پیام شما چهارشنبه ۲۸ آبان

  • اینقدر گفتند مردم رعایت نمی کنند که آمار رفته بالا من که چند روزه یک نفر بدون ماسک ندیدم ضمن اینکه برنامه و مراسم هم برگزار نمی شه . آقایان فکر نمی کنند مشکل از جای دیگر است و دارند سر مردم خالی می کنند ؟
  • آقای قالیباف آدرس مشکلات مردم را در ریاست جمهوری و بانک مرکزی خودمان داده بودند آقای روحانی فرموده بودند مشکل از کاخ سفید هست و آقای نوبخت هم گفته بودند مردم اعانه نمی خواهند باید برای حل مشکلات مذاکره
    شود . اما مشکل واقعی ما مردم هستیم که انسان هایی چون شما را به مصدر کار می فرستیم در حالی که برخی نان شب ندارند ودر سرمای زمستان سرپناهی ندارند شما باید دعواهای سیاسی کنید . هم مذاکره اهمیت دارد و هم اصلاح مدیریت داخلی دولت و مسئولین اما آن چیزی که گویا برای سیاستمداران اهمیتی ندارد مردم و فشارهای وارده به آنهاست که آن را وجه المصالحه دعواهای خود کرده اند. کاش کسی پیدا شود در این مملکت تا اینگونه افراد را هدایت کند.
  • از مسئولان شهرداری تقاضا داریم نسبت به اجرای روشنایی پیاده رو حد فاصل سه راه اسدی تا قلعه باستانی اقدام فرمایند این طرح از میدان امام تا سه راه اسدی اجرا شد و همانجا متوقف شد. لطفا تا قلعه روشنایی را ادامه دهید
  • تکمیل بیمارستان مهرشهر تا پایان سال وعده ای بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی به مردم داد و هم اکنون این بیمارستان در مرحله مقدماتی هم نیست. لطفا از قول ایشان و این بیمارستان گزارشی تهیه فرمایید.
  • ضمن تشکر از شهرداری جهت مرمت دیوار یخی این خدمت و یادگار مهم را در کوره های آجرپزی نیز انجام دهید با توجه به اینکه کوره های آجرپزی بلوار پیامبر اعظم(ص) بین قلعه باستانی و پارک جنگلی قرار داد این محل دارای پتانسیل بالایی در جذب گردشگر و بالا رفتن روحیه و زیبایی شهر خواهد شد.
  • دانشگاه علوم پزشکی از کارشناسان خبره قبلی که دقت بالایی دارند دعوت به همکاری کند تا بر واحد بهداشت محیط بیمارستانهای بیرجند نظارت داشته باشند. تا با بررسی عملکرد خدمات بخش ها در ضدعفونی اماکن و تجهیزات با نظارت دقیق بر واحد بهداشت محیط بیمارستانها جلوی اشتباهات سهوی گرفته شود.
  • سلام چند روزی هست که کرونا در استان بدجور جولان می دهد، آقایان دنبال این هستند که بفهمند مشکل چیه؛ مشکل بسیاری از تصمیمات نادرست دانشگاه علوم پزشکی هست. در مهرشهر تا کنون مراقبت از زنان باردار و جمعیت سالمند در مرکز حافظ انجام می شده،اما در کمال ناباوری شنیدیم که قصد جابجایی مرکز از حافظ به مرکز امام علی (ع) گرفته شده، آقایان،آخه چرا دارین زن و بچه و پدر و مادر ما رو می فرستین تو دل کرونا؟ آیا همینجوری می خواین کرونا رو شکست بدین؟ مرکز امام علی(ع) مهرشهر یک مرکز تست کروناست که دائم مریض تو اون سالن کوچکش نشسته آخه چطور یه زن باردار می تونه بره برای مراقبت؟حالا جالب اینه که مرکز حافظ قراره خالی بمونه، بابا دمتون گرم با این برنامه ریزی های اصولی. ضمن تشکر از برخورد بسیار مناسب و شایسته پرسنل زحمتکش مرکز حافظ مهرشهر.

*رئیس جمهور از کیسه خلیفه میبخشه تعطیلی کسبه یعنی ورشکستگی کسبه تعطیلی قبلی برا کسبه چه کردید که می خوان مجدد تعطیل کنین؟

  • مسئول عزیزی که فرمودند مشکل کمبود دارو نداریم ما امیدی به درک مشکلاتمان توسط شما بزرگواران نداریم فقط جهت اطلاع بگم داروی پدر من الان ۳ ماهه تو داروخانه ها توزیع نمی شه و فقط با لیست همکاران شما تو هلال احمر تحویل می دن همکاران شما هم علیرغم تائید پزشک و متخصص بر ضرورت استفاده از این داروی خاص می فرمایند فقط برای لیست خودمان است و کسی اضافه نمی شود. البته که من از ناصر خسرو با نزدیک به ۱۰ برابر قیمت اصلی خریداری می کنم چون جان پدرم را دوست دارم اما این ادعاهای بیهوده دیگه قابل قبول و پذیرش نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت