پیام شما پنج شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹

  • آقای دکتر دهقانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی اگر ریسک حضور در اماکن پرخطر را می پذیرید لطفا یک روز با مردم همراه شوید و سری به ادارات بزنید که وقتی بالای ۱۰ نفر در لحظه پشت درب یک اتاق بابت یک امضا معطل می شوند عامل شیوع را مراسم معرفی نکنید. اگر می خواهید مردم نصایح شما را مثل همیشه بپذیرند اول از ادارات شلوغ شروع کنید تا به همه حسن نیت دولت ثابت شود.
  • آوا پیام بورس بازی که چاپ کرده بودین واقعا درسته یکی از آشنایان ما زندگی خودش رو با بورس از این رو به اون رو کرده اما نمی دونم چطوری تو بورس کار می کنه که ساعت کار بورس با ساعت کار اداره اش یکی هست ولی بازم می تونه و وقت می ذاره.
  • با سلام خدمت مسئولین محترم اداره راه بیرجند، یک نفر پاسخگو نیست که چرا راه نیمه کاره میدان سپاه پاسداران به شهرک چهکند به حال خود رها شده و هیچ گونه بودجه‌ای در نظر گرفته نمی شود در حالی که نفع افتتاح این جاده به جمعیت چند هزار نفری شهرک چهکند و روستای چهکند می‌رسد.
  • سلام خدمت مسئولین شهرداری بیرجند ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته در جهت زیبا سازی شهر مخصوصا افتتاح پارک خطی نشاط خواهشمند است به متصدیان آبیاری پارک نشاط جنب دیوار دانشگاه آزاد بفرمایید لااقل در دو ماهه تیر و مرداد حواسشان به آبیاری درختان بیشتر باشد.بیشتر درختان از بی آبی حال خوبی ندارند. بعضی ها هم خشک شده اند که نیار به بررسی دارد. حیف است این همه زیبایی که طی سالیان بوجود آمده غفلتا خشک خشک شده و از بین برود ممنونیم از پیگیری که خواهید فرمود.
  • باسلام ریاست محترم بیمارستان شهدای بیرجند واقعا انصاف هست در این وضعیت کرونایی که پرسنل بیمارستان علی الخصوص نیروهای شرکتی شهر قاین که بیشترین کار و کمترین حقوق را دارند حقشون ضایع بشه و حق شیفت هاشون خط بخوره و حداقل حقوق قانون کار به اونها پرداخت بشه لطفا پیگیری فرمایید.
  • در پاسخ به همشهری که خطای یک کارمند را که به قول خودشان در حال بورس بازی بوده (۹۹/۴/۱۷) ، رسانه ای کردن : اینگونه موارد پیگیری شخصی دارد وآن هم از مجرای قانونی، ابتدا مدیر اداره و سپس سامانه سامد ، بازرسی استانداری و بازرسی کل و … اینکه در یک اداره یک کارمند آنگونه رفتار کرده را نباید تعمیم به همه داد و رسانه ای کرد. اگر رفتید رفتار خوب وکار با وجدان دیگری را هم رسانه ای کردید هنر است اغلب ادارات با کمبود نیرو مواجه است و بسیاری از کارکنان به شدت سرشان شلوغ است و فرصت استراحت و بورس بازی ندارن.
    با تشکر از آوا
  • سلام خواهشا شهرداری اولین ورودی از بلوار فرزان بعد از کوچه بانک مسکن جمهوری ۲۹/۶ را آسفالت کنید. واقعا ماشین مردم داغون شده چندین بار پیام دادیم حتی عبور مرور پیاده هم تو این وضعیت کوچه سخته ما چه گناهی کردیم که تو بافت قدیمی هستیم تا آخر عمر باید زیر خاک بمونیم ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت