پیام شما چهارشنبه ۲۶ آذر

  • از وزیر بهداشت به دلیل حضورشون تشکر می کنیم که از برکت حضورشون قسمتی از معوقات پرسنل پرداخت شد.
  • جناب ‌آقای ‌استاندار‌‌ به ‌فکر ‌جوانان ‌بیکار ‌باشید‌ به‌ هر ‌اداره ‌و شرکتی ‌برای ‌کار‌ مراجعه ‌می‌کنیم‌ جواب ‌میدهند‌ رشته‌ی شما ‌مرتبط ‌نیست ‌از‌ طرف ‌‌دیگر‌ برای ‌فر‌زندان‌ خودشان ‌مر‌تبط ‌است ‌به ‌خدا برخی مسئولین ‌‌بده و ‌بستان ‌دارند‌‌ پست ‌مقام ‌گرفتند ‌که ‌نهایت‌ …
  • این همه از زیر گذر چهکند وجاده کمر بندی چهکند نوشتید یکم هم از وضعیت پخت نانوایی، وضعیت بهداشت سطل های اشغال چهکند ، کنده کاری پیاده رو بعد یک سال جهت کابل تلفن هنوز که هنوز می خواهند سروسامان بدهند پیاده رو هارو اینارو هم بگین.

*با سلام ورودی بیرجند حد فاصل پمپ بنزین سه راه اسدآباد تا انبار نفت بیرجند فاقد هرگونه روشنایی است با توجه به تردد زیاد و تاریکی این محل در شب برای رانندگان و ایمنی مسیر بسیار خطرناک است. ضمن اینکه تقاطع های غیرهمسطح نزدیک پلیس راه بیرجند و تقاطع غیرهمسطح نزدیک شوکت آباد همه چراغ ها سوخته و بسیار تاریک و فاقد علائم ترافیکی هستند. لطفأ از مسئولین مربوطه پیگیری فرمایید.

  • سلام بنده یکی از بازرسین اتحادیه … هستم . خواستم گلایه ای از مسئولین شهرستان مخصوصا ” شهرداری و بهداشت داشته باشم. با توجه به شیوع بیماری کرونا و الزام به رعایت نکات بهداشتی نمی دانم چرا مسئولین شهر فقط منبع بیماری را بازار می بینند و چشمهایشان را به روی دستفروشان داخل و خارج بازار و کنار خیابانها بسته اند و نمی خواهند اقدامی کنند (شاید منفعتی دارد برایشان ). با توجه به اینکه این البسه دست دوم و بوتیکی که خدا میداند صاحبش از مریضی مرده یا خیر با خیال راحت درکنارکوچه و خیابان خرید و فروش می شود و پیگیریهای بی ثمرمانده و پاسخگویی پیدا نمی شود لطفا انعکاس داده شود تا بلکه بتوانیم جان حتی یک همشهری را نجات دهیم. باتشکر از آوا
  • برنامه درسی و امتحانی دانش آموزان وقت مشخصی ندارد و در وقت اداری برگزار نمی شود و هیچگونه استراحت فکری برای دانش آموز و نظارت برای خانواده فراهم نشده تقاضا داریم برنامه درس و امتحانات در ساعت هایی که در مدرسه فعالیت داشته اند صورت گیرد.
  • از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی انتظار می رود با جابجایی و پاکسازی نخاله های ساختمانی این دانشگاه در زمین تقاطع معلم و خیام، ساختمان درمانی دانشگاه را توسعه بخشند.
  • ظاهرامسئولین به خواب زمستانی رفتندگرانی افسار گسیخته امان مردم رابریده هیچ گونه نظارتی نیست وای از آن روز ی که بگندد نمک.
  • سرمقاله شما در خصوص خنده به ریش مردم رو خواندم واقعا عالی عالی عالی بود اما یک نکته وجود داشت و اینکه این آقای استانداری که این کار را کرده چرا از حاشیه امن برخوردار بوده است من الان روزنامه های اون زمان را ورزق می زدم و یا در خاطرم هست هر شب ایشون بین دو نماز در یک مسجد سخنرانی می کرد و باز هر چند مدتی با افراد مرجع دیدارهای آنچنانی داشت و بسیاری از عزیزان در استان باب تعریف از ایشون رو باز کرده بودند. یادتون باشه نکته ای که فراموش کردید این بوده که این آقا به تنهایی که نمی تونسته این کارها را انجام بده حتما با تیم این اقدامات را انجام داده و کاش دستگاه های نظارتی و امنیتی یک بررسی جامعی در این خصوص می کردند و یک بار هم که شده برای مبارزه با این چالش ها دل مردم شاد می شد که نظارت ها قوی هستند و امید وار می بودند.
  • آقای استاندار لطفا به وضعیت ادارات و توانمندی آنها توجه کنید آقایان نشسته اند و بدون اینکه تکانی به خودشان بدهند گزارش عملکرد وزیر و معاونت های وزراتخانه را برای خودشان بازگو و مصاحبه هم می کنند. شما اگر هنری دارید عملکرد خودتان را هم باز گو کنید نقش شما چه بوده است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


عملیات انفجار و خاکبرداری قطعه ۱۸ پروژه راه آهن بیرجند- قاین- یونسی که از آروزهای

بیشتر

بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت