پیام شما چهارشنبه ۱۹ آذر

  • از رئیس دانشگاه بیرجند و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان که گویا به درستی و به موقع آقای استاندار را متوجه فاصله معنادار تصمیم گیری های استان از فضای علمی کرده اند ممنونم امیدواریم با کم شدن علمی شدن تصمیمات در استان کمتر آزمون و خطا داشته باشیم.
  • ازچاپ مطلب آقای راغبی به قلم مورخ عزیز آقای فاضلی تشکرمی کنم باید قدر این افراد رو بدونیم اینا تاریخ بیرجندن
    آقای راغبی به رحمت خدا پیوستند لطفا قدر امثال ایشون را تا درقید حیاتند بدانید.
  • سلام با بارش نزولات آسمانی اول خیابان حر مهرشهر به حالت خندق آب در آمده است که امکان رفت وآمد وجود ندارد لطفا مسئولان مربوطه یه نظارتی بکنند ودستورات لازم را بدهند.
  • مسئولین منابع طبیعی سری به بند امیرشاه زده اند ؟ قسمت اعظم مسیر رودخانه توسط مالکین باغها و رستوران‌ها
    تصرف شده و هر آن با ریزش باران سیل آسا اتفاقات ناگواری رخ خواهد داد، در صورتی که مشکل رفع نشه اداره برق باید تیر برق های خودش رو از وسط باغهاشون بکشه بیرون.
  • این دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را بکار بست نتوانست قیمت مرغ را کنترل کند چه رسد به کالاهای دیگر . جالب تر اینکه بعضی ازهمین مسؤلین میخواهند کاندیدای ریاست جمهوری شوند : شماها یا غافلید از مردم یا …
  • با سلام من در شرکت خصوصی کار میکنم که همیشه حقوقها چندین ماه عقب است و پرداخت نمیشود در بهترین وضع هم یک ماه یا نصف حقوق چندین ماه قبل پرداخت میشود مبلغ ناچیزی که نمیدانی با این مبلغ اجاره خانه های موقع را بپردازی یا اقساط معوق را بدهی یا خرج روزمره یا قبضها و غیره را چرا مسئولین وام یک تومانی و این مبلغ ناچیز را برای ما واریز نکردند تا به یک زخم زندگیمان بزنیم مگر ما قشر کارگر درامد ثابت داریم لطفا چاپ و رسیدگی شود. با تشکر
  • استاندار لطفا از طرح فرزان که نیمه کاره مانده واین محله رو به خرابه تبدیل کرده دیدن بفرمائید حتی کوچه ها رو نامگذاری نکردن که اگر خدای نکرده اتفاقی برای مردم محله بیفته واقعا نمیشه یه آدرس داد که حتی یه اورژانس به داد مردم برسه ، به شهرداری هم که تماس میگیریم جواب درست و حسابیه نمیدن ،الان یک سال شده خیابان حضرت
    ابوالفضل راه اندازی شده ولی کوچه هاش نه آسفالت شده نه نامگذاری لطفا رسیدگی بفرمایید.
  • مجتمع فرهنگی مذهبی بلنجیر فاقد دستگاه بارانسنجی می باشد از آقای خندان رو مدیر کل سازمان هواشناسی استان انتظار داریم همت کنند و دومین قطب گردشکری فرهنگی مذهبی در خوسف سومین شهرستان وسیع خراسان
    جنوبی نیز از دستگاه بارانسجی برخوردار شود. پیشاپیش از تلاش ایشان و همکاران خوبشان تقدیر می کنیم.
  • سلام اگر اجناس اساسی با ارز ۴۲۰۰ وارد می شود پس چرا قیمتها اینقدر بالاست به جیب کی می ره ما مردم که ارزانی ندیدیم اینقدر الکی مردم را ممنون خود نکنید.
  • اداره برق و اداره حمل و نقل جاده ای استان نسبت به روشنایی تقاطع غیر هم سطح بعد از پلیس راه بیرجند و تقاطع غیرهمسطح فرودگاه تا شوکت آباد اقدام فرمایند. اکثر چراغها سوخته هستند.
  • شما را به خدا شما را به هر کسی که می پرستید لطفا روزهای تعطیل تفرجگاه ها را ببندید این عکس هایی که الان از بند دره پخش می شود قبل از شیوع کرونا هم اینقدر شلوغی و اجتماع نداشته ایم. چرا فکر می کنید در یک مغازه با حداکثر یک فروشنده و یک خریدار کرونا منتقل می شود اما در بنده دره با کلی اجتماع و شلوغی این اتفاق نمی افتد.
  • در خصوص صحبت های آقای استاندار در باره کشت هندوانه جالب است بدانید از استان های دیگر می آیند در استان بی آب ما این کار را می کنند و ما خودمان برای محصولاتمان آب نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار گفت: از بانک‌های استان به دلیل تاخیر در پرداخت تسهیلات ازدواج گلایه‌ داریم و

بیشتر

کاری – در سال ۱۴۰۰ ویدئوی حیوان آزاری در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی در فضای مجازی

بیشتر

با سلام شهر بیرجند به عنوان یک مرکز استان شهری توسعه نیافته است. قطعا با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت