یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما یکشنبه ۱۱ آبان

*با سلام من دریکی از ادارات خوسف در حال خدمت هستم متاسفانه همکاران ما در اداره کل که اصلا با ارباب و رجوع در تماس نیستند دور کاری دارند اما ما ادارات شهرستان که بار مسئولیت و کار را به دوش می کشیم و یکسره با افراد مختلف در ارتباط زیاد هستیم برای ما دور کاری اعمال نمی کنن در صورتی که شهرستان ما در وضعیت فوق قرمز می باشد و هر روز آمار کرونا سرسام آورتر می شو احتمالا خون آنان از ما شهرستانی ها رنگین تر است و سلامتی ما و خانواده مان برای آنان اصلا مهم نیست اگر ما مبتلا به ویروس بشویم خانواده و بچه های ما چه گناه کردن آوای عزیز پیگیری کنین ممنون .

  • اوا جان سلام . واقعا جای تاسف داره که حسینیه حاجیه امنه واقع در مطهری ۷ که جز آثار ملی کشورمون و از اوایل دوره قاجار هست و ۶۰ درصدش به علت
    عدم رسیدگی مسئولان مربوطه تخریب شده و الباقی هم اگر نظارت و پیگیری نشود افسوس بیشتری خواهد ماند.
  • باسلام خدمت آوای عزیز خواستم از مسئولین اداره شهرسازی بپرسم مبنای پالایش شما درثبت نام طرح مسکن ملی وبخصوص فرم ج چه بوده که به کسانیکه از امتیاز طرح دولتی هادی روستایی استفاده کرده اند وصاحب منزل به متراژبیش از۷۰۰مترشده اند پیام جهت معرفی به بانک داده اید ولیکن بنده که فاقد مسکن وهرگونه استفاده ازامتیاز دولتی میباشم اداره راه وشهرسازی میگه چون بومی اینجا نیستی فرم ج شما مشکل داره و در جواب به ایشان گفتم بومی نیستم ولی شناسنامه وعقد نامه همسرم گواه این است که ایشان بیرجندی ومدت ۷سال است که از ازدواج بنده می گذرد در این مدت ساکن بیرجند هستم ،بومی نیستم ولی ایرانی که هستم از خارج که نیومدم ولیکن تا بحال خبری از ثبت نام بنده نیست سوال بنده این است که شاخص فرم ج چگونه است که عدالت رفتار نمیشود باتشکر از آوای عزیز
  • سلام آوا چرا همیشه مردم مقصرن؟ مردم رعایت نمیکنن … آقایان مسئول شما برا سلامت مردم چه کردید؟ چرا فقط شعار میدین شما رو به خدا وعده های الکی به مردم ندین بزارین کرونا کار شو بکنه شما هم تماشا کنین.
  • وضعیت سرویسهای بهداشتی پارک توحید نامناسب و کثیف میباشد لطفا رسیدگی نمایید.
  • از مسئولین علوم پزشکی تقاضامندیم که پرسنل بخش عفونی و کرونایی را اضافه کنند و پرسنل مشکوک به کرونا را استراحت دهند و ضمنا مریض ها را جلوی دید همراهان بگذارند تا همراهان متوجه حال مریض خود و خدمات دهی پرسنل نسبت به مریض بشنوند.

*آمار بیماران کرونایی در سربیشه بالاست بیشتر بیماران در بیمارستانهای بیرجند بستری می شوند و یا مراجعه نمی کنندهمچنین اکثر معلمان از بیرجند به سربیشه می روند جهت جلوگیری از شیوع ویروس مدارس غیر حضوری شوند.

  • با سلام و خداقوت با توجه به شیوع سریع کرونا دراستان ما و به خطر افتادن جان کارمندان درخواست ماکارمندان از ستاد ملی مبارزه باکرونا حضور حداقلی کارمندان و دورکاری می باشد.
  • با توجه به مصوبه شورا مبنی بر اخذ 55 هزارتومان حق اشتراک پارکینگ خیابان جمهوری علت افزایش مجدد از طرف شرکت برای چیست؟
  • واقعا بی عدالتی هست که مطهری ، از میدان طالقانی به سمت سه راه اسدی ، سمت فرمانداری و دفتر امام جمعه آسفالت بشه ، ولی لاین خودرویی مقابل از سه راه اسدی تا میدان طالقانی بدلیل نامعلوم مدت طولانی هست، هنوز آسفالت نکردن، از شهردار و مسئولین شورای شهر تقاضای آسفالت خیابان منتظری از سه راه اسدی به میدان طالقانی را دارم.

*سلام لطفا به تامین اجتماعی بفرمایید چرا سن بالاهایی که مثلا سه ماه دیگه بازنشست میشن رو تو این اوضاع کرونا زودتر بازنشست نمیکنن پول بیمه رو ازشون بگیرن ولی بازنشتشون کنن کرونا برای سنهای بالا خطرناکتره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت