاد یا همان تمنای باران و میدان سوم مدرس اقدام فرماید.

*بسیار دردناک است امروز روستای حسن آباد است فردا وروزگاری خود بیرجند و روستا های چسبیده به بیرجند است که تمام مسیل ها را با اشغال نابود کرده بساط ساخت وساز مهندسی نشده به پا کرده اند ازرودخانه های بند امیرشاه و چهکند و حاجی اباد و مزار رزگ و مهرشهر و دهلکوه و شکراب سری بزنید و خدا بخیر کند اگر بارانی مثل سالیانی که بیاد می اوریم چندین روز باران ببارد و این رودخانه های فصلی طغیان کند و شاهرود بیرجند با وضعیت فعلی گنجایش ان همه آب نداشته باشد مادربزرگم که خدا رحمتش کند میگفت با این ساخت وسازهای بی رویه درمسیل رودخانه ها و تخریب رودخانه ها اگر یک زمانی یک پایه ای بزند به کوه باقران همه این خانه ها را درمیدان شهرداری جمع خواهد کرد

  • سلام در حالی که هنوز کرونا غوغا می‌کند، سخن از بازگشایی مدارس است.آیا سلامت بچه هاو معلمین ما را تضمین می کنند سرویس های بهداشتی چی؟ کدام یک بهداشت لازم را دارد؟ با توجه به خطر دستشویی های عمومی چه فکری برای آن شده است؟ سرویس های مدارس چه برای دانش آموزان و معلمین که در روستاها خدمت می کنند بخش ، دیگری از معضل هستند. آیا در فضای بسته خودرو می‌توان به عدم انتقال ویروس مطمئن بود؟ تحمل دانش آموزان بویژه مقاطع پایین تر (مهد. پیش دبستانی. مقطع ابتدایی واستثنایی) برای زدن ماسک چقدر است؟ آیا دست آلوده خود را به ماسک و تغذیه نمی‌زنند …؟ تورا به خدا با جان مردم بازی نکنید.
  • سلام یک مغازه بقالی درمحل ما هست اجناس را هر چی دوست داره می ده کسی هم نیست نظارت کنه.

*با سلام آوا آیا اقای مدیر کل تحصیل با خطر مرگ را از جان دانش آموزان مهمتر می داند ؟؟؟؟

*این طرح پارک بان جوری شده که بعضی از راننده خودروها را به کوچه ها در مرکز شهر منتقل می کند و ضمن مزاحمت متاسفانه گاها جلوی درب منازل مردم جلوی درب محل کسب و کار مردم پارک می کنند بدون هیچ توجیهی واقعا کی در این خصوص پاسخگو است.

  • بعد از اولویت دوبانده شدن جاده بیرجند- مشهد اولویت با سه بانده شدن این محور حدفاصل پلیس راه بیرجند تا دو راهی اسدیه و بالعکس می باشد.
  • اقای صوفی در صفحه ۲ روزنامه شما فرموده بودند اصلاح طلبان منتظر چراغ سبز نظام برای حضور در انتخابات هستند اگر دسترسی به ایشوت دارین بپرسین ۷ سال دولت آقای روحانی چرغ قرمز بوده که الان قراره سبز بشه ؟ من یک اصلاح طلبم ولی عملکرد روحانی را حاصل خرد جمعی خودمان می دانم و باید قبول کنیم که با تصمیمات آقایان و شیوخمان تکلیف اصلاحات مشخص و در آلبوم خاطراتمان خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت