پیام شما چهارشنبه ۲۵ تیر

  • دو تا از پایگاه های سلامت شمال شهر بیرجند رفتم. ولی ترسیدم از دم در برگشتم . فقط یک کاغذ نوشته بودند.بدون ماسک وارد نشوید. ولی داخل سالن پر بود از مردمی که بدون ماسک اومده بودند از پیرمرد بگیر تا نوزاد.
  • سلام در خصوص سرمقاله تان برای بنیاد ، من وضعیت فعلی مزایده ها را قبول ندارم اما اینکه تغییرات شروع شده و دارد اصلاح می شود درست است.
  • سلام آوا .طبق نامه استانداری برای کاهش مصرف برق ادارات را صبح و بعد از ظهر یک ساعت زودتر تعطیل کنند، باید کلیه کارکنان رأس ساعت برن خانه که در کاهش مصرف تاثیر گذارباشید و اگر نه بی فایده است چون برای ۲ نفر هم سیستم ها روشن است.
  • با توجه به این که پارک توحید یک پارک مردمی است و بیشتر افراد به این پارک مراجعه می کنند و با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید وزارت بهداشت بر شستشوی مکرر دست ها متاسفانه سرویس های این پارک فاقد مایع دستشویی می باشد وهمچنین در مسیر پیاده روی چاله دست انداز وجود دارد از مسئولین مربوط خواهشمندم که نسبت به رفع مشکلات پارک اقدام نمایند.
  • سلام از شرکت آب و فاضلاب خواشمندیم قبض های صادره ی آب مشترکین رو همزمان با شرکت گاز، برق، تلفن ثابت هماهنگ کنند جهت آسان بودن پرداخت همزمان قبوض.
  • سلام آوا حتما چاپ کنید دیگران عبرت بگیرند.سپاس فراوان از رئیس بانک ملت شهرستان خوسف که باصبر و حوصله جواب گوی ارباب رجوع هستند هفته گذشته برای گرفتنن نامه ای مربوط به ۱۲سال پیش رفتم بانک چنان با شخصیت و با حوصله کار من را انجام دادن که نشان از بزرگی شخصیت ایشون بود در پناه خدا سالم و موفق باشند.
  • از محدودیت هایی که قرار بود اجرا شود چرا هیچ خبری نیست. تعلل تا کی همین تعداد که مبتلا نشدن را باید مبتلا نشن یا کاری بکنید.
  • سلام شهرک امام علی بلوار شهید ناصری از ماشین جمع آوری زباله هر شب مقدار زادی شیرابه روی آسفالت میریزه که هم بوی بدی داره و هم آسفالت روی آسفالت کثیف میمونه.
  • ۷۰ درصد خانه زمین تشکیل میدهد چرا محدوده شهر را باز نمی کنند با این همه زمین دولتی زمین خیلی گران شده.
  • آخه بیرجند کجا داره که مردم بروند برای تفریح شبانه یا تفریح اوقات فراغت؟ مردم احتیاج دارند به تفریح دولت چه خدماتی به مردم ارائه داده؟ کل دنیا بروید تمام هم و غم مسئولان رفاه و آسایش مردم است اما ایران به غیر از تهران و دو سه شهر بزرگ که از چهل پنجاه سال قبل امکانات تفریحی داشته دیگر شهر های ایران محلی برای تفریح و آسایش مردم ندارد مردم همه که به چند آثار تاریخی که از قدیم بوده علاقه ندارند امکانات تفریحی به روز میخواهد از مردم مالیات میگیرند عوارض
    می گیرند معادن منطقه را میفروشند املاک منطقه را می فروشند عواید اینها همه به مرکز میرود و بعد بخاطر چند ریال بی ارزش باید دست گدایی دراز کنند که هزینه حقوق کارمندان دولت هم نمی شود. سیستم اداره کشور کلا خراب است باید همانطور که همه مخارج زندگی مردم را به دلار حساب می کنند و از مردم می گیرند درآمدهای هر منطقه هم به دلار برای منطقه خرج کنند و قوانین را هم مثل کشورهای دیگر تصویب کنند نمی شود به قیمت آنها زندگی کرد اما به قانون آنها نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت