پیام شما چهارشنبه ۹ مهر

  • آقایان عزیز دولتی و اصلاح طلب که هر روز آدرس می دهند باید مقصر وضعیت اقتصادی مملکت را در کاخ سفید پیدا کرد و عزیزان بزرگوار اصولگرا که برای این کار آدرس پاستور و دفتر رئیس جمهور را می دهید. باور کنید هر دوی شما در اشتباهید مردم آدرس را خودشان پیدا کرده اند و به روی شما نمی آورند. آدرس دقیقا خانه مردمی است که در انتخابات با اعتماد به شعارهای شما کار را دست تان سپرده اند و فرقی نمی کند دولت تدبیر باشد یا مجلس انقلابی. شما هم سرگرم کارهای خودتان هستید و مملکت را ول کرده اید ما هم اگر نفرین و لعنتی باشد باید به خودمان بکنیم که شما را انتخاب کردیدم . پیر قدیم راست گفته است که خود کرده را تدبیر نیست . این مملکت یک احمدی نژاد دیگر می خواهد که غم از دل ملت بردارد.
  • برخی وزرای آقای روحانی داوطلب کاندیدای ریاست جمهوری شده اند خود اربابتان چه گلی به سر این مملکت زده که شماها می خواهید بزنید. در سفره مردم به جز نان خالی چیزی نمانده آن را هم شماها نابود کنید خجالت بکشید ریاست را به دست اهلش بدهید.
  • این روزها وقتی به کشور و استان نگاه می کنم یاد ضرب المثل اشتر گیر پشه گذار می افتم که مصداق واقعی آن در مملکت ما اجرایی می شود. برای محافظت نرده یک خانه ۷۵ متری صد بار باید تغییرات دهی تا استاندارد های ایمنی رعایت شود و خطرهای احتمالی دفع شود و تائیدیه بدهند ولی برای قرار گرفتن یک بمب اتم (انبار سوخت و نفت) در کنار مهرشهر هیچ کس مدعی نیست. برای گرفتن یک وام ساده باید کلی ضامن ببری و معطل شوی آنوقت آقایان چند هزار میلیاردی وام می گیرند دو روزه و بدون وثیقه. خدایا یا فهم ما را به حدی برسان که این مجهولات و تناقضات را درک کنیم یا مسببان این موضوعات را به فهمی برسان که اینگونه اقدام نکنند.
  • آوای رسا با سلام با توجه به هشدارهای ستاد کرونا در بعضی از اداره ها مشاهده می شود در هر اتاق چند نفر از کارکنان با فاصله کمتر ازحد مجاز مشغول پاسخگویی به ارباب رجوع می باشند لطفا اطلاع رسانی شود مدیران از اتاقهای بیشتر با افراد کمتری استفاده کنند.
  • لطفا به مسئولین بفرمایید با جان مردم بازی نکنند و مدارس را تعطیل کنند.
  • با تشکر از روزنامه وزین آوا از زحمات کلانتری ۱۳ بیرجند تشکر می کنم که خودروی مسروقه اینجانب را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و تحویل دادند.
  • در خصوص تشکر یک شهروند که در روزنامه شما از وضعیت مطب یک پزشک و تمیزی و زیبایی آن تشکر کرده بود خواستم بگویم چقدر این شهروند کار زیبایی کرده است ما عادت کرده ایم فقط نق بزنیم و به قول دینی خودمان مطب هایی را که رعایت نمی کنند نهی از منکر کنیم حالا اینکه این همشهری امر به معروف کرده اند و با نشان دادن یک معروف بقیه را به آن تشویق کرده اند کار شایسته ای هست که مسئولین باید به آن توجه کنند. از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی انتظار می رود ضمن توجه به مقوله رعایت بهداشت در مطب ها، پزشکانی که ویژه به بیماران می رسند را نیز تشویق کند. فضای استاندارد و آرامبخش در مطب پزشکان می تواند خودش کمک بزرگی در ایجاد انرژی مثبت بیماران داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

بصیرت – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از ابلاغ مصوبه وزیر نیرو در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت