پیام شما چهارشنبه ۲ مهر

  • میدان بلوار مجیدیه پشت قبرستان متاسفانه سالهاست که بدون المان و نما همچنان رها شده است.لطفا مسئولین محترم شهری پیگیری کنند.
  • جاده دیهوک به طبس که روزگاری خلوت بود الان شلوغ ترین جاده خراسان جنوبی شده است و هر روز آمار تصادفات آن قلبمان را می شکند کاش همیشه توسعه متوازن بود یعنی اگر قرار بود مرز فعال شود جاده های موصالاتی بین استانی و شهرستانی هم به نسبت تقویت شوند عزیزانمان هر روز قربانی تراقیک سنگین این محور می شوند هر چه سریعتر اقدام شود.
  • هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است که از پیگیری استاندار محترم و تلاش مدیر کل محترم بنیاد شهید در تکمیل مسکن ایثارگران تشکر کنیم یاد و خاطره برادران شهیدمان را گرامی می داریم و توفیق تان را به آبروی آنها از خداوند منان مسالت داریم.
  • نمایندگان عزیز لطفا گزارشی از عملکرد خودتان را به مردم بدهید الان مد شده است تند تند عکس ها را در موبایل می اندازند آیا من معلم بازنشسته که دسترسی ندارم حق اطلاع از اقدامات و دیدگاه های نماینده شهرم را ندارم. آیا برای دسترسی به شما بزرگواران هم حتما باید موبایل داشته باشیم . لطفا هر از گاهی گزارش کار بدهید تا حداقل دلمان خوش باشد پای صندوق رأی آمدیم انتخاب کردیم برای رایمان ارزش قائلید.
  • از طرح پادگان چه خبر ؟ قرار شد بالاخره پارک شود و یا خانه سازی می کنید
    مردم را قابل بدونین ما هم از آینده شهرمون باخبر بشیم بد نیست.
  • زنده باد راننده تاکسی محترمی که دور خودش را پلاستیک کشیده و غصه ای نداره و وقتی مسافر بدون ماسک سوار می شه برای رعایت حال سایرین حتی یه تذکر کوچک هم
    نمی ده . اقای راننده اگه فکر می کنی خیلی لوتی هستی چیزی نمی گی داری اشتباه می کنی ! آیا خانواده خودت هم نشسته بود همین کارو می کردی؟ خیلی مرام و معرفت داری ماسک رایگان بزار کسی که نداره استفاده کنه ولی حق نداری از حق سایرین ببخشی.
  • آقایان عزیز در راه و شهرسازی لطفا تکلیف زمین های معصومیه را روشن کنید اگر اعلام کنید می خواهد وارد طرح بشود یا نه به رانت های اطلاعاتی در این خصوص پایان داده اید عده ای در بازار راه افتاده اند و با وعده اینکه ما خبر داریم قرار است بیاید داخل طرح به قیمت های گزاف خرید و فروش می کنند و عده ای هم از روی سادگی اینها را باور کرده و معامله می کنند اگر همچنین چیزی هست کار خوبی نیست که این اطلاعات که داشتنش برای مردم عادی مقدور نیست باعث منفعت عده ای شود.
  • آقای استاندار فرموده بودند فرآیند های غیر ضرور از سر راه تولید برداشته شود. چشم حتما که جماعت منفی نگر کارشناس به حرف شما گوش خواهند کرد و از فردا شهر گل و بلبل خواهد شد. حاج آقای استاندار بالاغیرتا یک بار یکی رو بفرستین بره برای خود شما تو این ادارات یه کاری انجام بده اونوقت متوجه می شین که کار از این حرفها گذشته. به قول همشهری که تو روزنامه گفته بود ادارات از دستورات بی حساب هستند واقعا همینطوره رئیس هم بهشون دستور می ده می گن رئیس کیلو چند ؟ اگر
    می خواین حرفاتون به نتیجه برسه ارزیابی واقعی این کارشناسان را به دست ارباب رجوع بزارین و آدمهایی که نارضایتی زیادی ازشون هست حذف و یا به حوزه های غیر ویترینی بفرستین.
  • گزارش پارکبان رو که چاپ کردین نتیجه چی شد بابا بخدا کلافه شدیم می دونین آقای شهردار که راننده دارند هیچ وقت دغدغه پارکینگ نداشتن و نمی خواستن تو کوچه های تنگ حکیم نزاری ماشین از تو پارکینگ دربیارن کسبه ما رو کلافه کردن صبح ماشین رو درخونه ما پارک می کنن تا شب. آقایان شورا هر دلیل و منطقی پیش خودتون دارید محترمه و ما هم ممنونیم فقط بفرمائید سرریز ماشین های کسبه خیابان که در کوچه ها پارک می شود سهم من شهروند بافت قدیمی از طرح شماست و درآمد آن سهم دیگران ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت