پیام شما چهارشنبه ۲۱ آبان

*جناب آقای استاندار خیلی خوش آمدین مواضع اصولی تون علی الخصوص در ستاد کروناکه فرمودین : (باید خودمون در اینجا با توجه وضعیت خودمان تصمیم بگیریم وهمه تشکل ها از جمله اصناف را هم به هم افزایی در پیشنهاد پروتکل ها
سهیم و فرموده بودین خودم مسئولیت تصمیمات رو به عهده می گیرم ) ما را بسیار خوشحال کرد وخدا رو شکر می کنیم.
به عنوان عضوی از جامعه بزرگ اصناف خواهشی از شما به عنوان یک شهروند داشتم چون این روزها تازه تشریف آوردین شاید فرصت خواندن روزنامه ها رو نداشتید می خوام دستور دهید گزارش روز هشتم آبان ماه و پاسخ فرمانداری بیرجند که در دوازدهم آبان درهمین روزنامه چاپ شده و سرمقاله روزنامه آوا در این خصوص را بخوانید باور کنید جای چند روز بازدید و شناخت مواضع مسئولین وخواسته های مردم دستتون می آید مجدد خواهش می کنم درخواست این شهروند حقیر رو بپذیرید و مطالعه ای داشته باشید و آنگاه خود قضاوت کنید مطمینم در ابتدای قبول مسئولیت بزرگی که به عهده گرفته اید
حتما به شما در شناخت همکاران و انتظارات
به حق مردم کمک زیادی خواهد کرد توفیق شمارا از خداوند منان می خواهم.

  • باسلام وعرض ادب واحترام خواهشی داشتم و اون هم به جناب اقای دکتر دهقانی قائم مقام وزیر بهداشت و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شما هرشب آمار تعداد کروناها رو میدید با چقدر بستری در بخش های مختلف و تعداد فوتی ها آیا به نظر خودتون فکری تدبیری اندیشیده اید که کاری کنید تعداد این آمارها کم شود خواهش من از شما این که ساعات اداری رو کم یا تعطیل بانک ها رو شعباتش کم کنید هنوز که بیرجند مثل بمب ساعتی عمل نکرده فکری بکنید که عملیاتی باشد.
  • دستورات ستاد کرونا برای نقض کنندگان
    اصناف چراعملی نمیشود بیشترشان باز هستند بخصوص درشیفت عصر گویا جان مردم برایشان ارزشی ندارد ناظران در خوابند ؟ فقط شعار هیچ نظارتی ندارند.

*سلام خدمت جناب وزیر بهداشت ممنون از پیامک هشدار شما ولی این نوشدارو بعد از مرگ سهراب است کاش جلوی بازگشایی مدارس را اون هم دو هفته قبل از مهر رو میگرفتید و … حالا فقط شاهد مرگ ‌و میر مردم باشید.

*واقعا باعث تاسفه که نظارتی نیست، مگر قرار نبود ده روز همه مشاغل غیر گروه یک تعطیل باشن. خیلی ها رعایت نکردن و خیلی ها میگن چون بقیه باز هستن ماهم باز می کنیم. فاجعه است.

  • در مورد چراغهای روشنایی سه راهی غیوگ و خاموشی چندین ماهه آنها و بی توجهی مسئولین نسبت به ایمنی جاده و تقاطع مورد نظر، این پیام رو چند مرتبه در رسانه های مختلف استانی فرستادم ولی ظاهرا عزیزان مسئول یا در خواب هستند یا خودشون رو ملزم به پاسخگویی به مردم نمیدونند.امیدوارم یک خبرنگار پیدا بشه و حضوری این خواسته مردم رو پیگیری کنه.
  • ضمن تشکر از آقای استاندار عزیز که تشریف آوردن به بیمارستان ولیعصر و از نزدیک تلاش من و همکارانم را دیدند خواستم بگویم یک مشکل بزرگ که ما در حوزه مبارزه با بیماری کرونا داریم این است که هیچ تجربه ای از قبل آن نداریم و هیچ معیار مشخصی برای سنجش تصمیمات مدیران وجود ندارد و همه چیز به صورت ازمون و خطا جلو می رود اگر یک تصمیم به فاجعه هم منجر شود می گویند تقصیر ویروس منحوس کروناست و اگر هم موفقیتی باشد می گویند حاصل تصمیمات ماست. ما خیلی منتظر بودیم شما را از نزدیک ببینیم اما گویا به شما اجازه ورود به بخش ها را نداده اند علیهذا در سفر معاون وزیر که آمدند ما فقط یک روز خوب و گل و بلبل داشتیم که برای ویترین جلوی اقای معاون وزیر گذاشتند بعدش با مشکلات شدید روبه رو بودیم اگر به شما اجازه نمی دهند بیایید داخل نماینده ای مشخص کنید که محرمانه بدون اطلاع مسئولین دانشگاه با ما ارتباط بگیرد شک نکنید برای مدیریت بهتر کرونا ذهنیت بهتری نسبت به مسائل خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت