پیام شما چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • با سلام میادین مهرشهر در انتظار نامگذاری و زیباسازی هستند مسئولین شهر خداقوت
  • از برخی ادارات استان که بعد از شیوع کرونا به خوبی پاسخگویی تلفنی را انجام و مانع تجمع در ادارات می شوند متشکرم و از مسئولین خواهش می کنم اگر قصد کار سلبی ندارند حداقل کسبه یا اداراتی که به فاصله گذاری اجتماعی توجه دارند را به روش ایجابی تشویق و بقیه را ترغیب کنند.
  • آوا نمی شود قانونی را بگذارند که ادارات قبل از اینکه بخواهد جایی آسفالت کنند خدمات زیر آسفالت خود را انجام دهند. تا یک جا آسفالت می شود فردا کنده کاری می کنند و باز دوباره یک آسفالت بی کیفیت روی آن. ضمنا از اداره استاندارد خواهش می کنم در حالی که هیچ استانداردی برای نحوه آسفالت کردن بعد از آسفالت شکافی ها وجود نداره یک نظارت از سمت کارشناسان شما انجام شود تا حداقل کار اصولی صورت بگیرد والا بعضی جاها را که می کنند آسفالت نکنند سنگین تر است.
  • سلام آوای عزیز عضو شرکت تعاونی بسیجیان هستم از مسئولین ذیربط خواهشمندم وضع سهام این شرکت را مشخص و عده ای را از بلا تکلیفی نجات دهند.
  • با سلام خدمت آوا جاده علی آباد لوله به خاطر بارندگی های اخیر خیلی خراب شده همچنین وضعیت روشنایی خیابان های علی آباد هم خیلی تاریک هست آوا پیگیری بفرمایید.
  • واقعا کم شماری بیرجند دیگه نوبره تا این حد آمارها مشکل داشته ؟
  • از استاندار محترم خواهش می کنیم یه سری به روستای قدیمی اکبریه هم بزنید شاید تکلیف جاده خاکی کنار رستوران شمس العماره که عبور و مرور هم زیاده و پلاک گذاری خانه ها و فضای سبز زودتر مشخص شود.
  • همشهری که گفته بودن باید به خاطر باران نماز شکر بخوانیم من حرف شما را قبول دارم اما برای شکر راه هایی دیگه ای هم هست دست خلق خدا را بگیریم که اینقدر عده ای از سر نیاز سرشان در سطل های زباله شهر نباشد. برای شکر خدا کمی کمتر گناه کنیم، کمی کمتر غیبت کنیم و کمی کمتر به دیگران سخت بگیریم بنده خوبی باشیم خدا خودش می پذیرد.
  • سلام آوا لطفا یک گزارشی تهیه کن و عکس برخی مدیران استان را در دوره پرپولی ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد منتشر کن. فکر کنم وقت آن است که بیایند توضیح دهند چرا در آن زمان با آن همه بودجه هیچ اقدامی نکردند که الان با وضعیت قطره چکانی باید جاده های استان درست شود. زیرساخت های استان تامین شود و هزار مساله دیگر کاش همانقدر که در حادثه جاده درح درصد تقصیر و خواب آلودگی راننده کامیون را دیدند خواب آلودگی برخی مدیران بی توجه در گذشته را هم می دیدند. چطور می شود آقای استاندار می تواند بودجه این راه را چند برابر کند و حتی جایی خواندم در یک سال حضورش ۶ بار به یک منطقه مرزی مثل ماهیرود و روستاهای آن سفر کرده است آن وقت درگذشته با آن همه پول های نفت و زیاد نمی شده است. به خدا یکی بیاد جواب ما رو بده در گذشته با ما چه می کردند و چقدر ما مردم ساده ای
    بودیم که قدردان هم بوده ایم.
  • سلام هزینه ثبت نام گواهینامه ماشین از ۴۲۳۰۰۰ تومان به ۵۶۶۲۰۰ تومان افزایش یافت اگر صلاح می دانید این موضوع را پیگیری نمایید.
  • از اداره راه و شهرسازی استان خواهش می کنیم لطفی بکنن جاده بوشاد به سمت ترشاب و روستای آب خنک رو تیغ بزنن راه بر اثر بارندگی خراب شده و امکان تردد به سختی انجام می شه . خدا به شما عمر با عزت عطا کنه
  • بی زحمت آسفالت خیابان مطهری رو انجام بدید تاحادثه ای پیش نیامده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کاری – در سال ۱۴۰۰ ویدئوی حیوان آزاری در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی در فضای مجازی

بیشتر

با سلام شهر بیرجند به عنوان یک مرکز استان شهری توسعه نیافته است. قطعا با

بیشتر

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند در گزارشی که در شورای گفتگوی بخش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت