پیام شما چهارشنبه ۱۹ شهریور

  • آقای استاندار بحث صف های گاز مایع فقط دست خود شما را می بوسد که حل کنید. مدیرانتان با هم درگیرند و این کی می گوید مقصر فلانی است آن یکی می گوید مقصر فلانی و ته اینها برای مردم آبی گرم نمی شود و صف ها ادامه دارد یا علی کنید مثل همیشه.
  • ساعت کاری اتوبوس ها در بیرجند افتضاح است به بیان خودشون هر ۱۷ دقیقه میان ولی خودم یک روز ۴۵ دقیقه در مسیر غفاری برای اتوبوس منتظر ماندم. یا درستش کنید یا همین چند تا را هم جمع کنید تا مردم تکلیف خودشان را بدانند. متاسفانه مدیریتی هم نیست به گفته شاهدان یک اتوبوس از قسمت نارنج برای خودش رفته بود چرا باید اینطور باشد وقتی اتوبوس میاد بسیار شلوغ شود مثلا کروناست مثلا.

*جناب آقای مدیرکل آموزش و پرورش سلام علیکم با توجه به این که فرمودید خانواده ها نگران نباشند قبل و بعد از تعطیلی مدارس کلاس ها ضدعفونی می شود دست شما و مدرسه درد نکند لطف بزرگی در حق خانواده ها انجام داده اید ولی نمی دانم چطوری عطسه و سرفه فرد ناقل بی علامت رو
می خواهید ضدعفونی کنید .

*فرمانده نیروی انتظامی، جناب آقای استاندار و فرماندار بیرجند طی یک ماه سارقان دو بار از یک مغازه که در حاشیه بازار و خیابان شهید منتظری است به یک صورت دزدی کردند برای دومین بار خدمت شما پیشنهاد می کنم که آیا وقت آن نرسیده بازار مرکزی شهر به دوربین مداربسته مجهز شود تا از لحاظ امنیتی استان مان در اوج باشد.

*برای روز اول با بچه ام رفتم دبستان پسرانه … دیدم همه بچه ها رو یه جا جمع کرده بودند تا آنها رو تقسیم بندی کنند، فاصله اجتماعی رعایت نمیشد دست بچه مو گرفتم و خارج شدم. خانم معلم ورزش دیدم اعتراض داره میگه بیایید پرونده بچه تون رو هم ببرید این قضیه رو باید در کجا ثبت شکایت کرد لطفاً راهنمایی ام کنید.

  • با عرض سلام و صد تشکر از پرستاران عزیز ۱۱۵ که کمتر از ۵ دقیقه بر بالین بیمار حاضر شدند و در نهایت محبت علائم حیاتی رو چک و راهنمایی لازم رو به بیمار و خانواده ارائه دادند خدا حفظتون کنه فرشته های نجات.
  • ما را دریابید، تعداد زیادی از فرهنگیان بیرجند بیست و دو سال قبل در شرکت سرمایه گذاری توسعه عمران منطقه بیرجند، سرمایه گذاری کرده‌اند حال کسی پاسخگوی ما نیست، چه باید کرد.
  • مسئولان عزیز و دهیار گرانقدر واقعا شما این جاده کمربندی تا حاجی آباد رو نمی بینید تا کی باید بیفتیم تو این چاله های جاده چند بار برای جلوبندی ماشین هزینه کنیم. آقای دهیار : رسانه ها رو خبر کنید بعد مسئولان رو دعوت قطعا اعتبار خوبی می تونید بگیرید (یک سال پیش اطلاعیه در جاده زدید بزودی این چنین خواهد شد پس چی شد؟ ! ؟

*با دست خویش جان فرزندان دلبندتان را به خطر نیندازید آموزش و پرورشی که سرانه آن کفاف پول آب و برق مدرسه را نمی کند آیا مواد ضد عفونی و…. زیر ساخت های رعایت پروتکل ها را دارد ؟
حداقل ۱۵ دانش آموز ابتدایی در یک کلاس در نهایت ۲۰ متری زیر یک سقف اگر یکی ناقل باشه به دیگران سرایت نخواهد کرد ؟ آیا بعد از رفتن یک دانش آموز به سرویس بهداشتی دست گیرها و…. ضد عفونی خواهد شد؟ رعایت پروتکل در مدارس ایران و باز در بیرجند غیر ممکن است من که خوشبختانه فرزند مدرسه ای ندارم ولی اگر می داشتم به مدرسه نمی فرستادم در ضمن مواد ضد عفونی کنده چی هست جز وایتکس که ضرر آن از کرونا بیشتر است چون غیر ممکن است با هزینه بالای الکل استفاده شود.

  • گزارش عناب را خواندم فکر کنم تیتر اشتباهی انتخاب کرده اید ما عناب کاران خواستار گرانی عناب نیستیم خواستار ارزانی در جامعه هستیم خواستار منطقی شدن هزینه ها با درآمدها هستیم که فلان سموم کشاورزی را به فلان قیمت نخریم و عناب را ارزان بفروشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت