پیام شما چهارشنبه ۲۶ شهریور

  • آوای عزیز نمی دانم باید تشکر کنم که از گرانی کره و لوازم التحریر نوشتی یا گله کنم که چرا از رشد سرسام آور قیمت بقیه چیزها ننوشتی به خدا تنها دلخوشی ما شده خالی کردن دردل هایمان در ستون های روزنامه ات چرا که دیروز فرزندم به مادرش گفته به بابا بگو اگر بستنی گران نشده بخرد . به کجا می رویم که که کودک ۵ ساله من هم از امروز دغدغه گرانی دارد و نسل های بعد ما به کجا خواهند رفت. من فرزند خانواده ای بوده ام که پدر و مادر نازک تر از گل به من نگفتند اما الان می بینم به خاطر شرایط اقتصادی جامعه روزی نیست که دنبال بهانه جویی نباشم و یا سر فرزندانم و خانواده ام دغدغه های تامین معاش را خالی نکنم . آقای هرم پور عزیز در سرمقاله خوب نوشتی که در جوانی پیر شده ایم درست است باور کن در جوانی بریده ایم و خدا به نسل های بعدمان با انسان های عصبی و پرتنش رحم کند.
  • پروژه هایی مانند میدان اجتماعات که به تخریب نگارخانه و بازارچه ابوذر منجر گردید باید قبل از تغییر اعضای کنونی شورا به سرانجام برسد تا از تخریب و نابودی اموال شهر که از طریق عوارض شهروندان در آنها هزینه می شود جلوگیری گردد.
  • خیلی جالبه که تقاضا کنیم مسیر فنی فرود و صعود فرودگاهی که بیش از ۷۰ سال از تاسیسش میگذره و در زمان خودش جزء معدود فرودگاههای کشور بوده رو بخاطر جانمایی غلط مسکن مهر در ۱۰ سال گذشته تغییر دهند!!!
  • کاش آموزشگاههای رانندگی برای حفظ جان هنرجویان ومربیان کلاسهای تئوری خود را به صورت مجازی برگزار می کردند تا نگرانی وجود نمی داشت.
  • اگر دسترسی به جناب رئیس جمهور دارید بپرسید فکر نمی کنند بخشی از گرانی به خاطر بی سروسامانی وزارت صمت است که حتی یک وزیر ندارد. حضرت آقای روحانی با تشکر از خدمات ۶ ساله اول دولتتان می شود بفرمائید در این دو سال پایانی چه اتفاقی افتاده که مردم باید جورش را بکشند . آقا شیخ حسن روحانی لطفا در جلسات تلویزیونی ات
    دیگر نخند چون اشک مردم را بی تدبیری ها درآورده است و خنده شما برایشان مفاهیم دیگری دارد.
  • مسئولین محترم فکری به حال ترافیک سر صبح ساعت ۷تا۷:۳۰ چهارراه غفاری از سمت بلوار ناصری بردارند. گاها ۵ مرتبه پشت چراغ قرمز ماندیم
  • ممنون از پلیس راهور که به نظم وامنیت توجه جدی دارد ولی کمین کردن برای کمربند در داخل شهر و جریمه کردن شهروندان فکر نمی کنم در این وضعیت عصبی مردم که در سرمقاله آوا به درستی اشاره شده بود کار صحیح و پسندیده ای باشد . برای تخلفات حادثه ساز کمین کنید برای کمربند در جاده که سرعت خودرو قابل توجه است کمین کنید ولی با کمین در شهر با اعصاب جامعه بازی نکنید . اینطوری مردم فکر می کنند پلیس جدا از مردم و بی تفاوت نسبت به شرایط جامعه است
  • سرمقاله پیر شدن جمعیت جوان استان جالب و قابل تأمل بود. حالا که برخی از مسئولین بی درد سرشان را داخل برف کردند و به مردم توجهی نمی کنند و افسار اقتصاد هم رها، بهتر است به قول شما خودمان به خود بیاندیشیم و ضمن ترحم ، هوادار همدیگر باشیم.
  • سلام در خصوص نظافت معابر و عدم
    رعایت برخی موارد از سوی برخی شهروندان لطفا گزارشی تهیه فرمایید
  • آوا در خصوص مسائل اجتماعی که در تعامل با شرایط اقتصادی دارد گزارشی تهیه کنید . شاید نمودار اعتیاد و رابطه اش با گرانی را بشود تحلیل کرد.
  • ادعای تعریض خیابان ارتش، بازگشایی
    خیابان های عدل و معلم و احداث برج هنر پیشکش . حداقل شهرداری بیرجند کلنگ پروژه هایی که قبلا به زمین زده را به سرانجام رساند. میدان اجتماعات، پارک مهرشهر، انتقال صنوف آلاینده،فرهنگسرای صیاد، پارک جنگلی نیمه کاره رها شده اند.از شورای شهر و شهردار انتظار می رود متعهد باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت