پیام شما چهارشنبه ۳ دی

  • در خصوص سرمقاله فرش قرمز مشروط برای سرمایه گذاران ، احسنت بسیار عالی. ای کاش حداقل به افراد بومی که حاضر به سرمایه گذاری هستند بها داده می شد از جمله بنده که مدتی هست با مشکلات آبگرم لوت آشنا شدم نه تنها حمایت نمی شود بلکه به نوعی سنگ اندازی هم می گردد مورد بعدی قلعه درخش (شهرقهستان )چهار سال پیگیری کردیم تا وضعیت مالک مشخص و فردی خیّر را هم پیدا کردم تا خریداری نماید ومبلغ صد میلیون هزینه کرد و بنا به قوانین میراث ۶۰درصد از هزینه سهم میراث و۴۰ درصد
    مالک است ولی متاسفانه میراث تا این لحظه به تعهداتش عمل نکرده ومالک هم پشیمان از این امر خیر که هم
    می توانست باعث رونق گردشگری منطقه واشتغالزایی حداقل ۳۰ نفرگردد همه اینها باعث شده سرمایه گذاری در استان کم باشد.
  • نمی دانم بازرسی دولت و ادارات مطالب شما را می خواند یا نه که اگر می خواند و پیگیری می کرد فکر کنم نیاز نبود در هر کاری داد آقای دادستان دربیاد اگر هر حوزه ای به درستی مسئولیت خودش را انجام دهد هیچ وقت نیاز به دخالت بقیه نخواهد بود . کاش کمی مسئولین دولتی به پیام های ما توجه داشتند . آقای رئیس جمهور می گوید بر اساس قانون اساسی کسی حق نظارت بر وزرا را ندارد قبول آیا باید آنها را رها کرد تا این بلا را سر مردم بیاورند آن وقت دادستان بیاید درست کند. فکر کنم دولت از دست آقای رئیس جمهور هم خارج شده است.
  • در خصوص اظهارات دادستان یعنی واقعا مشخص نیست که مشکل؛ فروشنده و مرغدار نیست ؟ مشکل انحصار و رانت واردات تا کی قراراست به معلولها پرداخته شود؟
  • در ارتباط با دیدگاه حراج سرمایه های ورزشی این فقط یکی از آثار این نوع مدیریت است و هنوز هم در برخی ادارات ادامه داره. وقتی مدیری ماندن به هر قیمتی را ترجیح می‌دهد. وقتی خوش خدمتی به وزارت همه همّ و غم یک مدیر می شود وقتی ما ساکتیم و تماشاگر تا مدیران ضعیف هر چه بخواهند بر سر استان بیاورند همین می شود دیگر.

*با سلام وقت بخیر ما پرستاران طرح تحول نظام سلامت بیمارستان که مدافعان سلامت خطاب شده و در بالین بیماران کرونایی هستیم تاخیرهای یک ماه در پرداخت حقوق و ندادن معوقات حقوقی سال
۹۹ داریم خواهشمند است پیگیری نمایید.

*امیدواریم تصمیم شورای شهر و شهرداری بیرجند برای اتصال میدان سفیر امید به بلوار خلیج فارس و تعریض ارتش در همین دوره شورا کلنگ زنی گردد تا روزنه امیدی در دل شهروندان ایجاد کند.

  • ضمن تشکر از خدمات ارزنده و کارگشای آقای حمیدی مدیر کل محترم دادگستری استان و آقای نسایی دادستان محترم بیرجند در این مدت اخیر، از شما حضرات عالی خواهشمندیم نسبت به اجرای فرمان رهبری عزیز در انتقال پادگان ها به خارج شهرها و تبدیل به فضای سبز، موضوع زمین های پادگان قدیم بیرجند و تبدیل به فضای سبز را نیز پیگیری فرمایید.
  • با سلام خدمت دست اندرکاران روزنامه آوا که درگاه ارتباطی بین مردم و مسئولین شده اید.در روزنامه مورخ یک دی ۱۳۹۹ مدیر کل محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فرمودند ۱۵۵ سایت ارتباطی روستایی در استان راه اندازی می شود یک سوال وقتی در روستای دستگرد ۴ کیلومتری مرکز استان زیر ساخت اینترنت ندارید و حتی نقاطی در شهر بیرجند فاقد پوشش اینترنت هستند چگونه می توانید این کار را انجام دهید.
  • سلام لطفا موضوع فروش زیرساخت های ورزشی را برای پرداخت حقوق کارمندان پیگیری کنید . ورزش و جوانان بیش از آن که بخواهد به امور و رزش و جوانان برسد باید خود را چابک کند که بتواند از پس مجموعه اداری خود بربیاید حالا هم که زیرساخت ها را به حراج گذاشته اند هیچ کس نیست جلوی این پایمال کردن تلاش های گذشتگان و حق آیندگان را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت