یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما چهارشنبه ۱۲ شهریور

  • چند شب پیش پشت سر یک ماشین درحرکت بودم که چراغهای مه شکن عقب ماشینشون باعث اذیت شدن چشمم شد و همین راننده محترم موقع گردش از راهنما استفاده نکردند, حالا قضاوت با شما کدوم چراغ مهمتر بود!
  • واقعاً اطراف ظرفهای آشغالی سطح شهر بیرجند خیلی کثیفه.کوچه ها هم که نظافت نمیشه.
  • از شورای شهر بیرجند، اداره آب و استانداری محترم خواهشمندیم بطور جدی انتقال آب از تصفیه خانه فاضلاب بیرجند برای آبیاری فضای سبز بیرجند را پیگیر باشند. از شما رسانه محترم تقاضای رسیدگی داریم
  • سلام آوای عزیز لطفا پیگیری نمایید هیچ سازمان و ‌نهادی در استان نیست که به بساز بفروش ها و‌کسانی که ساخت و ساز در محله های مسکونی را انجام می دهند بگوید که ساعت کار شما تا کی هست؟ با سروصدای پیکور اعصاب مردم را به هم می ریزند.

*سلام نوشابه خانواده گازدار … خریدم. فقط شربت قیمت 6500 قیمت روی دربش 7500 متأسفانه شربت . شربتش چیه خدا میداند. با فروشنده صحبت و به کارخانه زنگ زدم ولی متأسفانه جوابی دریافت نکردم. مسئولان بهداشت لطفا نظارت بیشتری بر روی کالاها داشته باشید . لطفا بعد از توزیع کالا کالاها را آزمایش کنید این نوشابه خراسان جنوبی نیست. چندکیلومتر طی شده سوخت مصرف شده تا شربت بدست مصرف کننده برسد. این محصول شماره بارکد و تاریخ هم دارد.

  • در خراسان شمالی در شهر بجنورد با مشارکت شهرداری سرمایه گذاری با مبلغ شگفت انگیز 1750 میلیارد تومان برای شهربازی در حال اجرا است. بجنوردی ها دو سال پیش نیز از مرکز فرهنگی و کتابخانه جامع این شهر که کلنگ آن همزمان با کتابخانه جامع و مرکز فرهنگی بیرجند به زمین زده شد بهره برداری کردند.کتابخانه جامع و مرکز فرهنگی بیرجند در بلوار ناصری در همان مرحله فونداسیون باقی مانده است. شهربازی صیاد هم در تامین روشنایی خود نیز درجا می زند. با تشکر از مسئولان محترم.

*جناب فرماندار سلام، جنابعالی در جایی فرمودین، سهمیه بندی سیلندر گاز مایع بدون اطلاع جنابعالی بوده و تمام تلاشتون رو در جهت لغو این قانون بکار میگیرین. اما الان که قراره از ابتدای مهرماه اجرایی بشه، انگار ریشه تمام مشکلات موجود با جیره بندی کپسول مایع حل خواهد شد. جیره بندی سیلندر گاز در بیرجند به اجرا در میاد و مردمی که از امکانات رفاهی حداقلی از زندگی در استانهای دیگه محروم هستند در اینجا باید نفر اولی باشند که طرحی برخلاف ظرفیت مکان و زمان در اینجا پیاده شود !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت