پیام شما چهارشنبه ۵ آذر

  • یک نکته قابل تقدیر در خصوص استاندار جدید تاکید بر ریل گذاری های انجام شده و ادامه مسیر پی ریزی شده گذشته است چرا که در فرصت باقیمانده از دولت اگر قرار بر برنامه ریزی جدید باشد همان مسیر گذشته هم از دست می رود . برای آقای ملانوری آرزوی موفقیت می کنم و حضورش را به استان خوش آمد می گویم و با صحبت هایی که از ایشون در آوا خوندم امیدوارم به اهداف توسعه ای که برای استان ترسیم کردنت در سریعترین زمان ممکن برسند.
  • در خصوص سرمقاله مهاجرت خیلی خوب بود. البته نه آن که هر که رفت نخبه بود اما بازگشت به بیرجند و دیدن تنگ نظری‌ها و بی‌سوادی برخی که متاسفانه مسئول هم هستند قطعا خود آزاری و اشتباه است. در هر جایی می‌شود نام نیک وطن را درخشان‌تر کرد اما وقتی وطن نمی‌خواهد باشی آیا باید بود. منظور از رفتن از نظر بنده لزوما رفتن به خارج از کشور نیست. شاید در استانی دیگر هم موفقیت و آرامش همراه باشد.
  • سلام از روزنامه وزین آوا بخاطر انتشار حقایق استان تشکر می کنم به عنوان پرستاری که بعد از چند ساعت کار در شرایط سخت و خطرناک بیمارستانی انگشتان دستش هم حتی بی حس شده از مسئولین استان علی الخصوص نماینده معزز ولی فقیه درخواست دارم نظارت بیشتری بر عملکرد حوزه درمان داشته باشند چون اگر تصمیمات سنجیده تری در حوزه علوم پزشکی گرفته شود نه تنها مرگ و میر کمتر می شود و مبتلایان هم کمتر افزایش پیدا می کنند بلکه به روی من و همکارانم که دیگر فرسوده فرسوده شده ایم هم کمتر فشار می آید. یک نظارت و تحقیق مستقل از سیستم علوم پزشکی انتظار ویژه ما از استاندار محترم و نماینده محترم رهبر انقلاب در استان است. شنیدن حرف های خط مقدم بدون حضور مسئولین دانشگاه خیلی چیزها را برایتان روشن خواهد کرد و در تصمیم گیری ها هم به شما کمک زیادی خواهد نمود.
  • در خصوص سرمقاله مهاجرت مشکل ماندن در استان ما بسیار عمیقتر از سایر استانهاست شاید مهاجرت از بیرجند به استان دیگر مسکّن موقتی باشد و تا حدی بتوان دل را راضی کرد تا از نگاه و رفتارهای عجیب دستگاه ها و ادارات و دولتی ها و غیره دور باشی ولی بعد متوجه میشوی که در این مملکت به هرکجا که روی آسمان همین رنگ است. پس ضمن احترام به تمام سلایق و خاک پاک استانمان و کشور عزیزمان ایران سربلند ….بهترین گزینه بالاخص برای نسل جوان و تحصیل کرده و نخبه و در مرحله بعد سایر مردم … مهاجرت از کشور است.
  • صفحه اول تیتر بزرگ زدین که مردم نمره قبولی گرفتن در اجرای محدودیت ها. من هم می گویم مردم نمره ۲۰ گرفتند اما همان چند نفر محدود که دارند بی قانونی می کنند برای ادامه زنجیره شیوع کافی هستند و نیازی نیست همه بیایند بیرون. کاش در اجرای قانون محدودیت ها مسئولین هم نمره قبولی را بگیرند تا همکاری مردم بدون نتیجه نماند . پنجره اتاق من مشرف به خیابان معلم است و خیلی احساس نمی کنم انسان های بی قانونی که قبلا هم بوده اند الان احساس محدودیت کنند و خیلی راحت تر در حال تردد هستند . لطفا یک گزارش هم آوا تهیه کند چند تا جریمه انجام شده و چند ماشین توقیف شده اند که عبرت بقیه شود.
  • یه گلایه دیگر دارم برخی کسبه گروه غیر مجاز از ساعت ۵ تا ۷ عصر باز دارن خودم چند تا آرایشگاه رو دیدم که علنا مشتری داشتن و حتی پوشاک فروشی صبح ها ۱۰ تا ۱ و عصرها ۵ تا ۷ میان باز میکنن پس چی شد این محدودیت؟
  • در دوره استانداری آقای معتمدیان و معاون سیاسی ایشون واقعا آرامش بر استان حاکم بود و کمترین تنش ها را در فضای جامعه داشتیم و برخوردهای تند سیاسی و جناحی در کمترین حد ممکن بود و سطح نارضایتی های عمومی هم واقعا کاهش پیدا کرده بود انشا ا… در دوره آقای ملانوری هم همین روال ادامه پیدا کند تا استان در آرامش به توسعه پایدار که نیاز واقعی آن است برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت