پیام شما پنجشنبه ۲۲ خرداد

*سلام ضمن عرض‌ تشکر از پرستاران ولی‌عصر و تمامی کارکنانی‌که‌ صادقانه بیمار ‌دیابتی آقای … را کمک کردند ‌یک خسته‌ نباشید ‌هم با احترام ‌میگویم: سلام با احترام‌ و عرض‌خسته نباشید و همین طور عرض ‌تشکر ویژه از خانم دکتر‌ مریم ‌رضایی که ‌با جانفشانی ها و صبر و حوصله بی پایان خویش به بیماران درس‌ امید و صبر را‌ می آموزند. و از اینکه تمام‌ تلاش‌خود را برای‌ سلامتی آقای .‌.. ‌نمودند، خالصانه تشکر
می نماییم.

  • تفاوت پادگان ۰۶ تهران که اخیرأ عملیات تبدیل آن به پارک انجام شده با پادگان۰۴ بیرجند که به مکان جدید رفته اما زمین آن در حال تبدیل به بیابان است و به پارک تبدیل نمی‌شود چیست؟چرا شورای شهر بیرجند که خود را نماینده مردم میدانند پاسخگو نیستند..

*با سلام و خسته نباشید خدمت شهردار بیرجند. ببخشید در مورد نظافت و تمیزی سایبان های معمولی ایستگاه های اتوبوس سطح شهر میخواستم درخواست کنم به عوامل زیربط تذکر لازم داده شود اقدام کنند.چون خیلی کثیف میباشد.باتشکر.

*با عرض سلام خدمت استاندار محترم. با سپاس فراوان از خدمات شایسته و ارزنده حضرت عالی. با توجه به وجود مشکلات متعدد در طی سالیان اخیر در روستاهای مسیر بند دره، لذا خواهشمند است بازدیدی از دوازده روستای بالادست بند دره به عمل آورید. با تشکر فراوان.

  • از مدیریت و پرسنل پذیرش و تعمیرگاه نمایندگی ایران خودرو ۳۰۴۶عبدی بابت برخورد بسیار خوب با ارباب رجوع و خدمات بسیار عالی و تخصصی در جهت رفع ایراد برقی خودرویم سپاسگزارم .

*احتراما به استحضار می رساند: کوچه جنت ۱۳جزء مسیرهای پیش بینی شده در قرارداد پیمانکار ناحیه ۵ مهرشهر قرار دارد که در صورت تامین مناسب و به موقع اعتبارات طی سال جاری اجرا خواهد شد .

*آنقدر بر حضور بی‌دلیل معلمان دلسوز در مدارس سربیشه بدون مراجعه دانش‌آموزان! پافشاری شد تا بالاخره تست کرونای همکار عزیزمان مثبت شد و مشخص نیست چه تعداد دیگر مبتلا شده‌اند! چه کسانی باید پاسخگو باشند؟!

  • با سلام و خسته نباشید خدمت استاندار محترم لطفا در خصوص ساخت و تکمیل پارک خطی مهرشهر نظارتی نمایید. با تشکر انسان به امید زنده هست.
  • سلام میوه فروشی های خیابان جمهوری هر کدام یک قیمتی دارند واقعا کسی نیست بر آنان نظارت کند به فاصله ۲ مغازه یک جا کیلویی ۱۵ یک جا کیلویی ۲۵ تومان؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت