شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما پنجشنبه 29 خرداد

  • سلام چرا یک هفته است نه صدا و سیمای خراسان جنوبی و نه جراید و روزنامه های استان هیچ آماری از کرونا اعلام نمی کنند. عدم اعلام حقیقت آمار صعودی کرونا خیانت بزرگی است در حق مردم.
  • ترمینال جدید فرودگاه بیرجند چه زمانی افتتاح خواهد شد. فضای فعلی بسیار کوچک و در شأن مرکز استان نیست. رسانه لطفأ پیگیری فرمایید.
  • با سلام خدمت مسئولین محترم هر روز اعلام می‌کنید که فلان پروژه آب رسانی روستایی افتتاح شد. اما دریغ از رسیدگی پروژه که قبلاً افتتاح شده قدیم مثل سمت القورات که حدود بیست سال پیش یا بیشتر آب رسانی شده ولی مردم همیشه مشکل آب دارن وهیچ یک از مسئولین محترم اداره آب و فاضلاب رسیدگی نمی کنند و هر روز آب قطع هست. مگر اون که در دستگرد امتیاز آب داره با اونی که توی روستای دیگری امتیاز داره فرق داره هر دو روستا هستن که اون در روستای دستگرد آب داشته باشه ولی در روستا دیگه آب نداشته باشه ما الان در منطقه القورات روستا داریم که بیست روز شده آب ندارد .لطفاً از شما درخواست داریم که رسیدگی بفرمایید
  • من یک بیمار خاص هستم تحت پوشش کمیته امداد خانه روستای  می خواهند بدهند صد و چهل تومان باید سی پنج میلیون را ما بدیم و برجی نهصد هزار تومان اقساط من مریض و بیکار با سه بچه از کجا بیارم بدم در این اوضاع بدکشوری وکرونایی.
  • سلام ببخشید از آوا تشکر میکنم حدود ده سال است که اداره راه و شهرسازی قول می دهند که جاده روستا بیدسک سما در برنامه ما هست و به زودی آسفالت میکنیم ولی خبری نمیشود از آقای داعی مدیرکل محترم تقاضا دارم به جهت رفاه حال مردم مستضعف این روستا به قولهای مدیران قبلی عمل نمایند.
  • سلام، پس از قطعی مکرر آب چند روستای دهستان القورات، اینک که دو روزیست آب مجدد به منازل برگشته از تلاش بی وقفه ی پرسنل و پیمانکاران آب و فاضلاب شهرستان بیرجند متشکریم.
  • سلام آمار روزانه کرونا در استان دیگه به هیچ نحو اعلام نمیشه، لااقل آمار هفتگی مشخص شود تا مردم تاثیر رفتارشان را لمس کنند.
  • با سلام فرماندار محترم بیرجند، لطفأ از اداره آب و فاضلاب بیرجند توضیح بخواهند که چرا فشار آب در بیرجند به حدی کم شده که آب به کولرهای مردم در روی آپارتمان ها نمی رسد ؟ کولرها عملأ از کار افتاده اند – قرار است چند ماه گرمای تابستان همینطوری باشد ؟ آب و فاضلاب بیماری کرونا و دست شستن مردم را بهانه قرار داده که بسیار عجیب است – اکثر مردم متأسفانه به همان روال سابق زندگی می کنند و بهداشت را رعایت نمی کنند و این بهانه آب و فاضلاب ، اصلأ حقیقت ندارد – لطفا رسیدگی کنید – اگر نمیتوانید رسیدگی کنید ، اعلام کنید تا با مقامات کشوری مطرح کنیم.
  • سلام گرفتن مالیات از خانه های خالی بسیار خوب است که این امر باعث می شود که بار سنگین آن بر دوش مردم عادی، قرار گیرد. از طرفی بهتر است از هر معامله ی دلالان در امر خرید و فروش مسکن، بیشترین مالیات را از این قشر گرفته شود چراکه این قشر هستند که باعث نابسامانی در امر مسکن می شوند.
  • خوشبختانه بیمه های تکمیلی هم تجربه کافی دارند که در دوران بازنشستگی نه دارو رو تحت پوشش قرار میدن نه نسخه پزشک،مایه تاسفه
  • بیمه های خدوم برای وراث محترم، شب اول قبر و قیامت، کفن و دفن برنامه دارند و هزینه از مردم می گیرند ولی از تحت پوشش قرار دادن یه دندان که همه مردم رنج می برند و درد می کشند خودداری می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت